Kausi 2/2008
+5
Luca di Montezemolo
Keke Rosberg
Vilkku
Mika Häkkinen
warquz
9 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Sarjojen johto :: Protestointi :: F1 X-Series
Sivu 3 / 5
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Kausi 2/2008
Tiesin, että tästä tulee tappelu kun tämän näin päätin ja ainoa asia minkä takia sen päätin näin on se, että oletin että kaikki nyt olis käynyt tässä viikon aikana kattomassa omat säädöt/taktiikat :S se mitkä säädöt on oikeat vaihtuu kuitenkin joka kisaan.. Niin ja mielestäni tosiaan sanoin, että menkää tutustumaan ja tekemään säädöt MUTTA voi olla, että sanoin sen vaan mesessä joillekkin yms. ja jos ei löydy mitään siihen viittaavaa niin mahdollisesti jonkinnäköisiä korvauksia tulee jos tämän kanssa on vaikea elää..
KIITOS
KIITOS
ja jos on JOILLEKKIN sanottu mesessä niin sitten ainakin jotain korvauksia vaadin ja muistan tässä lähiaikoina kun jotkut oli unohtanu pistää niin se annettiin anteeksi vaikka ei ollut mitään syytä miksi oli unohtanut ja nyt tässä on selvä syy.
mutta kyllä sitä pitää peiliinkin kattoa että omaakin vikaa oli mutta kuten sanoin niin oletin että ne säädöt on pysyny siellä ja varsinkaan kun ei mielestäni mitään ole ilmoitettu
mutta kyllä sitä pitää peiliinkin kattoa että omaakin vikaa oli mutta kuten sanoin niin oletin että ne säädöt on pysyny siellä ja varsinkaan kun ei mielestäni mitään ole ilmoitettu
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Registration date : 05.01.2008
Warquz kirjoitti:Pikkuhiljaa lähestytään sitä, että saadaan ulos kokeiluversio tosta uudistetusta managerista.. Tallilokerot puuttuu kahdelta ja sen lisäksi omat tehtaat ja omat radat lokerot siellä on päivittämättä kaikilta jos niitä löytyy.. Sen lisäksi tässä on tulossa luultavasti uudet säännöt sekä uudet kotisivut jotka tällä kertaa on alusta loppuun itse koodattu eli freewebs on jätetty jonnekkin kallion viimeisimpään luolaan
Warquz kirjoitti:No nyt pitäs olla kaikilla oikeudet omaan lokeroonsa.. jos ei näy jostain syystä valittakaa tähän niin tarkistelen asiat..
JA jos näkyy vääriä (muitten lokeroita) siellä niin ilmoittakaa myös siitä älkääkä tehkö niinkun Campos joka ei ilmottanut mitään vaikka oli CK:n lokero ollut näkyvissä siellä..
Noh ei paasata siitä enempää, toivotaan että virheistä oppii
Tässä on ainoot ilmotukset mitä on tullut uusista lokeroista.
Keke Rosberg- Käyttäjä
No pitäishän teijän ny käydä säädöt osiossa ennen AINAKIN SPAN KISAA sillä kierroslukumäärä kilpailussa on monesta poikkava joten pieni.
ei mitään korvauksia..täysin aiheeton protesti..terveellä ihmisjärjellä luulis käyvän kattoon ne säädöt kun on viikko aikaa kisaan.tai sitten ei ainakaan ole hirveesti aktiivisuutta jos ei niitä sinne viikon aikana saa.
Jean Todt- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 507
Registration date : 04.01.2008
tai sitte olettaa että kaikki siellä on niinku ennenki
Keke Rosberg- Käyttäjä
Colin Kolles kirjoitti:NO pitäähän sun varikkokäyntitaktiikat hoitaa ku SPASSAKI vaan 44 kierrost.
Ei välttämättä jos on yhellä stopilla
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
niinpä eikä muutenkaa välttämät
Keke Rosberg- Käyttäjä
Kantsis olla aktiivinen ja yrittää voittaa, eikä vaan väitellä että "kaikkemme ollaan tehty, paitsi varikkostoppeja"
Jos noi saa korvauksia, niin meidän pitäs saada ISO palkkio.
Viljami Kutvonen kirjoitti:Kantsis olla aktiivinen ja yrittää voittaa, eikä vaan väitellä että "kaikkemme ollaan tehty, paitsi varikkostoppeja"
Jos mua tarkotata tolla viestillä oon omasta mielestäni aktiivininen(Ok uutiset ei isoja eikä kovinaktiivinen lehti).Ja LUULIN että Warquz siirtää varikkotaktiikat sinne.
Jan Buckheimer- Manageri
no joo ei nyt kehata me jotka ollaan erehdytty ruveta valittaa.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Viljami Kutvonen kirjoitti:Kantsis olla aktiivinen ja yrittää voittaa, eikä vaan väitellä että "kaikkemme ollaan tehty, paitsi varikkostoppeja"
mitä vittua toi mun uutinen tosta että kaikkemme ollaan tehty ei liity tähän sitte vittuakaa ja mielestäni olen kyllä AKTIIVINEN jos siitä lahdetään että aika paskaa toi epä-aktiivisuus löpinä!
Keke Rosberg- Käyttäjä
Sit voi taas rauhottuu tällä rintamallaki.
Oon samaa mieltä kuin Viljami että jos niille 8 tallille tulee jotain korvauksia niin ehdottomasti nää 3 talliaki ansaitsee sitten jotain. MUN MIELEST PARAS VAIHTOEHTO ON ET UNOHDETAAN TÄÄ JA NE TALLIT JOTKA EI SELVINNY MAALII NI LAITTAA OMAA PIIKKIIN HUOLIMATTOMUUTENSA.
Oon samaa mieltä kuin Viljami että jos niille 8 tallille tulee jotain korvauksia niin ehdottomasti nää 3 talliaki ansaitsee sitten jotain. MUN MIELEST PARAS VAIHTOEHTO ON ET UNOHDETAAN TÄÄ JA NE TALLIT JOTKA EI SELVINNY MAALII NI LAITTAA OMAA PIIKKIIN HUOLIMATTOMUUTENSA.
Colin Kolles kirjoitti:Sit voi taas rauhottuu tällä rintamallaki.
Kyllä juuri näin kuten tuossa ylämpänäkin jo sanoin
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
joo on aivan turhaa ruveta riehumaan täällä mutta en ymmärrä miksi Vilkku tulee tänne sössöttämään jostain aktiivisuudesta kun se ei tähän mitenkään liity.
Keke Rosberg- Käyttäjä
omaa huolimattomuuttahan tämä oli mutta turhaan epäaktivisuudsta alotaan haukkumaan unohdteaan tää huomenna kukaan ei ees muista mitä on tapahtunu
Jan Buckheimer- Manageri
Mä en tolla aktiivisuudella tarkottanu mitään pahaa, sanavarastosta irtosi väärä sana, sen myönnän.
Jep elikkä tää asia on nyt loppuunkäsitelty ja korvauksia tai mtn palkkioita ei tule koska se olis aivan naurettavaa tässä vaiheessa..
joo hyväksyn tän koska oma moka se oli ei siitä pääse mihikää mut se ei oo oikein jos joillekki on sanottu että muista käydä kattomas ja joillekki ei
Keke Rosberg- Käyttäjä
Pyydän Fiaa tutkimaan Nico Rosbergin auton!
Jan Buckheimer- Manageri
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Sarjojen johto :: Protestointi :: F1 X-Series
Sivu 3 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa