Manager X
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Marlboro racing magazine

2 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo Pe 11 Huhti 2008 - 13:29

Luca Di Montezemolo ei hae Mosleyn paikkaa

En,huhu oli tarua se ei pitänyt yhtään paikkaansa en ollut edes harkitsemassakaan Mosleyn tilalle minulla ei ole aikaa mutta saas nähdä voin ehkä hakea jotain muuta virkaa mutta siihen voi mennä vielä jokunen vuosi.
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo Ti 29 Huhti 2008 - 18:11

Davidson löytämässä vauhdin

Kyllä hän on ajanut erinomaisesti ja napsinut heti pisteitä radalle päästyään Fisichella taas puolestaan ei ole ajanut niin hyvin kun Davidson mutta Fisichella on napsinut niin monta pistettä että ei häntä pois suljeta eikä varmaankaan Davidsonii.Saimme haastattelun Davidsonilta.



Davidson

Kyllä on todella upeaa päästä kilpa radalle kilpailemaan ja olen näyttänyt taitoni heti että olen kerännyt pari pistettä auto toimii erinomaisesti siis todella hyvin kun saataisiin säädöt kohilleen niin oltaisiin siinä 5 parhaan joukossa ehkä mutta kyllä nämäkin sijat minulle kelpaa.Olen todella iloinen siitä että Fisichella on kerännyt niitä pisteitä ne on todella arvokkaita ja niitten ansiota me ollaan tallin pisteissä 6:tena.Ja pyydän anteeksi Montezemololta sitä että olin sanonut että talli on aivan p¤¤¤¤¤tä se oli vaan hetken mieli johde ja kaipasin takasin kilpa radalle mutta onneksi pääsin takasin, siitä olen ylpeä ja kiitollinen tallilleni



Marlboro racing magazine - Sivu 3 Race16_sunday_4
Siinä Davidson on ajamassa pisteille on sijalla 7:män
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo Ma 5 Toukokuu 2008 - 19:40

David Coulthard odottaa innolla ensimmäistä kisaa uudessa tallissa


Kyllä,odotan innolla ensimmäistä kisaa tällä tallilla uskon että pärjäämme paremmin aika-ajoissa että kisassa nyt haettiin vähän säätöjä ja katottiin mitä kannattaa vielä muuttaa ja mitä ei.En ihan voittanut Fisichellaa mutta lähellä se oli, olisi kyllä kivaa voittaa ykköskuljettaja mutta lähen luottavaisena aika-ajoihin että kisaan.
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo Ti 6 Toukokuu 2008 - 17:50

HUHU:Montezemolo saisi tallin GP2 seriesiin

En kommentoi asiaa kun se ei ole vielä varmaa mutta heti kun se on varmaa ni kerron asiasta enemmän
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo To 8 Toukokuu 2008 - 14:27

Kyllä Yksi tallipäällikkö luopui paikasta ja me saadaan se paikka GP2 sarjassa.David F1 pisteille

On hienoa että vihdoinkin saatiin oma talli gp2 sarjaan monen mutkan kautta mutta nyt vaan sieltä kunnon sijoituksia niin hyvin menee.

David ajoi mahtavan kisan voitti tallikaverinsa Fisichellan mut yksikin piste on nyt melle tärkeitä emme saa paljoa pisteiltä olla pois.Fisichella ajaa varmaa ajoo mutta ehkä turhan varmasti täytyy fisichellan kanssa jutella että onko hänen autossaan ollu joku vika mut sitä lähdetään selvittämään.Mutta kummatkin on ajanut loistavan kauden ja David tuli kesken kauden ja ajoi nyt pisteille se on hienoa.
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo La 10 Toukokuu 2008 - 8:59

Tallin nimi muuttuu 2/2008 Red Bull motor team:iksi

Kyllä tallimme muuttuu koska tupakka merkkejä ei suositella Formuloissa mainoksina niin päätimme vaihtaa sitten tallin nimen ja onneksi Fian sen hyväksyi just tämän tupakka mainoksen takia ja meillä muuttuu sponsorikin samallla kun tallin nimi vaihtuu.Työntekijät pysyy samana kaikki muu pysyy samana.
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Luca di Montezemolo Ma 19 Toukokuu 2008 - 15:17

David Hienosti 7 testeissä

David:Kyllä olen todella tyytyväinen ajooni auto toimi moiteettomasti sain hyvän ajan kellotettua mutta noi oli testit mutta tärkeät testit.Näillä on
on paljon merkitystä ja näitten testien perusteella auto voi kehittää paremmin ja isku kykyiseen kuntoon.
Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Manageri

Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City
Registration date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Marlboro racing magazine - Sivu 3 Empty Vs: Marlboro racing magazine

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa