Kysymyksiä
+11
Rellu Phobos
Ron Dennis
Vilkku
Tony Dewerty
Mika Häkkinen
Luca di Montezemolo
Jean Todt
Nick Fry
Mike Fordings
warquz
Keke Rosberg
15 posters
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Kysymykset
Sivu 11 / 14
Sivu 11 / 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Vs: Kysymyksiä
on ilmeisesti lopetettu ei oo mullakaan kuulunu mitää auvauskisan jälkee vaikka on PRO henkilökunta ja kun kysyin Warquzilta ni hän sanoi että ei tuu enää vinkkejä
Keke Rosberg- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 1301
Registration date : 05.01.2008
kröhöm!!
1) sanoin, että vinkkejä tulee kun on tullakseen eikä niiden kysyminen auta koska laitan jos laitan niin kaikille
2) tosin en ole johonkin aikaan jaksanut laittaa
3) sanoin myös, että tekniset johtajat vaikuttavat yleisesti säätämiseen harjoituksissa
4) mitä ideaa säätämisessä on jos kaiken kuulee suoraan??
1) sanoin, että vinkkejä tulee kun on tullakseen eikä niiden kysyminen auta koska laitan jos laitan niin kaikille
2) tosin en ole johonkin aikaan jaksanut laittaa
3) sanoin myös, että tekniset johtajat vaikuttavat yleisesti säätämiseen harjoituksissa
4) mitä ideaa säätämisessä on jos kaiken kuulee suoraan??
olipa hyvät pointit mistä tietosanakirjasta luit
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
noniin siinä tuli selvennys
Keke Rosberg- Käyttäjä
Tuleeko gp2 kisa kohta
Mike Fordings- Manageri
onko jossain GP2 sarjan sarjataulukkoa??
Keke Rosberg- Käyttäjä
on..Keke Rosberg kirjoitti:onko jossain GP2 sarjan sarjataulukkoa??
GP2 X-Series --> Tapahtumat --> 2/2008 --> Sarjatilanne
jatkuiskohan tääki taas joskus
Jean Todt- Käyttäjä
- Viestien lukumäärä : 507
Registration date : 04.01.2008
Samaa kysyy kaikki ja voin kertoa, että tällä hetkellä on vakavasti harkinnassa sellainen ratkaisu, että manageri hupenee yhteen sarjaan johon voi sitten panostaa kunnolla ja sehän sarja olisi kuuluisasti se F1 X-Series.. tottakai tämä tarkoittaisi sitten sitä, että esimerkiksi kakkostallit räpsäytetään samantien pois managereiden edestä jotka haluaa edelleen jatkaa täällä vaikka GP2 X-Series lopetettaisiinkin.
Mahdollista on myös, että tallipaikat kasvaa F1 X-Seriesissä siihen 12-15 paikkeille! Tällä hetkellähän paikkansa menettämässä GP2 X-Seriesin myötä olisi Fordings, Anzta, Selänne, Jannesky, Fry ja Dennis joista ainakin Jannesky on ollut niin epäaktiivinen että poistuu kuvioista. Luultavasti kisoissa pidettäisiin karsinnat mikäli tallien määrä kasvaa yli 11, koska kilpailun säätäminen peliin yli 11 tallilla veisi taas oman työnsä..
Mahdollista on myös, että tallipaikat kasvaa F1 X-Seriesissä siihen 12-15 paikkeille! Tällä hetkellähän paikkansa menettämässä GP2 X-Seriesin myötä olisi Fordings, Anzta, Selänne, Jannesky, Fry ja Dennis joista ainakin Jannesky on ollut niin epäaktiivinen että poistuu kuvioista. Luultavasti kisoissa pidettäisiin karsinnat mikäli tallien määrä kasvaa yli 11, koska kilpailun säätäminen peliin yli 11 tallilla veisi taas oman työnsä..
Jos aikas ei riitä lopetan kaikki muut sarjat ja panosta F1:seen! mä oon ainakin sitä mieltä sitten voitas ottaa se karsinta systeemi käyttöön!
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Jan Buckheimer kirjoitti:Jos aikas ei riitä lopetan kaikki muut sarjat ja panosta F1:seen! mä oon ainakin sitä mieltä sitten voitas ottaa se karsinta systeemi käyttöön!
karsinnat rulez, ku on paljon tallei F1:ssä!
Kyllä mulle passaa jos vain F1 pyörii sitten paremmin.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
HALUAN, ETTÄ GP2 SARJA PYSYYY SILLÄ SE TÄYDENTÄÄ F1 SARJAA TÄYDELLISESTI JA MUA ALKAA OTTAA PÄÄHÄN SE, ETTÄ GP2 SARJA AINA ALOTETAAN JA LOPETETAAN JA TÄÄ ON TAPAHTUNU JO LIIAN MONTA KERTAA JA SIT KUITENKI TEHÄÄ TOMMOSIA HÖNTSÄ SARJOJA TOHON SIVUUN!!!
Keke Rosberg- Käyttäjä
samaa mieltä alkaa tympiin kun sarjat ei etene
Jean Todt- Käyttäjä
no ei se niinkään ei se haittaa mua ainakaa et on yks kisaviikonloppu viikossa mut mua suorastaan VITUTTAA kun GP2 sarja on alotettu ja lopetettu JO JOKU VIIS KERTAA!!!
Keke Rosberg- Käyttäjä
No en minäkään siitä pidä, mutta olen kokeillut kerran tälläisen managerin pitoa ja se on erittäin aikaa vievää ja raskasta hommaa joten ymmärrän Warquzta tässä asiassa. Mutta annan vielä yhden vihjeen hänelle. eli: Pidä F1 ja GP2 ja poista muut, niitä ei tarvita.
Niin tämmöinen vie ihan sairaasti aikaa ja sitten kun tämä on vielä niin hemmetin hyvä manageri ja olen Collesin kannalla F1 ja GP2 saisi jäädä. Collesin sana tässä on erittäin tärkeä sillä esimerkiksi hänellä ei ole GP2 tallia mutta kaiken järkevyyden nimissä hänkin puolustaa GP2 ja F1 sarjoja!
Keke Rosberg- Käyttäjä
totta kai tuommoinen.Uusilla on mahdollisuus nousta sarjaan.ja jos tulisi tämä karsinta systeemi niin huonoimmilla talleilla ei välttämättä olisi mahdollisuuksia osallistua yhteenkään kisaan kun aina karsiutuu.joten siinä ei mielestäni olisi mitään järkeä ja saattaisi vähän mielenkiintokin mennä.
Jean Todt- Käyttäjä
no joo mutta ei voi mitään warquzen sana painaa eniten mitä tahansa warquz päätää tuen häntä!
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Tässä muuten on pientä mahdollisuutta, että minä tai Buck voitas ruvetaa pyöritää gp2:sta jos kaäy. Mutta huom se mahdollisuus on tällä hetkellä tosi pieni.
Mike Fordings- Manageri
Sivu 11 / 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Manager X :: Muuta :: Keskustelu/Kysymykset :: Kysymykset
Sivu 11 / 14
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa