Manager X
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DDR Racing news

3 posters

Siirry alas

DDR Racing news Empty DDR Racing news

Viesti  Ken Tyrrell La 22 Maalis 2008 - 20:11

DDR Racing news

Tässä numerossa:

• Uudet tuulet
  • Henkilö haastattelussa Nelsinho Piquet jr
  • Ilmoitus

UUDET TUULET

Red Devilin GP2 tiimin tilalle tullut DDR racing aikoo tehdä mahdottoman mahdolliseksi ja vain 1.5 vuodessa ole hyvä BigH

BigH: Aivan eli tavoitteena on nousta kuninkuussarjaan mahdollisimman nopeasti. Tällä kaudella se ei luonnolisesti ole mahdollisa, koska "joudumme" ajamaan "vanhalla" kalustolla, jonka saimme Red Devililtä. Tarkoituksena on kehittää auto ensi kaudeksi siihen kuntoon, että sillä voi ajaa podium sijoituksista kaikissa kisoissa GP2 luokassa. Ja sen jälkeen nousu ylöspäin ja sitä kautta kohti kuuminta huippua. Tämän kauden sijoituksilla ei sinänsä ole väliä, mutta yritämme tehdä kaikkemme, jotta Nelsinho viihtyy tiimissämme sillä jo nyt on selvää, että ensi kauden autoa rakennetaan hänen tyylinsä sopivaksi ja jos hän siirtyy pois ei autolla tee käytännössä mitään.

Henkilöhaastattelussa tallin kuljettaja NELSON PIQUET JR

Haastattelija : Terve Nelsinho miten otit tiedon tallin omistajan vaihtumisesta ?
Nelson : Olin tietysti järkyttynyt sillä mielestäni kaikki oli tallissa hyvin, mutta kun olen kuullut Bigh:n suunnitelmista olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämä tekee hyvää uralleni.

H : Uskot siis, että tämä tiimi nousee kuninkuusluokkaan nopeasti ?
N: En näe mitään mikä olisi sen tiellä

H: Onko mielestäsi turhauttavaa aja tämä kausi pois alta ennen, kuin pääset ajamaan tosissaan kilpaa ?
N: Tietenkin, mutta jos auto todella on ensi kaudella kilpailukykyinen niin olen valmis odottamaan.

H: Onko mielestäsi hyvä, että sinut nostetaan tallin 1 kuljettajaksi vai olisitko halunnut tasavertaisen kohtelun ?
N: Tämä kausi on varmasti aivan tasavertainen meille molemmille, mutta jos talli luottaa minuun noin paljon ensi kaudella olen valmis ottamaan hasteen vastaan.

H: Kiitos ja onnea loppukaudelle
N: Kiitos !

DDR Racing news Nelsinho
Paljon kasautuu tämän nuoren miehen harteille...

ILMOITUS

Koska DDR Racing painii raha huolissa on se valmis ottamaan kenet tahansa ajamaan tallin toista autoa täksi kaudeksi jos sille maksetaan 1 milj jokaisesta kisasta, missä tämä kuljettaja ajaa. Tässä siis loistava tilaisuus antaa omalle nuorelle testikuskille mahdollisuus päästä ajamaan kilpaa!
Ken Tyrrell
Ken Tyrrell
Käyttäjä

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 21.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

DDR Racing news Empty Vs: DDR Racing news

Viesti  Vilkku La 22 Maalis 2008 - 21:05

hieno lööppi! cheers
Vilkku
Vilkku
Käyttäjä

Viestien lukumäärä : 839
Ikä : 32
Registration date : 04.01.2008

http://www.frm.fcmanageri.com

Viesti  warquz Su 23 Maalis 2008 - 10:42

todellakin... mahtavaa työtä BigH
warquz
warquz
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 5105
Ikä : 29
Registration date : 03.01.2008

http://www.managerx.comoj.com/kotisivu/index.html

Viesti  Ken Tyrrell Su 23 Maalis 2008 - 20:14

DDR Racingin toimistosta tiedotetaan

Salaperäisen BigH nimimerkin takana piilekellyt tallijohtaja on Keke Rosbergin pyynnöstä kertonut oikean nimensä ja se on....

KEN TYRRELL
Ken Tyrrell
Ken Tyrrell
Käyttäjä

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 21.03.2008

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun