Saako Matikainen ajattaa vielä omaa talliaan?
3 posters
Manager X :: Muuta :: Äänestykset
Sivu 1 / 1
Saako Matikainen ajattaa Racing Matikaista edelleen vaikka siirtyi ylläpitäjäksi?
Saako Matikainen ajattaa vielä omaa talliaan?
Asia on teidän päätettävissä!
Matikainen.M- Manageri
- Viestien lukumäärä : 73
Ikä : 29
Registration date : 25.09.2010
Vs: Saako Matikainen ajattaa vielä omaa talliaan?
Minun mielestäni Matikainen saisi pyörittää vielä omaa talliaan, jos Veikkaaminen, Protestointi ja Huijaaminen olisivat häneltä kiellettyjä.
Muita etujahan ylläpitäjällä ei periaatteessa ole käytettävissään, koska säännöt on kaikille samat, tietenkin etuna on se että tietää itse mitä kannattaa kehittää. Mutta siitäkään ei suuresti ole hyötyä, koska rahaahan kehittämiseen tarvitaan aina.
Muita etujahan ylläpitäjällä ei periaatteessa ole käytettävissään, koska säännöt on kaikille samat, tietenkin etuna on se että tietää itse mitä kannattaa kehittää. Mutta siitäkään ei suuresti ole hyötyä, koska rahaahan kehittämiseen tarvitaan aina.
Janne Skyman- Manageri
- Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 36
Registration date : 23.04.2008
Huomautan tässä vielä että Matikaisella on perfectsetups tiedosto kyllä käytössään eli säädöt pitäisi ainakin tuon lisäksi häneltä pistää pois käytöstä. Koska muutenhan se olisi automaattisesti parhaat säädöt joka kisassa jollon se arvo voitaisiin samantien lisätä hänen autoonsaJanne Skyman kirjoitti:Minun mielestäni Matikainen saisi pyörittää vielä omaa talliaan, jos Veikkaaminen, Protestointi ja Huijaaminen olisivat häneltä kiellettyjä.
äänestys menee EIn puolelle... Elikkä Racing Matikainen menee jäihin.
Matikainen.M- Manageri
- Viestien lukumäärä : 73
Ikä : 29
Registration date : 25.09.2010
Manager X :: Muuta :: Äänestykset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa