DSJ3 -sarja
3 posters
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Keskustelu
Sivu 1 / 1
DSJ3 -sarja
Kuinka moni on mukana jos perustan tollasen DSJ3 -sarjan jossa hypellään kilpaa muiden kanssa ilmaiseksi. Nyt ei ole tarkoitus vielä selventää teille kaikkia sääntöjä perusteellisesti, vaan lähinnä haluan tietää kenellä olisi kiinnostusta osallistua, ja ketkä omistavat DSJ3 pelin version 1.7.0.
Jos et omista, mutta olisit kiinnostunut, voit rekisteröidä DSJ3 v. 1.7.0 kokoversion maksamalla 10 euroa.
Jos et omista, mutta olisit kiinnostunut, voit rekisteröidä DSJ3 v. 1.7.0 kokoversion maksamalla 10 euroa.
Vs: DSJ3 -sarja
Pystyykö osallistumaan tämmösellä polskilaisella tunnarilla?
Muuten kyllä kiinnostaisi, mutta ostamaan en ala...
Muuten kyllä kiinnostaisi, mutta ostamaan en ala...
kyllä kiinnostaa
Adrian Campos- Manageri
- Viestien lukumäärä : 471
Registration date : 03.01.2008
Toki jos on imuttanut niin saa osallistua sillä en mä tässä poliisiks ala
Mutta versio 1.7 pitäs olla, kun siinä tulee eri pitusia hyppyjä ja on uudet mäet mukana.
Mutta versio 1.7 pitäs olla, kun siinä tulee eri pitusia hyppyjä ja on uudet mäet mukana.
warquz kirjoitti:Toki jos on imuttanut niin saa osallistua sillä en mä tässä poliisiks ala
Pelataanks me nettipelin kautta vai ilman?
E: Vaihdoin avatarin.
Ilman. Eli siis ideana on näin pääpiirteittään, että uusinnat lähetetään mulle. Mainostakaa ihmeessä DSJ3 -nettisarjaa, sillä osallistujia tarvitaan vielä todella paljon lisään että päästäisiin aloittamaan
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Keskustelu
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa