Kamigaze Racing
2 posters
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2010
Sivu 1 / 1
Kamigaze Racing
Kamigaze Racing mukaan F1 sarjaan!
Haastattelussa Jan Buckheimer
-Jan mitkä ovat mietteet kun olet nyt kahdentallin tallipäälikkö?
JB:Todella hienot,olin yllättynyt kun paikkaa tarjottiin mutta todella iloinen ja otan sen vastaan mielelläni.
Onko kuljettajat tiedossa?
JB:Eivät ole vielä varmoja mutta Renger Van Der Zande on vahvoilla toiseen autoon muuta en paljasta
Kiitos haastattelusta
JB:Kiitos teillekin mielenkiinnosta
Haastattelussa Jan Buckheimer
-Jan mitkä ovat mietteet kun olet nyt kahdentallin tallipäälikkö?
JB:Todella hienot,olin yllättynyt kun paikkaa tarjottiin mutta todella iloinen ja otan sen vastaan mielelläni.
Onko kuljettajat tiedossa?
JB:Eivät ole vielä varmoja mutta Renger Van Der Zande on vahvoilla toiseen autoon muuta en paljasta
Kiitos haastattelusta
JB:Kiitos teillekin mielenkiinnosta
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Vs: Kamigaze Racing
Grosjean Kamigazelle?
Jan Buckheimer kommentoi huhua näin.
F1 sarjan uusi kausi on alkamassa ja siellä on paljon hyviä ja lahjakkaita kuljettajia on vapaana,esimerkiksi Kimi Räikkönen,Timo Glock,Nick Heidfeld ja Romain Grosjean mutta emme ole vielä saaneet lopullista budjettia joten en voi sanoa kuka on toinen kuski,olen myös ajatellut että voisin ottaa kaikki Hollantilaiset kuljettajat talliini joten en osaa kommentoida teille tätä huhua , varmaa on vain se että Renger Van Der Zande on yksi tallin kuljettaja voi joutua jopa testikuljettajaksi mutta näätte sitten kun tallimme on kasassa .
Jan Buckheimer kommentoi huhua näin.
F1 sarjan uusi kausi on alkamassa ja siellä on paljon hyviä ja lahjakkaita kuljettajia on vapaana,esimerkiksi Kimi Räikkönen,Timo Glock,Nick Heidfeld ja Romain Grosjean mutta emme ole vielä saaneet lopullista budjettia joten en voi sanoa kuka on toinen kuski,olen myös ajatellut että voisin ottaa kaikki Hollantilaiset kuljettajat talliini joten en osaa kommentoida teille tätä huhua , varmaa on vain se että Renger Van Der Zande on yksi tallin kuljettaja voi joutua jopa testikuljettajaksi mutta näätte sitten kun tallimme on kasassa .
Jan Buckheimer- Manageri
- Viestien lukumäärä : 1009
Ikä : 30
Registration date : 04.01.2008
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa