DDR Racing news
3 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: GP2 X-Series :: Lehdistö
Sivu 1 / 1
DDR Racing news
DDR Racing news
Tässä numerossa:
- Uudet tuulet
- Henkilö haastattelussa Nelsinho Piquet jr
- Ilmoitus
UUDET TUULET
Red Devilin GP2 tiimin tilalle tullut DDR racing aikoo tehdä mahdottoman mahdolliseksi ja vain 1.5 vuodessa ole hyvä BigH
BigH: Aivan eli tavoitteena on nousta kuninkuussarjaan mahdollisimman nopeasti. Tällä kaudella se ei luonnolisesti ole mahdollisa, koska "joudumme" ajamaan "vanhalla" kalustolla, jonka saimme Red Devililtä. Tarkoituksena on kehittää auto ensi kaudeksi siihen kuntoon, että sillä voi ajaa podium sijoituksista kaikissa kisoissa GP2 luokassa. Ja sen jälkeen nousu ylöspäin ja sitä kautta kohti kuuminta huippua. Tämän kauden sijoituksilla ei sinänsä ole väliä, mutta yritämme tehdä kaikkemme, jotta Nelsinho viihtyy tiimissämme sillä jo nyt on selvää, että ensi kauden autoa rakennetaan hänen tyylinsä sopivaksi ja jos hän siirtyy pois ei autolla tee käytännössä mitään.
Henkilöhaastattelussa tallin kuljettaja NELSON PIQUET JR
Haastattelija : Terve Nelsinho miten otit tiedon tallin omistajan vaihtumisesta ?
Nelson : Olin tietysti järkyttynyt sillä mielestäni kaikki oli tallissa hyvin, mutta kun olen kuullut Bigh:n suunnitelmista olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämä tekee hyvää uralleni.
H : Uskot siis, että tämä tiimi nousee kuninkuusluokkaan nopeasti ?
N: En näe mitään mikä olisi sen tiellä
H: Onko mielestäsi turhauttavaa aja tämä kausi pois alta ennen, kuin pääset ajamaan tosissaan kilpaa ?
N: Tietenkin, mutta jos auto todella on ensi kaudella kilpailukykyinen niin olen valmis odottamaan.
H: Onko mielestäsi hyvä, että sinut nostetaan tallin 1 kuljettajaksi vai olisitko halunnut tasavertaisen kohtelun ?
N: Tämä kausi on varmasti aivan tasavertainen meille molemmille, mutta jos talli luottaa minuun noin paljon ensi kaudella olen valmis ottamaan hasteen vastaan.
H: Kiitos ja onnea loppukaudelle
N: Kiitos !
Paljon kasautuu tämän nuoren miehen harteille...
ILMOITUS
Koska DDR Racing painii raha huolissa on se valmis ottamaan kenet tahansa ajamaan tallin toista autoa täksi kaudeksi jos sille maksetaan 1 milj jokaisesta kisasta, missä tämä kuljettaja ajaa. Tässä siis loistava tilaisuus antaa omalle nuorelle testikuskille mahdollisuus päästä ajamaan kilpaa!
Ken Tyrrell- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 21.03.2008
Vs: DDR Racing news
DDR Racingin toimistosta tiedotetaan
Salaperäisen BigH nimimerkin takana piilekellyt tallijohtaja on Keke Rosbergin pyynnöstä kertonut oikean nimensä ja se on....
KEN TYRRELL
Ken Tyrrell- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 21.03.2008
Similar topics
» Kingston racing news.
» Maserati Racing News
» Benetton Racing News
» MAD CROC RACING NEWS
» Gatepillar GP2 Racing News
» Maserati Racing News
» Benetton Racing News