Karsintojen tuomia muutoksia
2 posters
Manager X :: Muuta :: Äänestykset
Sivu 1 / 1
Mikä näistä on mieluisin vaihtoehto?
Karsintojen tuomia muutoksia
Eli siis koska karsinnat tulee mukaan täytyy säätöjärjestelyihin tehdä muutoksia. Jos jatkettaisiin nykyisellä systeemillä, kaikki voisivat aina karsintoihin esim virittää moottorit tappiin ja sitten sen jälkeen pudottaa ne takaisin pois. Nyt äänestetäänkin erilaisten vaihtoehtojen välillä. Tässä selostukset vaihtoehdoista:
A) Kisaviikonloppuun kuuluisi karsinnat, harjoitukset, aika-ajot ja kilpailu. Moottorin viritys sekä rengasseos säilyisi samana läpi koko kisaviikonlopun, eli jos vaikka valitset karsintoihin pehmeät renkaat ja virität moottoria 10hv, teet nämä samat myös kilpailussa.
B) Karsintaan ei saisi lainkaan käyttää kyseisiä säätöjä. Kaikki muut säädöt (downforce, rengaspaineet jne) kyllä olisi käytössä. Karsintojen jälkeen säätösysteemi jatkuisi taas harjoituksiin, aika-ajoihin ja kisaan entisellään.
C) Karsinnassa ei saa säätää lainkaan autoa. Muuten kisaviikonlopun aikana säätäminen menee normaalisti kuten tähänkin asti.
D) Kuten B vaihtoehto, mutta vapaat harjoitukset poistuisivat kokonaan. Tämä nopeuttaisi kisaviikonlopun kulkua, mutta vaikeuttaisi tietysti etenkin kärkitallien säätämistä. Toki olisi myös tasoittava tekijä, koska eihän kärkitallit välttämättä niin ihmeellisiä setuppeja aina tarvitse.
ÄÄNESTÄKÄ NYT KUN TEILLÄ ON MAHDOLLISUUS VAIKUTTAA =)
A) Kisaviikonloppuun kuuluisi karsinnat, harjoitukset, aika-ajot ja kilpailu. Moottorin viritys sekä rengasseos säilyisi samana läpi koko kisaviikonlopun, eli jos vaikka valitset karsintoihin pehmeät renkaat ja virität moottoria 10hv, teet nämä samat myös kilpailussa.
B) Karsintaan ei saisi lainkaan käyttää kyseisiä säätöjä. Kaikki muut säädöt (downforce, rengaspaineet jne) kyllä olisi käytössä. Karsintojen jälkeen säätösysteemi jatkuisi taas harjoituksiin, aika-ajoihin ja kisaan entisellään.
C) Karsinnassa ei saa säätää lainkaan autoa. Muuten kisaviikonlopun aikana säätäminen menee normaalisti kuten tähänkin asti.
D) Kuten B vaihtoehto, mutta vapaat harjoitukset poistuisivat kokonaan. Tämä nopeuttaisi kisaviikonlopun kulkua, mutta vaikeuttaisi tietysti etenkin kärkitallien säätämistä. Toki olisi myös tasoittava tekijä, koska eihän kärkitallit välttämättä niin ihmeellisiä setuppeja aina tarvitse.
ÄÄNESTÄKÄ NYT KUN TEILLÄ ON MAHDOLLISUUS VAIKUTTAA =)
Vs: Karsintojen tuomia muutoksia
PS. Otetaan nyt perinteinen "joku muu, mikä?" vaihtoehtokin käyttöön eli jos et kelpuuta vaihtoehtoja A-D, kirjoita tänne oma ideasi.
Vs: Karsintojen tuomia muutoksia
Vaihtoehto B
mutta voisi olla vaihtoehto B mutta rengasseoksen saisi päättää
mutta voisi olla vaihtoehto B mutta rengasseoksen saisi päättää
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Vs: Karsintojen tuomia muutoksia
Eiköhän tämä peli ole selvä, vaihtoehto B voitti.
Karsinnoissa en tule siis ottamaan huomioon rengasseoksia tai moottorin virityksiä vaikka niitä tekisittekin. Yksi tärkeä pointti muistaa on kuitenkin se, että vaikka karsinta-asetuksiin ilmoittaisitte moottorin virityksiä tai rengasseoksia, ne eivät millään tavalla siirry harjoitusten tms. säätöihin, ELI jos haluat virittää koneitasi tai valita rengasseoksen, lähetä valinnat vasta karsintojen jälkeen :-)
Karsinnoissa en tule siis ottamaan huomioon rengasseoksia tai moottorin virityksiä vaikka niitä tekisittekin. Yksi tärkeä pointti muistaa on kuitenkin se, että vaikka karsinta-asetuksiin ilmoittaisitte moottorin virityksiä tai rengasseoksia, ne eivät millään tavalla siirry harjoitusten tms. säätöihin, ELI jos haluat virittää koneitasi tai valita rengasseoksen, lähetä valinnat vasta karsintojen jälkeen :-)
Manager X :: Muuta :: Äänestykset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa