Tallin hallinta -alueiden päivitys!
5 posters
Manager X :: Yleinen :: Tiedotteet
Sivu 1 / 1
Tallin hallinta -alueiden päivitys!
Tallin hallinta alueilla on nyt nähtävillä uusi Säätäminen/Huijaaminen alue. Tämänkaltaisia on muuttumassa myös seuraavista alueista:
-Kehittäminen
-Investoinnit
-Testaaminen
-Päämaja
Tiedostojen täysi siirtyminen palvelimille kestää jonkin aikaa, ja siksi jos nyt teette säädöt ja painatte "Lähetä" nappia niin eteenne aukeutuu 000webhostin ERROR sivu. Tästä ERROR sivusta huolimatta olen testannut, että säädöt tulevat perille, eli ERROR sivustolla ei varsinaista haittaa ole. Tiedostojen siirryttyä täydellisesti palvelimelle kuitenkin tuon ERROR sivun pitäisi poistua. Ensimmäisellä tallilla (Reindeer GP) se on jo sen tehnyt.
Ilmoitan kuitenkin jo jatkoa ajatellen, että mikäli palvelimille tulee päivityksiä, ruuhkaa tai mitä vain, ja jatkossa törmäätte 000webhost.com ERROR ikkunaan, niin ainakin tämänhetkisten testien perusteella lähettämänne tiedot tulee silti 100% varmuudella perille.
-Kehittäminen
-Investoinnit
-Testaaminen
-Päämaja
Tiedostojen täysi siirtyminen palvelimille kestää jonkin aikaa, ja siksi jos nyt teette säädöt ja painatte "Lähetä" nappia niin eteenne aukeutuu 000webhostin ERROR sivu. Tästä ERROR sivusta huolimatta olen testannut, että säädöt tulevat perille, eli ERROR sivustolla ei varsinaista haittaa ole. Tiedostojen siirryttyä täydellisesti palvelimelle kuitenkin tuon ERROR sivun pitäisi poistua. Ensimmäisellä tallilla (Reindeer GP) se on jo sen tehnyt.
Ilmoitan kuitenkin jo jatkoa ajatellen, että mikäli palvelimille tulee päivityksiä, ruuhkaa tai mitä vain, ja jatkossa törmäätte 000webhost.com ERROR ikkunaan, niin ainakin tämänhetkisten testien perusteella lähettämänne tiedot tulee silti 100% varmuudella perille.
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
tämä selvä
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
säähä vedät oikee koval tanil (ei se yhtään haittaa) hyvä ett mukana pysyy
Stuba Stocanen- Manageri
- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 24
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 28.01.2010
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
Stuba Stocanen kirjoitti:säähä vedät oikee koval tanil (ei se yhtään haittaa) hyvä ett mukana pysyy
no pääasia että ei haittaa (;
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
Tollaselta siis pitäis Säädöt/Huijaaminen alue mm. näyttää. Jos jollain ei näy tuollaisenaan, niin ilmoittakaapa että voidaan korjata ongelma (:
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
warquz kirjoitti:
Tollaselta siis pitäis Säädöt/Huijaaminen alue mm. näyttää. Jos jollain ei näy tuollaisenaan, niin ilmoittakaapa että voidaan korjata ongelma (:
Ja mitäs noi kaikki tarkottaa?? miten niit pitäs säädellä kisoihin? naksauktelee vaa nappeja ja kattoo miten ne toimii vai?
fatyr- Manageri
- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 26.03.2009
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
Teet siitä valinnat ja painat lähetä, niin sun tekemät muutokset tulee mulle. Pieni selitys sitten vielä vaikutuksista:
Rengasseos, downforce, rengaspaineet, jarrubalanssi:
Nämä säädöt on ratakohtaisia. Elikkä siis eri radoilla on eri säädöt paremmat. Ensimmäiset säädöt voi laittaa tulemaan ennen harjoituksia, ja sitten kun harjoituksissa on nähnyt miten toimii, niitä voi vielä muuttaa halutessaan. Periaatteessa siis tuurista aika paljon kiinni, mutta jos ymmärtää asioita, kuten että nopeilla radoilla tarvitaan vähemmän downforcea kuin hitailla ja mutkikkailla, niin pystyy jo päättelemään aika pitkälle (: oikeilla valinnoilla siis auto kulkee kovempaa.
Kuljettajan suosiminen
Toiselta kuljettajalta otetaan tasoa pois valitsemasi määrä ja valitsemallesi kuljettajalle lisätään tasoa samainen summa. Ideana on siis, että voit kohdella tallikaveruksia eri arvoisina.
Vieläkö tosta jäi jotain selittämättä? Ja tosiaan yksinkertaistettuna toi on totta, että painelee nappeja ja kattoo miten toimii tietysti moottorin virittämisissä sun muissa ei ole arpapeliä vaan tiedät jo valmiiksi mitä tulee tapahtumaan, ja se onnistuu aina "yhtä hyvin".
Rengasseos, downforce, rengaspaineet, jarrubalanssi:
Nämä säädöt on ratakohtaisia. Elikkä siis eri radoilla on eri säädöt paremmat. Ensimmäiset säädöt voi laittaa tulemaan ennen harjoituksia, ja sitten kun harjoituksissa on nähnyt miten toimii, niitä voi vielä muuttaa halutessaan. Periaatteessa siis tuurista aika paljon kiinni, mutta jos ymmärtää asioita, kuten että nopeilla radoilla tarvitaan vähemmän downforcea kuin hitailla ja mutkikkailla, niin pystyy jo päättelemään aika pitkälle (: oikeilla valinnoilla siis auto kulkee kovempaa.
Kuljettajan suosiminen
Toiselta kuljettajalta otetaan tasoa pois valitsemasi määrä ja valitsemallesi kuljettajalle lisätään tasoa samainen summa. Ideana on siis, että voit kohdella tallikaveruksia eri arvoisina.
Vieläkö tosta jäi jotain selittämättä? Ja tosiaan yksinkertaistettuna toi on totta, että painelee nappeja ja kattoo miten toimii tietysti moottorin virittämisissä sun muissa ei ole arpapeliä vaan tiedät jo valmiiksi mitä tulee tapahtumaan, ja se onnistuu aina "yhtä hyvin".
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
mulla sössii joku tossa kun ei näytä alkuunkaan tolta?
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: Tallin hallinta -alueiden päivitys!
Pistin sulle yv:tä.Tony Dewerty kirjoitti:mulla sössii joku tossa kun ei näytä alkuunkaan tolta?
Ja sitten selvennysasiaa. Eli jos jollekkin tuo testaaminen -alue on jäänyt jotenkin epäselväksi, niin tässä pari selvennystä.
A) Kuljettajien osallistuminen:
Tarkoittaa siis kuljettajien osallistumista _testityöhön_, elikkä mikäli laitat kuljettaja 1:lle 100% ja kuljettaja 2:lle 0% niin kuljettaja 1 osallistuu kehitystyön avittamiseen sun muuhun koko testin ajan täysillä kun taas kuljettaja 2 ajelee radalla vain omaksi huvikseen eikä osallistu testityöhön.
B) Kuljettaja 1 on alustavasti kisakuljettajista pienemmällä numerolla ajava kuski, ja kuljettaja 2 kisakuljettajista suuremmalla numerolla ajava. Jos sinulla on kuitenkin testikuski ja olet ilmoittanut hänet osallistumaan testiin, niin testikuljettaja on Kuljettaja 2.
C) Sekä kuljettajien osallistumisen, että testipanoksen jakautumisen yhteenlasketun summan pitää olla 100%. Eli ei esimerkiksi näin:
Kuljettaja 1 -> 80%
Kuljettaja 2 -> 90%
=koska yhteenlaskettu summa on 170% eli 70% liian suuri
tai
Moottorin teho -> 50%
Moottorin luotettavuus -> 40%
Auton nopeus -> 20%
Auton luotettavuus -> 30%
=koska yhteenlaskettu summa on 140% eli 40% liian suuri
Toivottavasti helpotti edes jonkun elämää
Manager X :: Yleinen :: Tiedotteet
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|