Kysymyksiä
+11
Rellu Phobos
Ron Dennis
Vilkku
Tony Dewerty
Mika Häkkinen
Luca di Montezemolo
Jean Todt
Nick Fry
Mike Fordings
warquz
Keke Rosberg
15 posters
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Kysymykset
Sivu 10 / 14
Sivu 10 / 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Vs: Kysymyksiä
Warqus ootko mihin aikaan alottamassa tota F1x seriesii.siis ihan kilpailuja ja tälleen??
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
f1 x-seriesin kisat alkanee tossa ens viikolla tai sen jälkeiselläMike Fordings kirjoitti:Warqus ootko mihin aikaan alottamassa tota F1x seriesii.siis ihan kilpailuja ja tälleen??
Gp2 X seriesillä alkaa sit millo??
Mike Fordings- Manageri
jaah pitäs saada lokerot hoidettua niin pian ku mahdollista älkää huoliko kyllä mä joku päivä ne teen taas vaikka hampaat irvessäMike Fordings kirjoitti:Gp2 X seriesillä alkaa sit millo??
No jos mä voin jotenkin auttaa siinä budjettien teossa. Mä voin kato vaikka laskee et paljo ne kaytti varaukssin ja sä voit miinustaa sen summan niiten budjetista.
Mike Fordings- Manageri
no se olis kyllä aivan älyttömän hyvä apu kunhan lasket tarkkaan !!Mike Fordings kirjoitti:No jos mä voin jotenkin auttaa siinä budjettien teossa. Mä voin kato vaikka laskee et paljo ne kaytti varaukssin ja sä voit miinustaa sen summan niiten budjetista.
kyl mä osaan laskee mä voin laittaa ne paljon ne on kuluttanut ni aino tohon chat lokeroon.Ok?
Mike Fordings- Manageri
lähetä mulle ne yv:llä ja checkaa yv nytkiMike Fordings kirjoitti:kyl mä osaan laskee mä voin laittaa ne paljon ne on kuluttanut ni aino tohon chat lokeroon.Ok?
oisko nyt harkat warquz....meinaan kiinan
Jean Todt- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 507
Registration date : 04.01.2008
Voisitko Warquz tehä moottorien valmistajien sarjan pistetaulukon ni näkis mimmonen kamppailu siellä on?
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Registration date : 05.01.2008
f1 sarjaan varmaan meinaat ja enköhän voi jossakin välissäKeke Rosberg kirjoitti:Voisitko Warquz tehä moottorien valmistajien sarjan pistetaulukon ni näkis mimmonen kamppailu siellä on?
just sinne hienoa
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Registration date : 05.01.2008
Jatkuuko toi Keihäänheitto enään vai onko se lopetettu??
Mike Fordings- Manageri
en tiedä riittääkö aika jatkamiseen ja muutama ongelma tuli.. kunhan saan ne korjattua niin katsotaan jaksaako jatkaa vai eiköMike Fordings kirjoitti:Jatkuuko toi Keihäänheitto enään vai onko se lopetettu??
pitääkö Gp2 apurahat maksaa jossain vaiheessa takas?
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
no sehän on hanua jos ne saa nousta ja niillä on apurahaa.Buckillakin on varmaan 50 millin apurahat!!!
Mike Fordings- Manageri
no vaan 40 millii mutta Fia teki virheen,antoi liian vähän rahaa tallijen Mm-pisteistä vai miten sen ny sanois
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
aivan siellä oli tallit 50 miljoonaa yms miinuksilla mutta tällä kaudella vastaavaa ei tule kun palkintorahat järjistyi
EDIT: heimerin apuraha on 30mil
EDIT: heimerin apuraha on 30mil
Onks säätö neuvo antaminen lopetettu ku ei oo kuulunu mitään sitten avauskisan, vaik mul pitäs olla PRO henkilökunta
Sivu 10 / 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Kysymykset
Sivu 10 / 14
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa