11.12
5 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Joulukalenteri
Sivu 1 / 1
11.12
Suomen leijonat ovat pärjänneet jääkiekkokaukaloissa loistavasti! Suomi on ehkä pieni maa, mutta taitoa riittää, lajiin kuin lajiin!
-95, mestaruus
Ja sen jälkeen tulee kahden viime vuoden aikana nähtyjä leijonien otteita MM-kilpailuista.
2007:
Puolivälierät, USA-Suomi: rangaistuslaukaukset
Välierät, Venäjä-Suomi, Hentusen maali 1-1
Välierät, Venäjä-Suomi, Koivun maali 1-2
Välierät, Venäjä-Suomi, Koivun maali 1-2, Antero Mertaranta
2008:
Suomen top-5 maalit
Vielä ainakin yhdestä luukusta aukenee loistavia urheiluhetkiä, sen jälkeen katsellaan mitä sitten löytyy jatkossa.
Vs: 11.12
tulee aina kylmät väreet kun kattoo tota videoo missä suomi voittaa MM-kultaa toivotaan että vielä tulisi se kulta
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Sama käy täällä (: tosin tulee kylmät vireet kun kattelee noita muitakin videoita.. ja tästä kiitos kuuluu meidän iki-ihanalle selostajallemme, Antero Mertarannalle!Luca di Montezemolo kirjoitti:tulee aina kylmät väreet kun kattoo tota videoo missä suomi voittaa MM-kultaa toivotaan että vielä tulisi se kulta
Aah mäki haluun nähä kun Suomi voittaa MM-kultaa. Vois olla että tulis vähän juhlittua!
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vähän? Mä ainakin katoin noi finaalit sillon LIVENÄ, joskus 4 kuukauden ikäsenä isän sylissäTony Dewerty kirjoitti:Aah mäki haluun nähä kun Suomi voittaa MM-kultaa. Vois olla että tulis vähän juhlittua!
Warquz kirjoitti:Vähän? Mä ainakin katoin noi finaalit sillon LIVENÄ, joskus 4 kuukauden ikäsenä isän sylissäTony Dewerty kirjoitti:Aah mäki haluun nähä kun Suomi voittaa MM-kultaa. Vois olla että tulis vähän juhlittua!
Mertaranta on kyllä maailman parhaita selostaja se osaa hommansa hienosti se osaa kyllä sen että saa kylmiä väreitä
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Warquz kirjoitti:Vähän? Mä ainakin katoin noi finaalit sillon LIVENÄ, joskus 4 kuukauden ikäsenä isän sylissäTony Dewerty kirjoitti:Aah mäki haluun nähä kun Suomi voittaa MM-kultaa. Vois olla että tulis vähän juhlittua!
Mä hengasin vielä äitin mahassa sillo.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Kylmiä väreitä tuo myös se, että oliko se nyt niin, että Suomella on arvokisoista 9 hopeaa ja yksi kulta mikä on todella surullista ja kyllä se olympia kulta olis pitäny napata Torinosta 2006 kaikki pelit voitettiin paitsi finaali joukkue oli mahtava mutta ei riittänyt Ruotsi tuli ja vei munkilla vieläkin harmittaa.
Mutta Suomen kokoselle maalle nääkin saavutukset on jo aika maagisia
Mutta Suomen kokoselle maalle nääkin saavutukset on jo aika maagisia
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Keke on kyllä siinä juuri samaa mieltä kun minä, että 5,5 miljoonaa asukasta omaava maa kuten Suomi on ihme että pärjää niin monessa urheilulajissa niin hyvin!
Formula 1
Ralli
Mäkihyppy
Yhdistetty
Hiihto
Jääkiekko
Lumilautailu
Alppihiihto
Yleisurheilu / Keihäänheitto
onhan noita toki enemmänkin..
Formula 1
Ralli