CKF1 Team Magazine
4 posters
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 1/08
Sivu 1 / 6
CKF1 Team Magazine
Tämä lehti perustuu CKF1 Teamin saavutuksiin, uutisiin ja juoruihin.
Testit
Testejä on nyt ajettu viidessä paikassa ja CKF1 Team ei ole päässyt kolmatta sijaa korkeammalle. Colin Kolles kuitenkin uskoo että autolla ajetaan voitoista niinkuin viime kaudella.
Kuljettajat
CKF1 Teamin kuljettajat ovat kokeneita ja ennen kaikkie nopeita. Mark Webber viime kauden maailmanmestari on nopea kuin kotka. --Auto ei ollut testeissä iskussa. Kertoo Webber
Mattias Ekströmillä ei ollut kokomuksia F1:stä mutta mies pystyy haastamaan jo kärkeä. --Hienoa päästä ajamaan Formula 1:stä. Ekström kertoo.
Tämä kaksikko taistelee kuljettajien- sekä tallien mestaruudesta.
Auto
CKF1 Team ei pystynyt julkaisemaan autoaan lainkaan, tämä ei kuitenkaan autoa hidasta ja uudet värit näemme kun auto esitellään Britanniassa, Australiassa sekä Saksassa. Silloin auto esitellään perin pohjin tallin omistukselle Midland Productionille.
Testit
Testejä on nyt ajettu viidessä paikassa ja CKF1 Team ei ole päässyt kolmatta sijaa korkeammalle. Colin Kolles kuitenkin uskoo että autolla ajetaan voitoista niinkuin viime kaudella.
Kuljettajat
CKF1 Teamin kuljettajat ovat kokeneita ja ennen kaikkie nopeita. Mark Webber viime kauden maailmanmestari on nopea kuin kotka. --Auto ei ollut testeissä iskussa. Kertoo Webber
Mattias Ekströmillä ei ollut kokomuksia F1:stä mutta mies pystyy haastamaan jo kärkeä. --Hienoa päästä ajamaan Formula 1:stä. Ekström kertoo.
Tämä kaksikko taistelee kuljettajien- sekä tallien mestaruudesta.
Auto
CKF1 Team ei pystynyt julkaisemaan autoaan lainkaan, tämä ei kuitenkaan autoa hidasta ja uudet värit näemme kun auto esitellään Britanniassa, Australiassa sekä Saksassa. Silloin auto esitellään perin pohjin tallin omistukselle Midland Productionille.
Vs: CKF1 Team Magazine
Kolles odottaa kärkipaikkaa Nürburgringiltä
CKF1 Teamin tallipäällikkö Colin Kolles odottaa tallin palaavan kärkeen Nürburgringillä, Saksassa.
CKF1 Teamin parhaaksi sijaksi on kertynyt nyt 3 sija. Tämän sijan on pystynyt ajamaan Mark Webber, tosin Mark Webber keskittyy nyt Australian kauden avaukseen ja CKF1 Teamin autoa Nürburgringillä ohjaa näillä näkymin Mattias Ekström ja Ralf Schumacher.
Lisää autosta
CKF1 Teamin auton mallia ei vielä paljastettu joten tässä paremmat tiedot
Malli: MF108
Moottori: Toyota
Renkaat: Bridgestone
Öljyt: Elf
CKF1 Teamin tallipäällikkö Colin Kolles odottaa tallin palaavan kärkeen Nürburgringillä, Saksassa.
CKF1 Teamin parhaaksi sijaksi on kertynyt nyt 3 sija. Tämän sijan on pystynyt ajamaan Mark Webber, tosin Mark Webber keskittyy nyt Australian kauden avaukseen ja CKF1 Teamin autoa Nürburgringillä ohjaa näillä näkymin Mattias Ekström ja Ralf Schumacher.
Lisää autosta
CKF1 Teamin auton mallia ei vielä paljastettu joten tässä paremmat tiedot
Malli: MF108
Moottori: Toyota
Renkaat: Bridgestone
Öljyt: Elf
Vs: CKF1 Team Magazine
Uusi auto
CKF1 Team tuo uuden auton Nürburgringin radalle viimeisiin talvitesteihin. Tallin vauhti ei ole ollut vielä parasta kun ollaan ajettu niin sanotusti kehitysversiolla. Kertoo Mike Gascoyne.
Myös Ralf Schumacher on innoissaan sillä saa testata autoa ensimmäisten joukossa. Loistavaa päästä ajamaan vihdoin ja vielä uudella autolla. Kertoo Schumacher.
CKF1 Team tuo uuden auton Nürburgringin radalle viimeisiin talvitesteihin. Tallin vauhti ei ole ollut vielä parasta kun ollaan ajettu niin sanotusti kehitysversiolla. Kertoo Mike Gascoyne.
Myös Ralf Schumacher on innoissaan sillä saa testata autoa ensimmäisten joukossa. Loistavaa päästä ajamaan vihdoin ja vielä uudella autolla. Kertoo Schumacher.
Vs: CKF1 Team Magazine
Ekström: En aijo jäädä Webberin varjoon
CKF1 Teamin Brittikuski on ilmoittanut että ei aijo jäädä tallissa Webberin varjoon.--Meillä on loistava talli, kaikkien kanssa en ole vielä niin hyvin tutustunut mutta uskon että minua ei jätetä mitenkään Webberin varjoon enkä ainakaan ajosuorituksissa edes aijo jäädä. Kommentoi Ekström.
Ekström on jopa sitä mieltä että voittojakin voi tulla.--No kyllä voittaminen on täysin mahdollista maailman parhaassa F1 tallissa ei pidä myöskään unohtaa esim. Sebastian Buemia tai muita lahjakkaita nuoria.
CKF1 Teamin Brittikuski on ilmoittanut että ei aijo jäädä tallissa Webberin varjoon.--Meillä on loistava talli, kaikkien kanssa en ole vielä niin hyvin tutustunut mutta uskon että minua ei jätetä mitenkään Webberin varjoon enkä ainakaan ajosuorituksissa edes aijo jäädä. Kommentoi Ekström.
Ekström on jopa sitä mieltä että voittojakin voi tulla.--No kyllä voittaminen on täysin mahdollista maailman parhaassa F1 tallissa ei pidä myöskään unohtaa esim. Sebastian Buemia tai muita lahjakkaita nuoria.
Vs: CKF1 Team Magazine
Kolles kiinnostunut nuorten kehittämisestä
CKF1 Teamin tallipäällikkö Colin Kolles on kertonut että haluaisi ottaa lahjakkaan nuoren riveihinsä ja antaa mahdollisuuden ajaa Formula 1 autoa.--Olen asiasta erittäin kiinnostunut, nyt vain ei löydy sopivia kohteita. Ikävuodet 16-19 olisivat loistavat. Kaikki tietää että tallissamme on vain kokeneita kuljettajia ja näin voitaisiin opettaa nuoresta joka ei ole kokenut paljoa niin huippukuski.
Kokoonpanot
Tekninen Johtaja: Mike Gascoyne
Pääsuunnittelija: John McQuilliam
Moottorit: Toyota
Renkaat: Bridgestone
Öljyt: Elf
Sponsori: Vodafone
Pistevaatimus: 105
1. Kuljettaja: Mark Webber
2. Kuljettaja: Mattias Ekström
Testikuljettaja: Ralf Schumacher
Testikuljettaja: --
CKF1 Teamin tallipäällikkö Colin Kolles on kertonut että haluaisi ottaa lahjakkaan nuoren riveihinsä ja antaa mahdollisuuden ajaa Formula 1 autoa.--Olen asiasta erittäin kiinnostunut, nyt vain ei löydy sopivia kohteita. Ikävuodet 16-19 olisivat loistavat. Kaikki tietää että tallissamme on vain kokeneita kuljettajia ja näin voitaisiin opettaa nuoresta joka ei ole kokenut paljoa niin huippukuski.
Kokoonpanot
Tekninen Johtaja: Mike Gascoyne
Pääsuunnittelija: John McQuilliam
Moottorit: Toyota
Renkaat: Bridgestone
Öljyt: Elf
Sponsori: Vodafone
Pistevaatimus: 105
1. Kuljettaja: Mark Webber
2. Kuljettaja: Mattias Ekström
Testikuljettaja: Ralf Schumacher
Testikuljettaja: --
Vs: CKF1 Team Magazine
Webber loistavassa kunnossa Australian testeissä
CKF1 Teamin Mark Webber todisti tänään että nuoret kuskit eivät ole syrjäyttämässä häntä pois huipulta. Webber voitti testit. Mattias Ekström ei ollut vielä odotetussa vireessä.
(nää uutiset nyt vähän köyhii ku joutuu toisten koneilt kirjottaa.
CKF1 Teamin Mark Webber todisti tänään että nuoret kuskit eivät ole syrjäyttämässä häntä pois huipulta. Webber voitti testit. Mattias Ekström ei ollut vielä odotetussa vireessä.
(nää uutiset nyt vähän köyhii ku joutuu toisten koneilt kirjottaa.
Vs: CKF1 Team Magazine
Vauhti löytymässä
CKF1 Teamin kuljettajet ovat paljastaneet että uuden auton(otettiin Nürburgringillä käyttöön)suorituskyky on selvästi parempi ja talvitestien aerodynamiikka ongelmat on saatu kuosiin.
Webber: Auto on nyt todella hyvä. ajoin aika-ajoissa toiseen ruutuun ja suunta on parempaan päin.
Ekström: No ihan kelpo suoritus, olen toki tyytyväinen mutta parannukseenkin on varaa. Auto on todella hyvässä kuosissa.
CKF1 Teamin kuljettajet ovat paljastaneet että uuden auton(otettiin Nürburgringillä käyttöön)suorituskyky on selvästi parempi ja talvitestien aerodynamiikka ongelmat on saatu kuosiin.
Webber: Auto on nyt todella hyvä. ajoin aika-ajoissa toiseen ruutuun ja suunta on parempaan päin.
Ekström: No ihan kelpo suoritus, olen toki tyytyväinen mutta parannukseenkin on varaa. Auto on todella hyvässä kuosissa.
Vs: CKF1 Team Magazine
Kausi alkoi odotetusti
CKF1 Teamin kausi täällä Melbournessa alkoi odotetulla tavalla. Mark Webber oli 3 ja Mattias Ekström 7.
--Hyvä kauden avaus, tiesimme että Sempai tulee kovaa tänä vuonna mutta meillä on oiva mahdollisuus nousta tänäkin vuonna kunkkutalliksi sillä kaikki muistaa viime vuoden Australian GP:n jossaa Webber oli toinen ja Button ei tainnut olla edes pisteillä. Kommentoi Kolles.
--Auto tuntui hyvältä, se on hieman muuttunut 4 talvitestien jälkeen joten auto oli hieman uusi kokemus. Viikonloppu oli loistava ja tiedän että taistelen voitosta myös tänä vuonna. Kommentoi Webber.
--Formula 1 auto on todella hienoa ajaa, huomasin sen vasta tänään kunnolla. Se on niin hienoa kun kaikki 22 autoa starttaa saman aikaan. Viikonloppu meni hyvin Mark oli jälleen hyvässä kunnossa ja minunkin tieni on tästä lähtien aivan varmasti vain ylöspäin. Toteaa Ekström.
CKF1 Teamin kausi täällä Melbournessa alkoi odotetulla tavalla. Mark Webber oli 3 ja Mattias Ekström 7.
--Hyvä kauden avaus, tiesimme että Sempai tulee kovaa tänä vuonna mutta meillä on oiva mahdollisuus nousta tänäkin vuonna kunkkutalliksi sillä kaikki muistaa viime vuoden Australian GP:n jossaa Webber oli toinen ja Button ei tainnut olla edes pisteillä. Kommentoi Kolles.
--Auto tuntui hyvältä, se on hieman muuttunut 4 talvitestien jälkeen joten auto oli hieman uusi kokemus. Viikonloppu oli loistava ja tiedän että taistelen voitosta myös tänä vuonna. Kommentoi Webber.
--Formula 1 auto on todella hienoa ajaa, huomasin sen vasta tänään kunnolla. Se on niin hienoa kun kaikki 22 autoa starttaa saman aikaan. Viikonloppu meni hyvin Mark oli jälleen hyvässä kunnossa ja minunkin tieni on tästä lähtien aivan varmasti vain ylöspäin. Toteaa Ekström.
Vs: CKF1 Team Magazine
Kolles: Buttonilla ja Hamiltonilla väärä talli
CKF1 Teamin tallipäällikkö on jyrkästi sitä mieltä että Buttonin ja Hamiltonin paikka ei ole heidän nykyisissä talleissa.
--Muistatte kuinka Button taisteli MM-sarjan toisesta sijasta viimeiseen kilpailuun asti. Olen sitä mieltä että Button ei pysty tänä vuonna toistamaan tuota nykyisen SupFor tallin ohjaimissa. Hamilton oli kovassa vireessä SupForilla viime vuonna kun tallin auto oli kilpailukykyinen, siirto CKF1 Teamin leiviin oli miltein varmaa mutta varaustilaisuudessa Hamilton siirtyi Todt teamin leiviin.
CKF1 Teamin tallipäällikkö on jyrkästi sitä mieltä että Buttonin ja Hamiltonin paikka ei ole heidän nykyisissä talleissa.
--Muistatte kuinka Button taisteli MM-sarjan toisesta sijasta viimeiseen kilpailuun asti. Olen sitä mieltä että Button ei pysty tänä vuonna toistamaan tuota nykyisen SupFor tallin ohjaimissa. Hamilton oli kovassa vireessä SupForilla viime vuonna kun tallin auto oli kilpailukykyinen, siirto CKF1 Teamin leiviin oli miltein varmaa mutta varaustilaisuudessa Hamilton siirtyi Todt teamin leiviin.
Vs: CKF1 Team Magazine
HUHU: Kollesin tähtäimessä edelleen Hamilton
Kerrotaan että Colin Kolles olisi ollut yhteydessä Lewis Hamiltoniin ensivuoden tallipaikasta jo näin alussa, asiasta kertoi Motor und Sport lehti.
Colin Kolles kuitenkin tyrmää asian totaallisesti.
Colin Kolles: Minulla ja Lewisillä ei ole ollut mitään neuvotteluja sitten varaustilaisuuden. Olen tyytyväinen nykyisiin kuljettajiini, he tekevät varmasti hyvää työtä. Minua aluksi harmitti kun Lewisin sopimus meni sivusuun mutta en voi sille mitään, Lewisin paikka on Todt Teamissa. En ole myöskään miettinyt ensi kauden kuljettajia koska nyt on vuorossa vasta kauden 2 kilpailu.
Myös Hamiltonilta Kysyttiin Asiasta
Lewis Hamilton: Kuka tälläistä oikeen keksii, minulla ja Colinilla ei ole ollut mitään sopimusasioihin koskevaa varaustilaisuuden jälkeen, niinkuin Colin jo sanoikin. Hei lähteekä nyt johonki siit.
Kerrotaan että Colin Kolles olisi ollut yhteydessä Lewis Hamiltoniin ensivuoden tallipaikasta jo näin alussa, asiasta kertoi Motor und Sport lehti.
Colin Kolles kuitenkin tyrmää asian totaallisesti.
Colin Kolles: Minulla ja Lewisillä ei ole ollut mitään neuvotteluja sitten varaustilaisuuden. Olen tyytyväinen nykyisiin kuljettajiini, he tekevät varmasti hyvää työtä. Minua aluksi harmitti kun Lewisin sopimus meni sivusuun mutta en voi sille mitään, Lewisin paikka on Todt Teamissa. En ole myöskään miettinyt ensi kauden kuljettajia koska nyt on vuorossa vasta kauden 2 kilpailu.
Myös Hamiltonilta Kysyttiin Asiasta
Lewis Hamilton: Kuka tälläistä oikeen keksii, minulla ja Colinilla ei ole ollut mitään sopimusasioihin koskevaa varaustilaisuuden jälkeen, niinkuin Colin jo sanoikin. Hei lähteekä nyt johonki siit.
Vs: CKF1 Team Magazine
Webber: En ole vieläkään löytänyt todellista vauhtiani
CKF1 Teamin Mark Webber on tunnustanut että ei ole vielä löytänyt kunnon vauhtiaan. Viime vuoden maailmanmestari kuitenkin ajoi Australiassa testien parhaan tuloksen.
Mark Webber: Joo se oli vähän sellanen, sillo kulki ajo hyvin mutta esim. talvitesteissä ei oikee kulkenut ja siksi jätinkin viimeiset väliin että pääsin keskittymään tulevaan kauteen. Olen pyörinyt 3 parhaan joukossa ja tiedän että nuoret miehet tulevat takaa kovaa mutta en lannistu.
[i]Kuva Jerezin testeistä jossa Mark Webber käväisi jo vähän turva alueenkin puolella.
(Testiauto)
CKF1 Teamin Mark Webber on tunnustanut että ei ole vielä löytänyt kunnon vauhtiaan. Viime vuoden maailmanmestari kuitenkin ajoi Australiassa testien parhaan tuloksen.
Mark Webber: Joo se oli vähän sellanen, sillo kulki ajo hyvin mutta esim. talvitesteissä ei oikee kulkenut ja siksi jätinkin viimeiset väliin että pääsin keskittymään tulevaan kauteen. Olen pyörinyt 3 parhaan joukossa ja tiedän että nuoret miehet tulevat takaa kovaa mutta en lannistu.
[i]Kuva Jerezin testeistä jossa Mark Webber käväisi jo vähän turva alueenkin puolella.
(Testiauto)
Vs: CKF1 Team Magazine
Webber nopein Malesian harjoituksissa
CKF1 Teamin Mark Webber oli tänään ajettujen harjoitusten nopein. Harjoitusten 2 oli Nico Rosberg joka hävisi Webberille 0.122s. CKF1 Teamin Mattias Ekström oli päivän 5 nopein häviten tallitoverilleen 0.337s.
Webberin kommentit:
Auto oli hyvä, hyvin säädetty ja vielä uusi tämähän tuli tänne Malesiaan ekan kerran joten kyllä näyttää kulkevan. Täytyy pitää pää kylmänä että selvitää aika-ajoista ja kisastakin kunnialla.
Malesian harjoituksien tulokset
CKF1 Teamin Mark Webber oli tänään ajettujen harjoitusten nopein. Harjoitusten 2 oli Nico Rosberg joka hävisi Webberille 0.122s. CKF1 Teamin Mattias Ekström oli päivän 5 nopein häviten tallitoverilleen 0.337s.
Webberin kommentit:
Auto oli hyvä, hyvin säädetty ja vielä uusi tämähän tuli tänne Malesiaan ekan kerran joten kyllä näyttää kulkevan. Täytyy pitää pää kylmänä että selvitää aika-ajoista ja kisastakin kunnialla.
- Koodi:
Malesia - Sepang
1. Mark Webber CK Formula 1 Team 0.00.000 86%
2. Nico Rosberg Sempai Racing +0.122 81%
3. Fernando Alonso Mad Croc Racing +0.195 87%
4. Kimi Räikkönen Teho Team Racing +0.288 90%
5. Mattias Ekström CK Formula 1 Team +0.337 72%
6. Heikki Kovalainen Sempai Racing +0.418 77%
7. Adrian Sutil Max & Nature +0.476 68%
8. George Alcharel Max & Nature +0.512 51%
9. Felipe Massa Teho Team Racing +0.595 80%
10. Giancarlo Fisichella Marlboro Racing Team +0.672 97%
11. Sebastian Vettel Mad Croc Racing +0.718 55%
12. Anthony Davidson Marlboro Racing Team +0.825 51%
13. Vitantonio Liuzzi Maserati Racing +0.877 56%
14. Lewis Hamilton Todt Team Racing +0.976 81%
15. Juan-Pablo Montoya Mini Racing Team +1.155 82%
16. Jenson Button SupFor +1.344 84%
17. Giorgio Pantano Maserati Racing +1.351 60%
18. Jarno Trulli SupFor +1.398 92%
19. Timo Glock Kingston Racing +1.445 81%
20. Takuma Sato Kingston Racing +1.522 75%
21. Bruno Senna Todt Team Racing +1.685 35%
22. Adam Carroll Mini Racing Team +1.805 32%
Malesian harjoituksien tulokset
Vs: CKF1 Team Magazine
Sempait hallitsee
CKF1 Teamin Mark Webberin paalupaikka oli tänään lähes varma kunnes tapahtui jotain dramaattista, molemmat sempait kiisivät Webberin ohi. Heikki Kovalainen otti paalun Nico Rosberg toinen ja Mark Webber 3. Lisää sitte huomisen kisan jälkeen.
CKF1 Teamin Mark Webberin paalupaikka oli tänään lähes varma kunnes tapahtui jotain dramaattista, molemmat sempait kiisivät Webberin ohi. Heikki Kovalainen otti paalun Nico Rosberg toinen ja Mark Webber 3. Lisää sitte huomisen kisan jälkeen.
Vs: CKF1 Team Magazine
Heidfeld tekee paluun!!!
Saksalainen formulakuljettaja Nick Heidfeld on solminut 1 vuotisen sopimuksen CKF1 Teamin kanssa, sopimus on arvoltaan noin 25milj€. Heidfeld ajoi viime vuonna Sempai Racingillä hyvän kauden. CKF1 Teamin kilpailukaksikko Malesian GP:stä lähtien on siis Mark Webber ja Nick Heidfeld.
Colin Kolles
Nick on loistava persoona sekä kokenut ja nopea kuljettaja. Palkkasin hänet siinä mielessä että hän on luultavasti tällä hetkellä hieman parempi kuin Ekström, toki Mattias ajoi loistavasti ja tulee olemaan tallimme johtava testikuljettaja. Ilmeisesti ensivuonna kilpailukuljettaja.
Nick Heidfeld
Loistavaa!! että pääsen taas ajamaan, onhan tässä nyt jokunen tovi jo vierähtänyt siitä kun ajoin viimeksi. CKF1 Team kuulosti loistavalta kun Colin Kolles lähetti sähköpostia ja tarjosi kuljettajan paikkaa. Palkka ei ole vielä lähelläkään normaalia mutta kyllä tuokin käy loistavasti.
Saksalainen formulakuljettaja Nick Heidfeld on solminut 1 vuotisen sopimuksen CKF1 Teamin kanssa, sopimus on arvoltaan noin 25milj€. Heidfeld ajoi viime vuonna Sempai Racingillä hyvän kauden. CKF1 Teamin kilpailukaksikko Malesian GP:stä lähtien on siis Mark Webber ja Nick Heidfeld.
Colin Kolles
Nick on loistava persoona sekä kokenut ja nopea kuljettaja. Palkkasin hänet siinä mielessä että hän on luultavasti tällä hetkellä hieman parempi kuin Ekström, toki Mattias ajoi loistavasti ja tulee olemaan tallimme johtava testikuljettaja. Ilmeisesti ensivuonna kilpailukuljettaja.
Nick Heidfeld
Loistavaa!! että pääsen taas ajamaan, onhan tässä nyt jokunen tovi jo vierähtänyt siitä kun ajoin viimeksi. CKF1 Team kuulosti loistavalta kun Colin Kolles lähetti sähköpostia ja tarjosi kuljettajan paikkaa. Palkka ei ole vielä lähelläkään normaalia mutta kyllä tuokin käy loistavasti.
Vs: CKF1 Team Magazine
Mestaruussarja tiukkaa
Tänään ajetussa Malesian GP:ssä voiton otti Heikki Kovalainen, toinen oli Mark Webber. Heikki Kovalainen ja Mark Webber jakavat kärkisijan joten tiukkaa on molemmilla on 14pistettä. CKF1 Team on tallisarjassa toisena 16 pisteellä, sarjaa johtaa Sempai Racing 24 pisteellä. Kolles uskoo välien kaventuvan kun Nick Heidfeld tarttuu CKF1 Teamin ohjaimiin.
Tänään ajetussa Malesian GP:ssä voiton otti Heikki Kovalainen, toinen oli Mark Webber. Heikki Kovalainen ja Mark Webber jakavat kärkisijan joten tiukkaa on molemmilla on 14pistettä. CKF1 Team on tallisarjassa toisena 16 pisteellä, sarjaa johtaa Sempai Racing 24 pisteellä. Kolles uskoo välien kaventuvan kun Nick Heidfeld tarttuu CKF1 Teamin ohjaimiin.
Vs: CKF1 Team Magazine
Heidfeld aikoo podiumille ensimmäisessä GP:ssään.
CKF1 Teamin saksalaiskuljettaja Nick Heidfeld on luvannut ottavansa vähintään 6mm pistettä ensimmäisestä GP:stään. Heidfeld ajoi viime vuonna Sempai Racing tallissa ja oli todella kova aika-ajoissa niinkuin kilpailuissakin. Heidfeld on kertonut ajavansa tänä vuonna enemmän pisteitä kuin viime vuonna.
--CKF1 on tasainen talli, suorituskyky ei ole aivahdellut niinkuin Sempailla viime vuonna puolessa välissä. Siinä oli tietysti Sabotaasia, mutta siltin on hienoa päästä CKF1 Teamin rattiin sillä talli voitti viime vuonna mestaruuden reilulla erolla ja haluan olla viettämässä sitä juhlaa myös tänä vuonna.
Kolles: En pidä tallien veloista
Colin Kolles on kertonut että ei ole kauhean ilahduksissaan muiden tallien veloista. 6 tallia ovat MM sarjassa veloissa.
--En pidä siitä lainkaan, minusta jos raha tilanne on huono niin pitää edetä kausi kerrallaan ja kerätä rahaa ja sitten jokin vuosi iskeä pullat muiden kurkkuun.
Ekstöm tyytyväinen jatkuvaan pestiin
--Olen iloinen että saan jatkaa ajamista tallissa 1.testikuljettajana. Ehdein jo pelätä sitä että urani tallissa päättyy kokonaan. Tiedän että tallin menestys on nyt etusijalla ja minun on paras harjoitella testeissä. Kunnes vauhti löytyy uskon pääseväni tositoimiin.
CKF1 Teamin saksalaiskuljettaja Nick Heidfeld on luvannut ottavansa vähintään 6mm pistettä ensimmäisestä GP:stään. Heidfeld ajoi viime vuonna Sempai Racing tallissa ja oli todella kova aika-ajoissa niinkuin kilpailuissakin. Heidfeld on kertonut ajavansa tänä vuonna enemmän pisteitä kuin viime vuonna.
--CKF1 on tasainen talli, suorituskyky ei ole aivahdellut niinkuin Sempailla viime vuonna puolessa välissä. Siinä oli tietysti Sabotaasia, mutta siltin on hienoa päästä CKF1 Teamin rattiin sillä talli voitti viime vuonna mestaruuden reilulla erolla ja haluan olla viettämässä sitä juhlaa myös tänä vuonna.
Kolles: En pidä tallien veloista
Colin Kolles on kertonut että ei ole kauhean ilahduksissaan muiden tallien veloista. 6 tallia ovat MM sarjassa veloissa.
--En pidä siitä lainkaan, minusta jos raha tilanne on huono niin pitää edetä kausi kerrallaan ja kerätä rahaa ja sitten jokin vuosi iskeä pullat muiden kurkkuun.
Ekstöm tyytyväinen jatkuvaan pestiin
--Olen iloinen että saan jatkaa ajamista tallissa 1.testikuljettajana. Ehdein jo pelätä sitä että urani tallissa päättyy kokonaan. Tiedän että tallin menestys on nyt etusijalla ja minun on paras harjoitella testeissä. Kunnes vauhti löytyy uskon pääseväni tositoimiin.
Vs: CKF1 Team Magazine
Kotisivu
CKF1 Teamin kotisivut on avattu, on hieman köyhät mutta parantuu aivan varmasti.
http://www.nettisivu.org/index.php?p=ColinKolles
Ja tämä on siis tämän managerin CKF1 Teamin kotisivu nyt ainakin alussa, vilkun managerin CKF1Teamille tulee luultavasti myös kotisivu tulevaisuudessa samalle sivulle.
CKF1 Teamin kotisivut on avattu, on hieman köyhät mutta parantuu aivan varmasti.
http://www.nettisivu.org/index.php?p=ColinKolles
Ja tämä on siis tämän managerin CKF1 Teamin kotisivu nyt ainakin alussa, vilkun managerin CKF1Teamille tulee luultavasti myös kotisivu tulevaisuudessa samalle sivulle.
Vs: CKF1 Team Magazine
Vodafone CKF1 Teamin osaomistajaksi
Saksalainen lehti auto motot und sport kertoo painoksessaan että Vodafone olisi ostamassa siivua CKF1 tallista. Mikäli Vodafone CKF1 Teamin osaomistajaksi päätyy arvioidaan Vodafonen saavan vain 10-20% osuuden.
Colin Kolles ei väittänyt että tämä ei olisi mahdollista eikä kiistänyt neuvotteluakaan
--No sitä on mietitty, eikä se mahdotonta ole. Kuitenkin neuvottelut eivät ole vielä niin pitkällä niin en voi paljastaa muuta.
Saksalainen lehti auto motot und sport kertoo painoksessaan että Vodafone olisi ostamassa siivua CKF1 tallista. Mikäli Vodafone CKF1 Teamin osaomistajaksi päätyy arvioidaan Vodafonen saavan vain 10-20% osuuden.
Colin Kolles ei väittänyt että tämä ei olisi mahdollista eikä kiistänyt neuvotteluakaan
--No sitä on mietitty, eikä se mahdotonta ole. Kuitenkin neuvottelut eivät ole vielä niin pitkällä niin en voi paljastaa muuta.
Vs: CKF1 Team Magazine
Vodafonelle 20%
CKF1 Teamin pääsponsori Vodafone on ostanut 20% tallista. Vodafone maksoi tästä siivusta 50milj€. Vodafone osti tallin osuuden koska talli on näyttänyt olevansa johtava talli F1 sirkuksessa jos ei oteta tämän kauden vaikeaa alkua.
Mark ja Nick hyvässä vauhdissa Brasiliassa
CKF1 Teamin kuljettajat Mark Webber ja Nick Heidfeld olivat tänään aika hyvässä vauhdissa ollen 2 ja 5. Mark Webber piti suoritustaan hyvänä ja uskoo hyvään pistesaavutukseen Brasiliassa.
--Auto tuntui hyvältä, se sopii Brasiliaan. Ajooni olen tyytyväinen ja uskon että otan Brasiliasta 6, 8 tai 10 pistettä. Mikäli voittoa ei tule niin se ei merkitse tässä kohtaa kautta vielä mitään.
Nick Heidfeld oli myös iloinen pääsystään rattiin
--Olihan se mahtavaa pistkästä aikaa formulan ratissa. Ajoni oli hyvää mutta paikoin en saanut radalla kaikkea irti, johtuu varmaan siitä että oli pitkä tauko.
CKF1 Teamin pääsponsori Vodafone on ostanut 20% tallista. Vodafone maksoi tästä siivusta 50milj€. Vodafone osti tallin osuuden koska talli on näyttänyt olevansa johtava talli F1 sirkuksessa jos ei oteta tämän kauden vaikeaa alkua.
Mark ja Nick hyvässä vauhdissa Brasiliassa
CKF1 Teamin kuljettajat Mark Webber ja Nick Heidfeld olivat tänään aika hyvässä vauhdissa ollen 2 ja 5. Mark Webber piti suoritustaan hyvänä ja uskoo hyvään pistesaavutukseen Brasiliassa.
--Auto tuntui hyvältä, se sopii Brasiliaan. Ajooni olen tyytyväinen ja uskon että otan Brasiliasta 6, 8 tai 10 pistettä. Mikäli voittoa ei tule niin se ei merkitse tässä kohtaa kautta vielä mitään.
Nick Heidfeld oli myös iloinen pääsystään rattiin
--Olihan se mahtavaa pistkästä aikaa formulan ratissa. Ajoni oli hyvää mutta paikoin en saanut radalla kaikkea irti, johtuu varmaan siitä että oli pitkä tauko.
Vs: CKF1 Team Magazine
Uusin uutinen kotisivuilla.( näitä tulee aina välillä näinkin)
http://www.nettisivu.org/index.php?page_id=-1&news_id=1120&p=ColinKolles
http://www.nettisivu.org/index.php?page_id=-1&news_id=1120&p=ColinKolles
Vs: CKF1 Team Magazine
Aika-Ajot ajettu
Nyt on Brasilian aika-ajot ajettu ja kisasta on näillä näkymin tulossa tiukka, CKF1 Teamilla on paikka nousta tallipisteissä lähelle Sempaita jos Heidfeld ja Webber vain pystyvät ohittamaan Kovalaisen. Eli Kovalainen otti paalun, Heidfeld toinen ja Webber kolmas. Aika-ajojen suurin yllättäjä oli Marlboro Racing joka sijoittui sijoille 4 ja 6. Sempai Racingin Nico Rosberg oli 5. Jenson Button paransi asemaansa loistavasti ajettuaan 9 ruutuun. Mad Croc Racingin kaksikko ei oikein onnistunut tänään ja lopputulokset heillä 10 ja 11. Sääennusteiden mukaan kisa ajetaan sateessa joten mitä vain voidaan odottaa.
Nyt on Brasilian aika-ajot ajettu ja kisasta on näillä näkymin tulossa tiukka, CKF1 Teamilla on paikka nousta tallipisteissä lähelle Sempaita jos Heidfeld ja Webber vain pystyvät ohittamaan Kovalaisen. Eli Kovalainen otti paalun, Heidfeld toinen ja Webber kolmas. Aika-ajojen suurin yllättäjä oli Marlboro Racing joka sijoittui sijoille 4 ja 6. Sempai Racingin Nico Rosberg oli 5. Jenson Button paransi asemaansa loistavasti ajettuaan 9 ruutuun. Mad Croc Racingin kaksikko ei oikein onnistunut tänään ja lopputulokset heillä 10 ja 11. Sääennusteiden mukaan kisa ajetaan sateessa joten mitä vain voidaan odottaa.
- Koodi:
Aika-Ajot
Brasilia - Interlagos
Lopputulokset
1. Heikki Kovalainen Sempai Racing
2. Nick Heidfeld CK Formula 1 Team
3. Mark Webber CK Formula 1 Team
4. Giancarlo Fisichella Marlboro Racing Team
5. Nico Rosberg Sempai Racing
6. Anthony Davidson Marlboro Racing Team
7. Kimi Räikkönen Teho Team Racing
8. Adrian Sutil Max & Nature
9. Jenson Button SupFor
10. Fernando Alonso Mad Croc Racing
11. Sebastian Vettel Mad Croc Racing
12. George Alcharel Max & Nature
13. Lewis Hamilton Todt Team Racing
14. Juan-Pablo Montoya Mini Racing Team
15. Vitantonio Liuzzi Maserati Racing
16. Felipe Massa Teho Team Racing
17. Timo Glock Kingston Racing
18. Giorgio Pantano Maserati Racing
19. Jarno Trulli SupFor
20. Adam Carroll Mini Racing Team
21. Bruno Senna Todt Team Racing
22. Takuma Sato Kingston Racing
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 1/08
Sivu 1 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa