Vedonlyönti
5 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: Veikkaus/Vedonlyönti :: Vedonlyönti
Sivu 1 / 1
Todt Racing Team Kingston Racing Team.
eli lyön vetoo Luca Di Montezemolonkaa siit et voitanko Kingston Racingin pisteis kauden ekas kisas.Eli jos mä voitan kingston racingin ekan kisan pisteis ni Montezemolo maksaa mulle 30m mut jos mä häviän kingston racingille ekan kisan pisteis ni mä maksan Montezemololle 30m.
Jean Todt- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 507
Registration date : 04.01.2008
Vs: Vedonlyönti
kyllä hyväksyn
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33
Registration date : 03.01.2008
Noniin, eka kisa alkaa lähestyä ja tehdään tämä selväksi.
Jos Kingston Racing kerää kilpailussa enemmän pisteitä kuin Todt Team Racing maksaa Jean Todt Luca di Montezemololle 30milj
Jos Todt Team Racing kerää kilpailussa enemmän pisteitä kuin Kingston Racing maksaa Luca di Montezemolo Jean Todtille 30milj
Mikäli kumpikaan talleista (Kingston Racing/Todt Team Racing) ei saa pisteitä, molemmat pitävät omat 30miljoonansa.
Jos Kingston Racing kerää kilpailussa enemmän pisteitä kuin Todt Team Racing maksaa Jean Todt Luca di Montezemololle 30milj
Jos Todt Team Racing kerää kilpailussa enemmän pisteitä kuin Kingston Racing maksaa Luca di Montezemolo Jean Todtille 30milj
Mikäli kumpikaan talleista (Kingston Racing/Todt Team Racing) ei saa pisteitä, molemmat pitävät omat 30miljoonansa.
paitsi et toho viel semmonen että jos kummankaan tallin kuski ei oo pisteil ni sitte se tallin paremman kuskin sijotus ratkasee.eli jos mul lewis on vaik 12 ja kingstonil glock 15 ni mä voitan sillo montezemolon rahat mut jos taas toiste päin montezemolo voittaa mun 30mil
Jean Todt- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 507
Registration date : 04.01.2008
en tiedä, ei varmaan enää tässä vaiheessa voida vaihtaa No Montezemolo, mitä mieltä olet tuosta Todtin ehdotuksesta?
No eikös Todt voittanut ne 30mil?
Ron Dennis- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 289
Ikä : 29
käy todtille se 30 milj.
Luca di Montezemolo- Manageri
- Viestien lukumäärä : 990
Ikä : 33