1. Kilpailu | Australia, Melbourne
+5
Jan Buckheimer
Tony Dewerty
Mike Fordings
Luca di Montezemolo
warquz
9 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Vanhat Kaudet :: 2009
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
1. Kilpailu | Australia, Melbourne
Kausi 1/2009 saadaan vihdoinkin kunnolla käyntiin kun kilpailusirkus aloitetaan perinteisesti Australiasta, Melbournesta. Albert Parkin radalla on nähty monen monta loistavaa kilpailua ja toivotaan, että jälleen kerran saadaan sellainen. Ainakin ennakkoasetelmat näyttää mielenkiintoisilta. CK:n ylivoima on nyt luultavasti vihdoin loppunut ja Mad Croc lähtee haastamaan CK:ta heti Australiasta lähtien, Räikkönen lähtee ehkä jopa suurimpana ennakkosuosikkina kilpailuun. Red Bull ja Teho Team taistelevat tiukasti kärkiporukan takana ja SupForilta etenkin Robert Kubica voidaan laskea samaan nippuun. Mainio taistelu siis odotettavissa ja jos kaikki saadaan toimimaan niin F1Live lähettää live-seurantaa sekä aika-ajoista että kisasta!
Kausi 2007
Tällä kaudella Melbournessa ajettiin harjoitukset, aika-ajot ja kilpailu. Harjoitusten nopeinta vauhtia piti lupaavasti kotiyleisön suosikki Mark Webber. Aika-ajoissa kuitenkin Mark Webberin juhlat rikottiin ja Sempai Racingin saksalaiskuljettaja Nick Heidfeld otti paikkansa kärjestä. Itse kilpailussa jatkui Sempai Racingin iloittelu. Nico Rosberg ajoi voittoon ja Nick Heidfeld kirjasi nimiinsä kilpailun nopeimman kierroksen.
Kausi 1/2008
Tällä kaudella Melbournessa oli käytössä uudenlainen harjoitussysteemi jonka avulla tallipäälliköt saivat tietää kuljettajien ja tallin tekemän säätötyön onnistumisprosentin. Mylhemmin tämä käytäntö otettiin pois. Aika-Ajot ajettiin kolmeosaisena ja niiden hallitsijaksi nousi kahdessa ekassa sessiossa säästellyt Nico Rosberg. Rosberg voitti myös kilpailun. Nämä kilpailut olivat yhtiä viimeisiä Sempai Racingin hienoja hetkiä!
Kausi 2/2008
Tällä kaudella CK loisti talvitesteistä asti ja lähti selvänä ennakkosuosikkina hakemaan jopa kaksoisvoittoa Australiasta. Aika-ajoissa MX paalukuningas Felipe Massa nappasi paalupaikan ja eturivin täytti yllätys yllätys tallikaveri CK:lta, Kimi Räikkönen. Räikkösen taktiikka ja kilpailuvauhti kuitenkin ratkaisivat hänelle paremmat asetelmat itse kisaan ja Räikkönen voittikin sen 10 sekunnin erolla kakkoseen, joka ei yllättäin ollutkaan Massa vaan TFP:n Fernando Alonso.
- Koodi:
Edelliset voittajat:
-2007 Nico Rosberg - Sempai Racing
-1/08 Nico Rosberg - Sempai Racing
-2/08 Kimi Räikkönen - CK Formula 1 Team
- Koodi:
Edelliset paalupaikat:
-2007 Nick Heidfeld - Sempai Racing
-1/08 Nico Rosberg - Sempai Racing
-2/08 Felipe Massa - CK Formula 1 Team
- Koodi:
Edelliset nop. kierrokset:
-2007 Nick Heidfeld - Sempai Racing
-1/08 Mark Webber - CK Formula 1 Team
-2/08 Kimi Räikkönen - CK Formula 1 Team
Alustava aikataulu:
Sunnuntai 22.3.2009
Vapaat Harjoitukset (klo 10:00)
Tiistai 24.3.2009
Aika-Ajot (klo 15:30-16:30)
Keskiviikko 25.3.2009
Kilpailu (klo 15:30-17:00)
Vs: 1. Kilpailu | Australia, Melbourne
täältä haetaan vain pisteitä
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Toisten pienen epäonnen avulla jos kympin sakkiin pääsis niin hyvä
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
- Koodi:
Free Practise
Australia - Albert Park
(60min)
1 Pole
Kimi Räikkönen
2 1m 31.710s
Felipe Massa
1m 31.910s 3 Row 2
Timo Glock
4 1m 32.064s
John Clarkson
1m 32.180s 5 Row 3
Romain Grosjean
6 1m 32.894s
Nico Rosberg
1m 33.110s 7 Row 4
Jules Bianchi
8 1m 33.122s
Robert Kubica
1m 33.190s 9 Row 5
Lewis Hamilton
10 1m 33.282s
Sebastian Vettel
1m 33.370s 11 Row 6
Nick Heidfeld
12 1m 33.568s
Heikki Kovalainen
1m 33.933s 13 Row 7
Lance David Arnold
14 1m 34.188s
Giorgio Pantano
1m 34.413s 15 Row 8
Mark Webber
16 1m 34.525s
Christian Vietoris
1m 34.652s 17 Row 9
Vitantonio Liuzzi
18 1m 34.938s
Christian Klien
1m 35.124s 19 Row 10
Jonathan Summerton
20 1m 35.148s
Fernando Alonso
1m 35.152s 21 Row 11
Ralf Schumacher
22 1m 35.334s
Scott Speed
1m 35.397s
Kuvia harjoituksista tulossa jonkun ajan päästä!
Mahtavasti meni ainakin vapaat-harjoitukset Nico 6:des vettel 9:ksäs nyt täytyy toivoo että aika-ajot ja kisakin menisi nappiin
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Robert 8. Nick 11. Ihan perussettiä, toivottavati a-ajoissa parannettas ja kisassa molemmat pisteille.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
5 ja 7 hyvä hyvä sama vauhti aika-ajoissakin
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Kehitys tapahtui vasta varausten jälkeen jotkut tallit uskoivat minua ja sitten "eräät" halusivat Toyotat.
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Viljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Kaikilla jotka käyttää Mad Croceja on huijaukset täysillä
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Tony Dewerty kirjoitti:Viljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Kaikilla jotka käyttää Mad Croceja on huijaukset täysillä
Tätä epäilinkin, huhhuh miten ylivoimaiset Welde moottorit olisivat JOS....
Jos tietäisit millasilla summilla on kehitetty et yhtään ihmettelisViljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Warquz kirjoitti:Jos tietäisit millasilla summilla on kehitetty et yhtään ihmettelisViljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Hehee, voin arvata ku oon omistanu moottoritehtaan ja oisin kehittäny kyllä lisää, JOS...
Viljami Kutvonen kirjoitti:Warquz kirjoitti:Jos tietäisit millasilla summilla on kehitetty et yhtään ihmettelisViljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Hehee, voin arvata ku oon omistanu moottoritehtaan ja oisin kehittäny kyllä lisää, JOS...
Mulla ois sun moottorit JOS...
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Jan Buckheimer kirjoitti:Viljami Kutvonen kirjoitti:Warquz kirjoitti:Jos tietäisit millasilla summilla on kehitetty et yhtään ihmettelisViljami Kutvonen kirjoitti:Oon kyllä aivan pihalla tästä. Miten Mad Croceilla voi olla niin paljon tehoa enemmän vaikka varauslistassa kaikilla on saman verran tehoa?
Mulla ois sun moottorit JOS...
Mulla myös JOS....
F1Live
Aika-ajo live alkaa!!
Kun menet sivulle niin live lähtee käyntii eli myöhästyminen ei haittaa, mutta live sulkeutuu kun esitys loppuu niin jonkun ajan päästä!
Aika-ajo live alkaa!!
Kun menet sivulle niin live lähtee käyntii eli myöhästyminen ei haittaa, mutta live sulkeutuu kun esitys loppuu niin jonkun ajan päästä!
Tällä hetkellä siellä pyörii vaan niitä harjotusten kuvia
Keke Rosberg- Käyttäjä
aiai Massa nous toiseks
Keke Rosberg- Käyttäjä
Massa meni kärkee voi keijojen keijo
Keke Rosberg- Käyttäjä
toi live ei toiminu, nyt lähti just uus käyntiin F5:ta vaan jos haluutte että päivittyy aina
siis alkoko alusta ku tossa lukee et 52 min remaining
Keke Rosberg- Käyttäjä
joo täl hetkel menee 48min reimaining päivittele F5.Keke Rosberg kirjoitti:siis alkoko alusta ku tossa lukee et 52 min remaining
ja siks alko alusta ku toi äskönen tökkäs tietys kohdassa huomattiin lucan kanssa
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Kilpailu 1/12 | Australia, Melbourne
» 2. Kilpailu | Australia, Melbourne
» 1. Kilpailu | Australia, Melbourne
» KVL 1/17: Australia, Melbourne
» Australia, Melbourne
» 2. Kilpailu | Australia, Melbourne
» 1. Kilpailu | Australia, Melbourne
» KVL 1/17: Australia, Melbourne
» Australia, Melbourne
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Vanhat Kaudet :: 2009