Managerista...
+7
Adrian Campos
Jan Buckheimer
Tony Dewerty
Vilkku
Luca di Montezemolo
Mika Häkkinen
warquz
11 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Ilmoitustaulu
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Managerista...
Eli siis yritän nyt parhaani mukaan, mutta on vähän lannistunut hetki meneillään eli siis foorumilla ainakin tahti hidastuu.. harkitsin kyllä managerin lopettamista, mutta yritän nyt pitää sen pystyssä jos vaikka saisi hieman innostuksen palaamaan
ps. f1 viimeiset talvitestit tällä tai ensi viikolla
ps. f1 viimeiset talvitestit tällä tai ensi viikolla
Vs: Managerista...
kiitos kyllä tämä jatkuu aina siitä saa lisää voimaa ja varsinkin kun tänään taas surffailin siellä pistesivuilla ja mikäpä muukaan pitää kärkeä kun manager x
joo et kyllä lopeta
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Mul on ihan sama fiilis, et lopettais tän, mut ajatteleppa sitten kun tulee [Syksy[/b], mitä muuta tekemistä sillon muka olis
Kyllä tämä on ehdottomasti paras manageri mitä oon pelannu. Eikä sitä tarvii olla niin säntillinen millon mitkäki tulokset tulee. Kyllä me jaksetaan oottaa jos toinen mahdollisuus että Warquz palaa loppuun tän takia ja saa sydänkohtauksen ja kuolee verenpuutteeseen koska putoaa portaista
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
xD joh no jokatapauksessa yritän nyt saada gp2 sarjankin alkuun.. palkintorahojen surkeus vaan vähän ottaa pattiin pitää antaa niitä apurahoja ymsTony Dewerty kirjoitti:Kyllä tämä on ehdottomasti paras manageri mitä oon pelannu. Eikä sitä tarvii olla niin säntillinen millon mitkäki tulokset tulee. Kyllä me jaksetaan oottaa jos toinen mahdollisuus että Warquz palaa loppuun tän takia ja saa sydänkohtauksen ja kuolee verenpuutteeseen koska putoaa portaista
Eli nyt tänne vielä pistän sen eli todennäköisesti nyt lähiaikoina tapahtuu uudistus jossa käy niin, että:
GP2 X-Series
Javelin Throw X-Series
Renault Cup
F12008 Cup
saavat kaikki poistua managerin listoilta! Ski Jumpin säästän vielä jos talvella innostuu sitten pistämään sitä taas käyntiin.. Jokatapauksessa siis tämä tietäisi yhtä sarjaa johon panostetaan enemmän eli F1 X-Seriesiä!
Tallipaikkoja olisi siis mahdollista kasvattaa ja Speeders ja Campos Racing saavat luultavasti poistua kuvioista, ainakin Kutvonen antaa Speedersin pois tämän jutun ohella toivotaan että Campoksellakaan ei ole sitä vastaan!
Eli siis tänne huutamaan jos GP2 X-Seriesissä AINOASTAAN olevat managerit haluaisivat jatkaa edelleen täällä pelaamista vaikka GP2 X-Series poistettaisiin.. tällä tarkoitetaan siis esim Anztaa, Fordingsia, Selännettä jne. ei näitä kenellä on jo F1 talli valmiina
GP2 X-Series
Javelin Throw X-Series
Renault Cup
F12008 Cup
saavat kaikki poistua managerin listoilta! Ski Jumpin säästän vielä jos talvella innostuu sitten pistämään sitä taas käyntiin.. Jokatapauksessa siis tämä tietäisi yhtä sarjaa johon panostetaan enemmän eli F1 X-Seriesiä!
Tallipaikkoja olisi siis mahdollista kasvattaa ja Speeders ja Campos Racing saavat luultavasti poistua kuvioista, ainakin Kutvonen antaa Speedersin pois tämän jutun ohella toivotaan että Campoksellakaan ei ole sitä vastaan!
Eli siis tänne huutamaan jos GP2 X-Seriesissä AINOASTAAN olevat managerit haluaisivat jatkaa edelleen täällä pelaamista vaikka GP2 X-Series poistettaisiin.. tällä tarkoitetaan siis esim Anztaa, Fordingsia, Selännettä jne. ei näitä kenellä on jo F1 talli valmiina
1.Menettääkö Vilkku ja Campos ne tallit heti?
2.saako Esim. Vilkku kaikki Speederssin rahat Ykkös tallilleen?aika hanua jos saa(minun mielestä).
2.saako Esim. Vilkku kaikki Speederssin rahat Ykkös tallilleen?aika hanua jos saa(minun mielestä).
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
paitsi että älynsin juuri että niillä ei ole paljon varmaankaan rahaa mutta vastaa Warquz silti noihin kysymyksiin!
Jan Buckheimer- Manageri
erittäin harmillinen tilanne sillä haluaisin todella pitää myös Campos tallin monestakin eri syystä, mm.kuljettajat ja se että Maserati Racingiltä on .viime kaudella siirretty sille todella huomattavia summia rahaa jotta se menestyisi ja saavuttaisi paikan f1 sarjassa. Tavoite täyttyi ja nyt yhtäkkiä tallia ollaan viemässä pois joten emme missään tapauksessa anna mielellämme tallia pois.
Viimeinen muokkaaja, Adrian Campos pvm To 28 Elo 2008 - 19:45, muokattu 1 kertaa
Adrian Campos- Manageri
- Viestien lukumäärä : 471
Harmillinen tilanne mutta ei voi mitään...
Jan Buckheimer- Manageri
EIIIIIII haluaisin, että GP2 pysyy sillä se on niin suuri osa itse F1 sarjaa ja tulee hirvee säätö jos se otetaan pois ja vielä sekin, että oon panostanut siihen tosi paljon ja se sarja antaa mulle sitä motivaatioa!
Elikkä jos ihan suoraan sanon niin on suorastaan perseestä ottaa GP2 pois ja et voitais heivata kaikki muu johki V**TUUN paitsi GP2 ja F1!!!!!!!!!!!!
Elikkä jos ihan suoraan sanon niin on suorastaan perseestä ottaa GP2 pois ja et voitais heivata kaikki muu johki V**TUUN paitsi GP2 ja F1!!!!!!!!!!!!
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
olen aivan samaa mieltä Keken kanssa että muut sarjat voisi poistaa paitsi F1 ja Gp2 vaikka sitten jatkuisivatkin vähän rauhallisempaan tahtiin.
Adrian Campos- Manageri
- Viestien lukumäärä : 471
Sanon tämän nyt FIA:n varapresidenttinä ja toivon että tämä auttaa.
Eli alunperinhän tämä oli Formula Manageri ja yhtäkkiä tänne rupesi sateleemaan uusia sarjoja, oli motogp:tä, DTM:ää, Mäkihyppyä ja kaiken näköistä muuta. Itse olen kuitenkin sitä mieltä että F1X-Series ja GP2-Series jäisivät ja kaikki muut sarjat poistuisivat.
Syyt:
1. Monet kenellä on talli F1:ssä sekä GP2:ssa ovat uhranneet paljon rahaa GP2 sarjan tallilleen.
2. F1 Series ja GP2 Series ovat Formula managereita.
Eli alunperinhän tämä oli Formula Manageri ja yhtäkkiä tänne rupesi sateleemaan uusia sarjoja, oli motogp:tä, DTM:ää, Mäkihyppyä ja kaiken näköistä muuta. Itse olen kuitenkin sitä mieltä että F1X-Series ja GP2-Series jäisivät ja kaikki muut sarjat poistuisivat.
Syyt:
1. Monet kenellä on talli F1:ssä sekä GP2:ssa ovat uhranneet paljon rahaa GP2 sarjan tallilleen.
2. F1 Series ja GP2 Series ovat Formula managereita.
KYLLÄ! täsmälleen samaa mieltä Collesin kanssa tuon paremmin sitä ei voi sanoa!
Keke Rosberg- Käyttäjä
Olen itsekkin samaa mieltä kuin Colin Kolles
Nick Fry- Manageri
- Viestien lukumäärä : 432
ok käy mulle mutta jos F1 pyörii nopeampaan tahtiin kuin Gp2!
Jan Buckheimer- Manageri
samaa mieltä kuin colles
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Kyllä täälläkin ollaan samaa mieltä muiden kanssa.Eli F1x ja gp2 jää ja muut pois.Mut jos ei onnistu niin oon silti innokas jatkamaan
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
No katotaan tätä tilannetta vielä, mutta totuushan on se että ei tässä oo viime aikoina paljon F1 ja GP2 sarjojen lisäksi muut sarjat pyörineetkään, joten tilanne ei muutu yhtään mihinkään muuten kuin sen osalta että muutama lokero poistuu foorumilta. Jokatapauksessa välillä on käynyt mielessä koko managerin lopettaminen kun ei edes yhtä sarjaa meinaa jaksaa pitää pystyssä saatikka sitten vielä toinen sarja siihen rinnalle!!
no älä lopeta tätä koska tä on paras mitä on ja mulla on ollu välillä sama että en jaksa aina käydä meinnu lopettaa mut sit oon vaan jatkanu koska jossai vaihees se polte tähän syttyy aina takas ja mä todella toivon että F1 ja GP2 sarjat säilyisivät
Keke Rosberg- Käyttäjä
Mulle on oikeestaan ihan sama säilyykö vai lähteekö f1, mutta ois se tietenki ihan hyvä jos se pysyis.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Ilmoitustaulu
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa