Finghini reports
3 posters
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2010
Sivu 1 / 1
Finghini reports
Taisteleeko Vilkku vihdoin maailmanmestaruudesta?
Uusi kausi on lähdössä käyntiin ja kokoonpanot alkavat olla jokaisella valmiina. Myös Vilkun uudella nimellä varustettu Finghini lähtee mukaan kovalla kokoonpanolla ja odotettavissa onkin historian tasaisin ja tiukin taistelu. Vaikka Toyota johtaa mitä todennäköisimmin raha-rallia, ei raha tee aina onnelliseksi. Nyt Finghinin tulinen kokoonpano:
Moottori:
Mercedes
Tällä kaudella Vilkku ei rahaa säästänyt moottori-asioissa. Todennäköisesti markkinoiden tehokkain kone, joten suoranopeuksissa ja kiihdytyksissä ei pitäisi hävitä yhtään. Ainoana kysymysmerkkinä on koneiden luotettavuus? Jos koneet kestää maaliin saakka, on Finghini ehdottomasti mukana kärkitaistossa.
Kuljettajat:
#9 Sebastian Vettel
Ikä: 24
Kansalaisuus: Saksa
GP-startit: 46
Voitot: 1
Paalupaikat: 0
Nopeimmat kierrokset: 3
Podiumit: 3
Pisteet: 73
Mestaruudet: 0
Nuori saksalainen on ehtinyt saavuttaa iästään huolimatta jo mukavia tilastoja. Vettel on ehtinyt jo voittaa yhden GP:n, joten toisen voiton hankkiminen ei pitäisi olla ongelma. Paalupaikkaa lähdetään varmasti hakemaan kovalla puristuksella, joten jos pää pysyy kylmänä, on tilastot kirjoitettava uusiksi tämän kauden jälkeen!
#10 Timo Glock
Ikä: 28
Kansalaisuus: Saksa
GP-startit: 61
Voitot: 5
Paalupaikat: 5
Nopeimmat kierrokset: 2
Podiumit: 19
Pisteet: 189
Mestaruudet: 0
Vaikka kukaan ei tätä kaveria kovinkaan hyvin tunne, on mies ehtinyt kerää urallansa jo vaikka mitä. 61 GP:tä ja pisteitäkin on jo huimat 189! Voittoja ja paalupaikkoja on kerättynä molempia 5 ja nopeimpia kierroksiakin 2. Timo Glock on viihtynyt podiumillakin lähes 1/3 kilpailuistaan, joten mestaruuden vieminen kotiin ei liene enää kaukana. Kenties jo tällä kaudella Finghinin riveissä?
Tekninen johtaja:
Ross Brawn
Mukaan tullutta Ross Brawnia pidetään maailman parhaimpana teknisenä johtajana. Vaikka mies on pitänyt taukoa hommista, ei ne taidot mihinkään katoa. Brawn tietää milloin auto on hyvä ja milloin ei, sekä milloin on paras aika tulla varikolle. Ross Brawnilta ei itseluottamusta puutu ja häntä kannattaa kuunnella. Ehdottomasti mestaruuteen kykenevä henkilö, joka ei turhaan mainettansa pilaa!
Pääsuunnittelija:
Christoph Zimmermann
Teki viime kaudella auton Vilkulle todella lyhyessä varoitus ajassa ja silti sillä yllettiin kerran jopa podiumille! Ehdottomasti kauden kovimmista ellei peräti kovin suunnittelija. Tietää mitä tekee ja kun hommaa on, on jälki kaunista katseltavaa. Tulee varmasti toimeen Brawnin kanssa ja yrittää nostaa itsensä legendaarisimpien suunnittelijoiden joukkoon!
Bensat/Öljyt:
Shell
Varmasti kauden luotettavin kemikaalien toimittaja. On ehdottomasti maailman arvostetuin ja laatu on parasta mahdollista. Tietenkin lisämakuna on lisätehoa ja pärjää siinäkin varmasti muille valmistajille!
Renkaat:
CydlerTires
Colin Kollesin omistama rengastehdas. Kokemusta näistä ei ole, mutta Vilkku halusi varmistaa, ettei häviä renkaissa moninkertaiselle mestarille. Tosin CydlerTireshan toimittaa varmasti parhaimmat renkaat omalle tallillee ja muut pieleen menneet erät muille. Sehän on jo sanomattakin selvää.
Sponsori:
?????
Sponsori on ilmoittanut antavansa Finghinille 100miljoonaa sponsorointia varten, mutta ei ole paljastanut vielä "henkilöllisyyttään". Mitä se tämmöinen sponsorointi-mainonta oikein on?
Uusi kausi on lähdössä käyntiin ja kokoonpanot alkavat olla jokaisella valmiina. Myös Vilkun uudella nimellä varustettu Finghini lähtee mukaan kovalla kokoonpanolla ja odotettavissa onkin historian tasaisin ja tiukin taistelu. Vaikka Toyota johtaa mitä todennäköisimmin raha-rallia, ei raha tee aina onnelliseksi. Nyt Finghinin tulinen kokoonpano:
Moottori:
Mercedes
Tällä kaudella Vilkku ei rahaa säästänyt moottori-asioissa. Todennäköisesti markkinoiden tehokkain kone, joten suoranopeuksissa ja kiihdytyksissä ei pitäisi hävitä yhtään. Ainoana kysymysmerkkinä on koneiden luotettavuus? Jos koneet kestää maaliin saakka, on Finghini ehdottomasti mukana kärkitaistossa.
Kuljettajat:
#9 Sebastian Vettel
Ikä: 24
Kansalaisuus: Saksa
GP-startit: 46
Voitot: 1
Paalupaikat: 0
Nopeimmat kierrokset: 3
Podiumit: 3
Pisteet: 73
Mestaruudet: 0
Nuori saksalainen on ehtinyt saavuttaa iästään huolimatta jo mukavia tilastoja. Vettel on ehtinyt jo voittaa yhden GP:n, joten toisen voiton hankkiminen ei pitäisi olla ongelma. Paalupaikkaa lähdetään varmasti hakemaan kovalla puristuksella, joten jos pää pysyy kylmänä, on tilastot kirjoitettava uusiksi tämän kauden jälkeen!
#10 Timo Glock
Ikä: 28
Kansalaisuus: Saksa
GP-startit: 61
Voitot: 5
Paalupaikat: 5
Nopeimmat kierrokset: 2
Podiumit: 19
Pisteet: 189
Mestaruudet: 0
Vaikka kukaan ei tätä kaveria kovinkaan hyvin tunne, on mies ehtinyt kerää urallansa jo vaikka mitä. 61 GP:tä ja pisteitäkin on jo huimat 189! Voittoja ja paalupaikkoja on kerättynä molempia 5 ja nopeimpia kierroksiakin 2. Timo Glock on viihtynyt podiumillakin lähes 1/3 kilpailuistaan, joten mestaruuden vieminen kotiin ei liene enää kaukana. Kenties jo tällä kaudella Finghinin riveissä?
Tekninen johtaja:
Ross Brawn
Mukaan tullutta Ross Brawnia pidetään maailman parhaimpana teknisenä johtajana. Vaikka mies on pitänyt taukoa hommista, ei ne taidot mihinkään katoa. Brawn tietää milloin auto on hyvä ja milloin ei, sekä milloin on paras aika tulla varikolle. Ross Brawnilta ei itseluottamusta puutu ja häntä kannattaa kuunnella. Ehdottomasti mestaruuteen kykenevä henkilö, joka ei turhaan mainettansa pilaa!
Pääsuunnittelija:
Christoph Zimmermann
Teki viime kaudella auton Vilkulle todella lyhyessä varoitus ajassa ja silti sillä yllettiin kerran jopa podiumille! Ehdottomasti kauden kovimmista ellei peräti kovin suunnittelija. Tietää mitä tekee ja kun hommaa on, on jälki kaunista katseltavaa. Tulee varmasti toimeen Brawnin kanssa ja yrittää nostaa itsensä legendaarisimpien suunnittelijoiden joukkoon!
Bensat/Öljyt:
Shell
Varmasti kauden luotettavin kemikaalien toimittaja. On ehdottomasti maailman arvostetuin ja laatu on parasta mahdollista. Tietenkin lisämakuna on lisätehoa ja pärjää siinäkin varmasti muille valmistajille!
Renkaat:
CydlerTires
Colin Kollesin omistama rengastehdas. Kokemusta näistä ei ole, mutta Vilkku halusi varmistaa, ettei häviä renkaissa moninkertaiselle mestarille. Tosin CydlerTireshan toimittaa varmasti parhaimmat renkaat omalle tallillee ja muut pieleen menneet erät muille. Sehän on jo sanomattakin selvää.
Sponsori:
?????
Sponsori on ilmoittanut antavansa Finghinille 100miljoonaa sponsorointia varten, mutta ei ole paljastanut vielä "henkilöllisyyttään". Mitä se tämmöinen sponsorointi-mainonta oikein on?
Vs: Finghini reports
Heh, hyvä paketti, aikamoista ylistystäkin ajoittain (; saa nähdä sitten miten hyvin pitää paikkaansa!
Vs: Finghini reports
CydlerTires: CydlerTires kyllä toimittaa kaikille talleille ihan samanarvoiset renkaat ja epäilyihin ei ole syytä.
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa