Manager X
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vallanvaihdos

Siirry alas

Vallanvaihdos Empty Vallanvaihdos

Viesti  warquz Su 2 Tammi 2011 - 3:32

Kuten olen ilmoittanut niin motivaatio tätä manageria kohtaan on nyt täysi ja pyöreä nolla. Ilmaiseksi työn tekeminen ei myöskään paljon huvita jos siitä ei itsessään hupia saa irti :/

Tällä kertaa on kuitenkin löydetty managereille parempi ratkaisu kuin koko managerin kuoppaaminen. Manageri siirtyy Warquzin vallasta Matikaisen hoidettavaksi. Olen kyllä ainakin näin alkuun jatkuvasti tukena noissa hommissa ja HUOMIO KAIKKI: Matikaisen tarkoitus ei ole lähteä sooloilemaan tämän managerin kanssa, vaan jatkaa siitä mihin minä nyt lopetan. Matikainen saa siis käsiinsä kaiken sen mitä minullakin on tässä ollut ja informoin häntä etenkin näin alkuun varmasti todella paljon kaikista koukeroista.

Eli siis jos Matikainen on nopea oppimaan, managerin pitäisi säilyttää täysin entinen tasonsa. Jopa parantaa sitä, koska Matikaisella on enemmän halua ja ainakin meidän puheiden mukaan myös enemmän aikaa ajattaa tätä Smile

Ja jos joku vieläkin epäilee että mitäköhän tästä tulee niin sanon vielä lohdutukseksi sen, että se minkä takia minä osaan manageria pyörittää johtuu siitä että olen sitä pitkään tehnyt ja tykkään tehdä suunnitelmia jne jne manageriin liittyen, joiden kautta se on löytänyt omanlaisen suunnan. Nyt kun Matikaiselle siirtyy tämä kaikki tieto ja taitokin vielä niin mitään ongelmia ei pitäisi syntyä. Managerissa säilyy siis se minun kädenjälki edelleen vahvasti. Sitä varten Matikainen tämän ottikin haltuunsa eikä perustanut kokonaan omaa. Hyvästä brändistä, vahvalta pohjalta ja toisen kovalla työllä rakentamasta on helpompi aloittaa kun tyhjästä Smile

Uudet vuodet puolestani vielä kaikille! Tulen pyörimään foorumilla ja ylläpitäjänä pysyn täällä maailman loppuun asti.

-Warquz
warquz
warquz
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 5105
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 03.01.2008

http://www.managerx.comoj.com/kotisivu/index.html

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa