SupFor sanomat
3 posters
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2/08
Sivu 1 / 1
SupFor sanomat
SupFor ajaa kaudella 2/08 Rosbergin moottoreilla
Mersedes sopimuksen loppumisen jälkeen SupFor atrvitsi moottorin. Aluksi BMW vaikutti Tony Dewertyn mielestä parhaalta vaihtoehdolta, mutta ei kauaa. Uusi tulokas, Keke Rosbergin oman moottoritehtaan moottori alkoi herättämään kiinnostuksia hintalaatu sehteensa takia. On povattu että se olisi jopa Ferraria parempi. Pikaisten neuvottelujen jäkeen Tony sai moottorit. Lisäksi SupFor saa ilmaiset yksityistestit Rosbergin radalla.
Kisakuljettajat tiedossa
Ensi kaudella SupForin autolla ajavat Jenson Button ja Mark Webber. Button oli jo tiedossa mutta Webberin sopimus tehtiin vasta eilen. Webber on todella kovan tason kuljettaja, sillä hän voitti mestaruuden kaudella 1/07. Tällähetkellä varmia ensi kauden kokoonpanosta ovat:
Moottori: Rosberg
Kuljettajat: Jenson Button ja Mark Webber
Testikuljettaja: Alex Yoong
Bensat/öljyt: Lodus Oy
Haastattelut
Mark Webber, tervetuloa talliin!
-Kiitos!
Oletko tyytyväinen että pääsit tänne ajamaan?
-Kyllä. Säikähdin jo kun Jean Todt laittoi minut siirtolistalle, mutta onneksi minut ostettiin heti pois sieltä.
Mitkä ovat ex maailmanmestarin tavoitteet tulevalla kaudella?
-Viiden joukkoon.
Mikä on tallinne vahvuus?
-Tiimityö ja se että saimme todella mahtavat moottorit Rosbergiltä.
Jenson, oletko valmis luovuttamaan ykköskuskin viitan Markille?
-En. Aion taistella siitä koko kauden ajan.
Tavoitteet kaudeen?
-Saada paljon pisteitä.
Oletko tyytyväinen tallikaveriisi?
-Erittäin. Onhan hän sentään maailmanmestari.
Mones SupFor on tallien mm-sarjassa?
-neljäs
Mersedes sopimuksen loppumisen jälkeen SupFor atrvitsi moottorin. Aluksi BMW vaikutti Tony Dewertyn mielestä parhaalta vaihtoehdolta, mutta ei kauaa. Uusi tulokas, Keke Rosbergin oman moottoritehtaan moottori alkoi herättämään kiinnostuksia hintalaatu sehteensa takia. On povattu että se olisi jopa Ferraria parempi. Pikaisten neuvottelujen jäkeen Tony sai moottorit. Lisäksi SupFor saa ilmaiset yksityistestit Rosbergin radalla.
Kisakuljettajat tiedossa
Ensi kaudella SupForin autolla ajavat Jenson Button ja Mark Webber. Button oli jo tiedossa mutta Webberin sopimus tehtiin vasta eilen. Webber on todella kovan tason kuljettaja, sillä hän voitti mestaruuden kaudella 1/07. Tällähetkellä varmia ensi kauden kokoonpanosta ovat:
Moottori: Rosberg
Kuljettajat: Jenson Button ja Mark Webber
Testikuljettaja: Alex Yoong
Bensat/öljyt: Lodus Oy
Haastattelut
Mark Webber, tervetuloa talliin!
-Kiitos!
Oletko tyytyväinen että pääsit tänne ajamaan?
-Kyllä. Säikähdin jo kun Jean Todt laittoi minut siirtolistalle, mutta onneksi minut ostettiin heti pois sieltä.
Mitkä ovat ex maailmanmestarin tavoitteet tulevalla kaudella?
-Viiden joukkoon.
Mikä on tallinne vahvuus?
-Tiimityö ja se että saimme todella mahtavat moottorit Rosbergiltä.
Jenson, oletko valmis luovuttamaan ykköskuskin viitan Markille?
-En. Aion taistella siitä koko kauden ajan.
Tavoitteet kaudeen?
-Saada paljon pisteitä.
Oletko tyytyväinen tallikaveriisi?
-Erittäin. Onhan hän sentään maailmanmestari.
Mones SupFor on tallien mm-sarjassa?
-neljäs
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Auton julkistamistilaisuus
Tevetuloa SupForin päämajaan jossa aivan näillä hetkillä julkaistaan SupForin uusi kauden 2/08 ajokki. Tällä autolla Mark Webber ja Jenson Button saalistavat pisteitä ensi kaudella.
Aluksi julkaistaan molempien kuskien uudet kypärät:
Ensi Buttonin kypärä jossa kuvassa on ilmeisesti Jensonin kihlattu Louise Griffiths
Ja sitten Webberin kypärä jossa kuvassa ei varmaankaan ole Markin tyttöystävä.
Ja sitten hetki jota olemme kaikki odottaneet!! SupFor .P.P.69. julkaistaan. Peitettä vedetään hitaasti pois auton päältä. Keulasta näkee että auto on punainen... JA NYT KOKO AUTO ON OTETTU PEITTEEN ALTA!!!
Siinä se on! Insinöörien pitkän ja vaivalloisen työn tulos! Upouusi SupFor! Ihailkaa! Katsokaa! Lepuuttakaa silmiänne siinä! Silmiin pistää epätavallisen näköinen takasiipi joka nousee ylöspäin.
Täällä kirjeenvaihtajanne David Gerrold, SupForin päämaja
Tevetuloa SupForin päämajaan jossa aivan näillä hetkillä julkaistaan SupForin uusi kauden 2/08 ajokki. Tällä autolla Mark Webber ja Jenson Button saalistavat pisteitä ensi kaudella.
Aluksi julkaistaan molempien kuskien uudet kypärät:
Ensi Buttonin kypärä jossa kuvassa on ilmeisesti Jensonin kihlattu Louise Griffiths
Ja sitten Webberin kypärä jossa kuvassa ei varmaankaan ole Markin tyttöystävä.
Ja sitten hetki jota olemme kaikki odottaneet!! SupFor .P.P.69. julkaistaan. Peitettä vedetään hitaasti pois auton päältä. Keulasta näkee että auto on punainen... JA NYT KOKO AUTO ON OTETTU PEITTEEN ALTA!!!
Siinä se on! Insinöörien pitkän ja vaivalloisen työn tulos! Upouusi SupFor! Ihailkaa! Katsokaa! Lepuuttakaa silmiänne siinä! Silmiin pistää epätavallisen näköinen takasiipi joka nousee ylöspäin.
Täällä kirjeenvaihtajanne David Gerrold, SupForin päämaja
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Kiitoskitoskiitos
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Dewertyn mietteet ennen kautta
"Olen lähes varma että joko Mark tai Jenson voittaa ainakin muutaman kisan ensi kaudella. Uskon että olemme lähes joka kilpailussa pisteillä. CK, Mad Croc ja Force Power ovat varmasti ennakkosuosikkeja, mutta esimerkiksi Todt Team Racing tulee myös menestymään hyvin. Kaikenkaikkiaan uskon että kaudesta tulee aikaisempia tasaisempi ja jännempi ja kaikissa kilpailuissa taistellaan kiivaasti pistesijoista. Veikkaan tallien MM-taulukon olevan Team Force Power, CK Formula 1 Team ja Mad Croc Racing. SupFor on neljäs tai viides. Tai ainakin niille sijoille tähtäämme."
Jälleen yhdessä. Webber ja Button ajoivat molemmat Midland F1 (nyk. CKF1 team) kaudella 1/07
"Olen lähes varma että joko Mark tai Jenson voittaa ainakin muutaman kisan ensi kaudella. Uskon että olemme lähes joka kilpailussa pisteillä. CK, Mad Croc ja Force Power ovat varmasti ennakkosuosikkeja, mutta esimerkiksi Todt Team Racing tulee myös menestymään hyvin. Kaikenkaikkiaan uskon että kaudesta tulee aikaisempia tasaisempi ja jännempi ja kaikissa kilpailuissa taistellaan kiivaasti pistesijoista. Veikkaan tallien MM-taulukon olevan Team Force Power, CK Formula 1 Team ja Mad Croc Racing. SupFor on neljäs tai viides. Tai ainakin niille sijoille tähtäämme."
Jälleen yhdessä. Webber ja Button ajoivat molemmat Midland F1 (nyk. CKF1 team) kaudella 1/07
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Kokoonpano
SupForin kokoonpano:
Kuljettaja:
Mark Webber
Kuljettaja:
Jenson Button
Testikuljettaja:
Alex Yoong
Testikuljettaja:
Narain Karthikeyan
Moottori: Rosberg
Öljyt/Bensat: Lodus Oy
Renkaat:
Michelin
Tekninen johtaja:
Luca Marmorini
Pääsuunnittelija:
Jörg Zander
Sponsori:
GTi-Magazine
KULJETTAJIEN HAASTATTELUT ILTAPÄIVÄLLÄ!
SupForin kokoonpano:
Kuljettaja:
Mark Webber
Kuljettaja:
Jenson Button
Testikuljettaja:
Alex Yoong
Testikuljettaja:
Narain Karthikeyan
Moottori: Rosberg
Öljyt/Bensat: Lodus Oy
Renkaat:
Michelin
Tekninen johtaja:
Luca Marmorini
Pääsuunnittelija:
Jörg Zander
Sponsori:
GTi-Magazine
KULJETTAJIEN HAASTATTELUT ILTAPÄIVÄLLÄ!
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Kuskien haastattelut
Saimme kaikilta SupFor kuljettajilta haastattelut.
Jenson Button
Jenson, miten uskot talvitestien osaltasi menevän?
-Olen varmaankin kymmenen parhaan joukossa.
Mikä on paras sija mihin voit yltää?
-Näin ennen yhtiäkään testejä on vaikea sanoa, mutta uskon kovasti että vauhtini riittää jopa viiden kärkeen.
Mark Webber
Mark, oletko tyytyväinen talliisi?
-Olen. Vaikka en voisikaan taistella voitoista niin teen siti aina parhaani.
Talvitestien kynnyksellä, miten SupFor kokonaisuudessaan pärjää?
-Hyvin vaikkei oikein kukaan tunnu luottavan meihin. Minusta tuntuu että juuri se on meidän vahvuutemme. Kukaan ei pidä meitä vaarana, mutta iskemme takaapäin ja nöytämme muille.
Alex Yoong
Alex, et viime kaudella saanut ajaa kilpailuissa, entä tällä kaudella?
-En tiedä. Saatan ehkä saada ajaa yhdessä tai kahdessa mutta pääsääntöisesti yritän vain parantaa autoa.
Oletko tyytyväinen autoon?
-Se on kohtalainen. Tai ainakin parempi kuin viimevuonna.
Narain Karthikeyan
Narain, ensimmäinen kausi SupForin testaajana, millä miettein?
-Ihan hyvillä. Haluan olla apuna auton kehitystyössä.
Mitkä ovat SupForin vahvuudet ja heikkoudet?
-Vahvuudet ovat kokeneet ja toisensa tuntevat kuljettajat, moottori sekä luja usko tallin onnistumiseen. Heikkoudet ovat rahatilanne joka ei ole mahtava, ja se että olemme varmati vielä muita talleja jäljessä kehityksessä.
Saimme kaikilta SupFor kuljettajilta haastattelut.
Jenson Button
Jenson, miten uskot talvitestien osaltasi menevän?
-Olen varmaankin kymmenen parhaan joukossa.
Mikä on paras sija mihin voit yltää?
-Näin ennen yhtiäkään testejä on vaikea sanoa, mutta uskon kovasti että vauhtini riittää jopa viiden kärkeen.
Mark Webber
Mark, oletko tyytyväinen talliisi?
-Olen. Vaikka en voisikaan taistella voitoista niin teen siti aina parhaani.
Talvitestien kynnyksellä, miten SupFor kokonaisuudessaan pärjää?
-Hyvin vaikkei oikein kukaan tunnu luottavan meihin. Minusta tuntuu että juuri se on meidän vahvuutemme. Kukaan ei pidä meitä vaarana, mutta iskemme takaapäin ja nöytämme muille.
Alex Yoong
Alex, et viime kaudella saanut ajaa kilpailuissa, entä tällä kaudella?
-En tiedä. Saatan ehkä saada ajaa yhdessä tai kahdessa mutta pääsääntöisesti yritän vain parantaa autoa.
Oletko tyytyväinen autoon?
-Se on kohtalainen. Tai ainakin parempi kuin viimevuonna.
Narain Karthikeyan
Narain, ensimmäinen kausi SupForin testaajana, millä miettein?
-Ihan hyvillä. Haluan olla apuna auton kehitystyössä.
Mitkä ovat SupForin vahvuudet ja heikkoudet?
-Vahvuudet ovat kokeneet ja toisensa tuntevat kuljettajat, moottori sekä luja usko tallin onnistumiseen. Heikkoudet ovat rahatilanne joka ei ole mahtava, ja se että olemme varmati vielä muita talleja jäljessä kehityksessä.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Kausi alkoi Melbournessa
Kauden ensimmäinen gp ajettiin aurinkoisella säällä Melbournen radalla Australiassa. Felipe Massa oli harjoitusten nopein ja otti nimiinsä myös aika-ajot. Kimi Räikkönen oli molemmissa sessioissa toinen. Lähtöjärjestys kisaan oli Felipe Massa, Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Tom Drechsler ja Lewis Hamilton.
Kilpailuun lähti siis Massa hienoisena ennakkosuosikkina. Niin vain kumminkin kävi että "Jäämies" Kimi Räikkönen maasta nimeltä Suomi tuli ja voitti kilpailun kymmenen sekunni turvin ennen Fernando Alonsoa.
SupFor tallin kuljettajat Jenson Button ja Mark Webber tulivat maaliin sijoilla yhdeksän ja kymmenen, mutta Teho Team racingin nosti protestin Coca-Cola Racingia vastaan koska arveli näiden huijaavan, ja näin ollen molemmat Coca-Colan kuljettajat saivat 30 sek. aikasakon ja Button nousi kahdeksanneksi ja kaappasi yhden pisteen. Webberkin nousi yhden pykälän yhdeksänneksi.
"Mitä?? Jäikö Coca-cola kiinni huijauksesta ja mä sain yhden pisteen?"
"Mä funtsin tos enne kisaa, et sama kai se on jatkaa siitä mihi jäin viime kaudel.."
Kauden ensimmäinen gp ajettiin aurinkoisella säällä Melbournen radalla Australiassa. Felipe Massa oli harjoitusten nopein ja otti nimiinsä myös aika-ajot. Kimi Räikkönen oli molemmissa sessioissa toinen. Lähtöjärjestys kisaan oli Felipe Massa, Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Tom Drechsler ja Lewis Hamilton.
Kilpailuun lähti siis Massa hienoisena ennakkosuosikkina. Niin vain kumminkin kävi että "Jäämies" Kimi Räikkönen maasta nimeltä Suomi tuli ja voitti kilpailun kymmenen sekunni turvin ennen Fernando Alonsoa.
SupFor tallin kuljettajat Jenson Button ja Mark Webber tulivat maaliin sijoilla yhdeksän ja kymmenen, mutta Teho Team racingin nosti protestin Coca-Cola Racingia vastaan koska arveli näiden huijaavan, ja näin ollen molemmat Coca-Colan kuljettajat saivat 30 sek. aikasakon ja Button nousi kahdeksanneksi ja kaappasi yhden pisteen. Webberkin nousi yhden pykälän yhdeksänneksi.
"Mitä?? Jäikö Coca-cola kiinni huijauksesta ja mä sain yhden pisteen?"
"Mä funtsin tos enne kisaa, et sama kai se on jatkaa siitä mihi jäin viime kaudel.."
Viimeinen muokkaaja, Tony Dewerty pvm Pe 18 Heinä 2008 - 14:15, muokattu 2 kertaa
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Clarkson vuokralla SupForilla viisi kilpailua
CK F1 Teamin kasvatta ja testikuljettaja John Clarkson on vuokralla SupForilla seuraavat viisi kilpailua ja palaa CKlle Espanjan yleistesteihin. John korvaa SupForin kuljettajista kolmessa ensimmäisessä kilpailussa Jenson Buttonin ja kahdessa viimeisessä Mark Webberin. Johnilta odotetaan hyviä kilpailuja ja sijoituksia jopa viiden joukkoon. John on kiistämättä yksi ykkösten kärkikuljettajista vaikka onkin joutunut testikuljettajan rooliin CK F1 Teamilla kivenkovan kisakuljettajakaksikon Räikkönen Massa takia. Varmasti melkein kaikissa muissa talleissa hän olisi kilpakuljettaja, joten hän on varmasti innoissaan päästessään lopultakin kääntämään rattia myös kilpailuissa.
HAASTATTELUT
John Clarkson
John, pääset vihdoin ajamaan kilpaa formula ykkösellä. Miltä nyt tuntuu?
-Kyllähän se hienolta tuntuu. Vaikkei olekkaan CKn superauto alla niin on se silti hienoa.
Mitkä tavoitteet?
-Pitää mun päästä joka kisassa ainakin pisteille. Sanotaan tavoitteeksi podium paikka.
Mitä mieltä Jensonista ja Markista?
-Kyllä varsinkin Jensonin kanssa ollaan hyvää pataa. Ja kyllä Markinkin kanssa juttu kulkee, välillä vähä liiankin hyvin.
Tony Dewerty
Tony, sait tasokkaan lisäyksen talliisi. Miksi halusit John Clarksonin ajamaan SupForille?
-Tallipisteitten toivossa. Toki Mark ja Jenson molemmat ovat tasokkaita kuljettajia, mutta he pyörivät sijoilla 11-8 ja se tarkoitaa että parhaillaan he voivat tuoda yhden pisteen per kisa.
Johnin tallikavereina vuorottelevat Button ja Webber. Eikö olisi ollut kuljettajien MM-taiston kannalta järkevämpää antaa toisen ajaa kokoajan?
-Juu ja ei. Nyt molemmat saavat tasaisesti kerätä pisteitä lähes koko kauden.
Mitä odotat Johnilta?
-Pisteitä nyt ainakin ja ei se podiumkaan varmaan kaukana oisi.
CK F1 Teamin kasvatta ja testikuljettaja John Clarkson on vuokralla SupForilla seuraavat viisi kilpailua ja palaa CKlle Espanjan yleistesteihin. John korvaa SupForin kuljettajista kolmessa ensimmäisessä kilpailussa Jenson Buttonin ja kahdessa viimeisessä Mark Webberin. Johnilta odotetaan hyviä kilpailuja ja sijoituksia jopa viiden joukkoon. John on kiistämättä yksi ykkösten kärkikuljettajista vaikka onkin joutunut testikuljettajan rooliin CK F1 Teamilla kivenkovan kisakuljettajakaksikon Räikkönen Massa takia. Varmasti melkein kaikissa muissa talleissa hän olisi kilpakuljettaja, joten hän on varmasti innoissaan päästessään lopultakin kääntämään rattia myös kilpailuissa.
HAASTATTELUT
John Clarkson
John, pääset vihdoin ajamaan kilpaa formula ykkösellä. Miltä nyt tuntuu?
-Kyllähän se hienolta tuntuu. Vaikkei olekkaan CKn superauto alla niin on se silti hienoa.
Mitkä tavoitteet?
-Pitää mun päästä joka kisassa ainakin pisteille. Sanotaan tavoitteeksi podium paikka.
Mitä mieltä Jensonista ja Markista?
-Kyllä varsinkin Jensonin kanssa ollaan hyvää pataa. Ja kyllä Markinkin kanssa juttu kulkee, välillä vähä liiankin hyvin.
Tony Dewerty
Tony, sait tasokkaan lisäyksen talliisi. Miksi halusit John Clarksonin ajamaan SupForille?
-Tallipisteitten toivossa. Toki Mark ja Jenson molemmat ovat tasokkaita kuljettajia, mutta he pyörivät sijoilla 11-8 ja se tarkoitaa että parhaillaan he voivat tuoda yhden pisteen per kisa.
Johnin tallikavereina vuorottelevat Button ja Webber. Eikö olisi ollut kuljettajien MM-taiston kannalta järkevämpää antaa toisen ajaa kokoajan?
-Juu ja ei. Nyt molemmat saavat tasaisesti kerätä pisteitä lähes koko kauden.
Mitä odotat Johnilta?
-Pisteitä nyt ainakin ja ei se podiumkaan varmaan kaukana oisi.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Webber ja Nick Heidfeld vaihtavat tallia!
SupFor ja Teho Team racing ovat tehneet sopimukset jonka mukaan Mark Webber ajaa Teho Teamilla seuraavat viisi kisaa Nick Heidfeldin tallitoverina ja siirtyy sitten Teholle Nickin tilalle, joka puolestaan siirtyy SupForille. Eli ilmoitetusta poiketen Jenson Button ajaa John Clarksonin kanssa SupForilla Kiinan kilpailusta Espanjan kilpailuun. Siitä eteenpäin SupForin kuljettajakaksikko on Nick Heidfeld ja Jenson Button. Tämän kaiken lisäksi vielä Adam Carrol siirtyy SupForin testikuljettajaksi.
HAATATTELU
Mark webber
Mark, lyhyeksi jäi urasi SupForilla?
-Näinpä. Oisin voinut olla pitempäänkin, mutta en itse voi tähän vaikuttaa.
Olet ollut Maailmanmestaruutesi jälkeen melkoinen matkalainen, miksi?
-Varmaan se johtuu että minulta odotetaan enemmän mitä olen. Midlandilla voittaessani olin yhtä hyvä kuin nytkin, mutta auto oli ylivoimainen.
Olisitko mieluummin jäänyt SupForille mitä muuttanut Teholle?
-En osaa sanoa. Olin jo tottunut tähän autoon, mutta toisaalta Tehon auto on ehkä hieman parempi.
Toivotamme onnea tulevalle urallesi!
-Kiitos! Nokka kohti uusia talleja. MORO.
SupFor ja Teho Team racing ovat tehneet sopimukset jonka mukaan Mark Webber ajaa Teho Teamilla seuraavat viisi kisaa Nick Heidfeldin tallitoverina ja siirtyy sitten Teholle Nickin tilalle, joka puolestaan siirtyy SupForille. Eli ilmoitetusta poiketen Jenson Button ajaa John Clarksonin kanssa SupForilla Kiinan kilpailusta Espanjan kilpailuun. Siitä eteenpäin SupForin kuljettajakaksikko on Nick Heidfeld ja Jenson Button. Tämän kaiken lisäksi vielä Adam Carrol siirtyy SupForin testikuljettajaksi.
HAATATTELU
Mark webber
Mark, lyhyeksi jäi urasi SupForilla?
-Näinpä. Oisin voinut olla pitempäänkin, mutta en itse voi tähän vaikuttaa.
Olet ollut Maailmanmestaruutesi jälkeen melkoinen matkalainen, miksi?
-Varmaan se johtuu että minulta odotetaan enemmän mitä olen. Midlandilla voittaessani olin yhtä hyvä kuin nytkin, mutta auto oli ylivoimainen.
Olisitko mieluummin jäänyt SupForille mitä muuttanut Teholle?
-En osaa sanoa. Olin jo tottunut tähän autoon, mutta toisaalta Tehon auto on ehkä hieman parempi.
Toivotamme onnea tulevalle urallesi!
-Kiitos! Nokka kohti uusia talleja. MORO.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Japani pisti tilastot uusiksi
Japannissa gp:n alku oli mallia hirmumyrsky. Heidfeld, Fisichella, Glock, Sutil, Liuzzi, Drechsler ja SupForin Clarkson jäivät heti löhtökolariin. Yhtä-äkkiä aurinko päättikin tunkea näppinsä peliin ja rupesi kuivaamaan rataa hurjaa vauhtia. Giorgio Pantanon varikkostoppi oli ajoitettu täydellisesti juuri ennenkuin kaikki muut tulivat vaihtamaan kuivankelin renkaat alle. Lopulta Maserati racingin Giorgio Pantano otti uransa ja tallinsa ensimmäisen kilpailu voiton.
Myös Jenson Button körötteli kisan keskivaiheilla joukon kärjessä, mutta tippui lopputuloksissa seitsemänneksi.
Milloinhan SupForin kuljettaja pääsee tähän pisteeseen????
Haastattelut
Jenson, se meni ihan kohtalaisesti vai mitä?
-Kyllä se meni mun mielestä ihan hyvin. Yhden stopin taktiikka ei ehkä ollut paras mahdollinen, muttei se huonokaan ollu.
Kaksi pistettä lisää. Oletko tähänastiseen kauteen tyytyväinen?
-No hei muistelkaapa viime kautta! Monta pistettä tähän aikaan kaudesta olin saanu?
John, Kiinassa yhdeksänneksi, Japanissa keskeytit, mitä Suomessa?
-Noo toivottavasti ainakin pisteitä. Suomen rata on mulle täysi arvoitus, mutta upouusi rata, ei se voi ainakaan puitteiltaan olla huono.
Vielä kolme kilpailua SupForilla, mitkä tavoitteet?
-Jokaisessa pisteille niin hyvin menee.
Japannissa gp:n alku oli mallia hirmumyrsky. Heidfeld, Fisichella, Glock, Sutil, Liuzzi, Drechsler ja SupForin Clarkson jäivät heti löhtökolariin. Yhtä-äkkiä aurinko päättikin tunkea näppinsä peliin ja rupesi kuivaamaan rataa hurjaa vauhtia. Giorgio Pantanon varikkostoppi oli ajoitettu täydellisesti juuri ennenkuin kaikki muut tulivat vaihtamaan kuivankelin renkaat alle. Lopulta Maserati racingin Giorgio Pantano otti uransa ja tallinsa ensimmäisen kilpailu voiton.
Myös Jenson Button körötteli kisan keskivaiheilla joukon kärjessä, mutta tippui lopputuloksissa seitsemänneksi.
Milloinhan SupForin kuljettaja pääsee tähän pisteeseen????
Haastattelut
Jenson, se meni ihan kohtalaisesti vai mitä?
-Kyllä se meni mun mielestä ihan hyvin. Yhden stopin taktiikka ei ehkä ollut paras mahdollinen, muttei se huonokaan ollu.
Kaksi pistettä lisää. Oletko tähänastiseen kauteen tyytyväinen?
-No hei muistelkaapa viime kautta! Monta pistettä tähän aikaan kaudesta olin saanu?
John, Kiinassa yhdeksänneksi, Japanissa keskeytit, mitä Suomessa?
-Noo toivottavasti ainakin pisteitä. Suomen rata on mulle täysi arvoitus, mutta upouusi rata, ei se voi ainakaan puitteiltaan olla huono.
Vielä kolme kilpailua SupForilla, mitkä tavoitteet?
-Jokaisessa pisteille niin hyvin menee.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Glock haki Suomesta ensimmäisen voittonsa
Mad Crocin Timo Glock ajoi uransa ensimmäisen voiton Suomessa, tallinsa omalla radalla. Eroa kertyi toiseksi tulleeseen Kimi Räikköseen 11 sekuntia. SupForin Jenson Button oli suhteellisen hyvin 10. ja John Clarkson 12. Red Bull nousi SupForin kanssa tasapisteisiin Rosbergin 7. sijan ansiosta. SupForin ero seuraavana olevaan Masaratiin on 7 pistettä viiden kilpailun jälkeen.
Glock tuulettelee ensimmäistä voittoaan
Haastattelu
Jenson, taas pisteiden ulkopuolelle. Miten kaukana pistesija oli?
-Sanoisin että kohtalaisen lähellä, mutta silti liian kaukana.
Miten pitkään menee että ero kurotaan kiinni ja pääset taistelemaan pisteistä joka kilpailussa?
-Kauden puolessavälissä kaikki tällähetkellä kehityksessä olevat osat ovat jo olleet meillä pitkään, joten viimeistään silloin.
John, taas meni huonosti, milloin näemme sinun saavuttavan urasi ensimmäiset pisteet?
-Enää kaksi kilpailua jäljellä, joten seuraavassa kisassa niitten on pakko tulla. Tiedän itsekkin etten ole lainassa täällä, joten haluan tarjota rahoille vastinetta.
Niin, millä mielillä kohti yleistestejä ja Silverstonea?
-Testeissä hyviö aikoja sunmuita ja Briteissä viimeinkin niitä paljon puhuttuja pisteitä!
Mad Crocin Timo Glock ajoi uransa ensimmäisen voiton Suomessa, tallinsa omalla radalla. Eroa kertyi toiseksi tulleeseen Kimi Räikköseen 11 sekuntia. SupForin Jenson Button oli suhteellisen hyvin 10. ja John Clarkson 12. Red Bull nousi SupForin kanssa tasapisteisiin Rosbergin 7. sijan ansiosta. SupForin ero seuraavana olevaan Masaratiin on 7 pistettä viiden kilpailun jälkeen.
Glock tuulettelee ensimmäistä voittoaan
Haastattelu
Jenson, taas pisteiden ulkopuolelle. Miten kaukana pistesija oli?
-Sanoisin että kohtalaisen lähellä, mutta silti liian kaukana.
Miten pitkään menee että ero kurotaan kiinni ja pääset taistelemaan pisteistä joka kilpailussa?
-Kauden puolessavälissä kaikki tällähetkellä kehityksessä olevat osat ovat jo olleet meillä pitkään, joten viimeistään silloin.
John, taas meni huonosti, milloin näemme sinun saavuttavan urasi ensimmäiset pisteet?
-Enää kaksi kilpailua jäljellä, joten seuraavassa kisassa niitten on pakko tulla. Tiedän itsekkin etten ole lainassa täällä, joten haluan tarjota rahoille vastinetta.
Niin, millä mielillä kohti yleistestejä ja Silverstonea?
-Testeissä hyviö aikoja sunmuita ja Briteissä viimeinkin niitä paljon puhuttuja pisteitä!
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Clarkson lähellä ensimmäisiä pisteitään Britanniassa
SupForin lainakuljettaja John Clarkson ylitti Ison-Britannian Gp:n maaliviivan yhdeksäntenä, eli ensimmäisenä pisteiden ulkopuolelle jääneenä. Tilanne on sillä(kin) tavoin harmittava, että Red Bull Racing kiilasi SupForin eteen tallien MM-pisteissä kun 12 osakiltailua on vielä ajamatta. Voitto meni kelle muullekaan kuin Kimi Räikköselle joka voitti toiseksi tulleen TFPn Fernando Alonson. Jenson Button keskeytti eikä näin ollen tuonut pisteitä.
Seuraava kilpailu ajetaan Espanjassa, Montjuïc:in radalla.
Sinne jäi. Buttonin vaihdeloota petti kesken kisan.
Vieläkin jaksaa innostaa. Räikkönen ei tunnu koskaan kyllästyvän voittamiseen.
Haastattelu:
John, enää yksi kiltailu eikä vieläkään yhtään pistettä. Tuleeko Espanjassa sitten tasapainotukseksi todella monta?
-Juu kyllä juuri näin.
Olisitko halunnut jatkaa vielä muutaman kilpailun SupForilla?
- No oisinhan mä voinu ajaa kilpaa täällä vaikka auto onkin aika kökkö.
SupForin lainakuljettaja John Clarkson ylitti Ison-Britannian Gp:n maaliviivan yhdeksäntenä, eli ensimmäisenä pisteiden ulkopuolelle jääneenä. Tilanne on sillä(kin) tavoin harmittava, että Red Bull Racing kiilasi SupForin eteen tallien MM-pisteissä kun 12 osakiltailua on vielä ajamatta. Voitto meni kelle muullekaan kuin Kimi Räikköselle joka voitti toiseksi tulleen TFPn Fernando Alonson. Jenson Button keskeytti eikä näin ollen tuonut pisteitä.
Seuraava kilpailu ajetaan Espanjassa, Montjuïc:in radalla.
Sinne jäi. Buttonin vaihdeloota petti kesken kisan.
Vieläkin jaksaa innostaa. Räikkönen ei tunnu koskaan kyllästyvän voittamiseen.
Haastattelu:
John, enää yksi kiltailu eikä vieläkään yhtään pistettä. Tuleeko Espanjassa sitten tasapainotukseksi todella monta?
-Juu kyllä juuri näin.
Olisitko halunnut jatkaa vielä muutaman kilpailun SupForilla?
- No oisinhan mä voinu ajaa kilpaa täällä vaikka auto onkin aika kökkö.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
HUHU: John Clarkson jäämässä SupForille?
Huhumylly pyörii taas kerran. Tälläkertaa kohteena on John Clarkson. On huhuttu että John jäisi SupForille kauden loppuun asti. Clarkson on itse myöntänyt CK F1 Team Season News-lehdelle että hän haluaisi jatkaa vielä SupForilla. Jos näin käy, se tarkoittaa käytännössä sitä että Jenson Button saa siirtyä pois kilpailukuljettajan roolista ja ehkä pois koko tallista. SupFor sanomat ei saanut haastattelua Clarksonilta. Puolestaan Tony Dewerty antoi pienen lausunnon asiasta:
-Mitään ei vielä tiedetä varmaksi mutta haluaisin toki Johnin jatkavan. Ja sitä paitsi... MITÄ SE TEILLE KUULUU!!?
Huhumylly pyörii taas kerran. Tälläkertaa kohteena on John Clarkson. On huhuttu että John jäisi SupForille kauden loppuun asti. Clarkson on itse myöntänyt CK F1 Team Season News-lehdelle että hän haluaisi jatkaa vielä SupForilla. Jos näin käy, se tarkoittaa käytännössä sitä että Jenson Button saa siirtyä pois kilpailukuljettajan roolista ja ehkä pois koko tallista. SupFor sanomat ei saanut haastattelua Clarksonilta. Puolestaan Tony Dewerty antoi pienen lausunnon asiasta:
-Mitään ei vielä tiedetä varmaksi mutta haluaisin toki Johnin jatkavan. Ja sitä paitsi... MITÄ SE TEILLE KUULUU!!?
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Heidfeldin haastattelu
Nick Heidfeld siirtyy seuraavaan kilpailuun SupForille, joten SupFor sanomat kyselee miehen mietteitä ennen detyyttiään.
Nick, millä mielillä Teholta SupForille?
-Ihan kivoilla kiitos kysymästä.
Mitkä tavoitteet?
-Kyllä tällä autolla pisteille pitäis hyvinä päivinä yltää.
Tallikaverisi on John Clarkson, mitä mieltä kaverista?
-Mukava äijähän se on. Taitava ja.... hyvä
Oletko ykkös vai kakkoskuski?
-En tiiä vielä mutta taistelen ainakin ykköskuljettajan pestistä.
Miten suhtauduit lähtöösi Teholta?
-Se oli kyllä yllätys, mutta on aika lähteä etsimään jotain uusia haasteita uralle.
Onnea vaan tuleville haasteille!
-Kiitos sitä tarvitaan.
Tämä kaveri on SupForin uusi kuljettaja
Nick Heidfeld siirtyy seuraavaan kilpailuun SupForille, joten SupFor sanomat kyselee miehen mietteitä ennen detyyttiään.
Nick, millä mielillä Teholta SupForille?
-Ihan kivoilla kiitos kysymästä.
Mitkä tavoitteet?
-Kyllä tällä autolla pisteille pitäis hyvinä päivinä yltää.
Tallikaverisi on John Clarkson, mitä mieltä kaverista?
-Mukava äijähän se on. Taitava ja.... hyvä
Oletko ykkös vai kakkoskuski?
-En tiiä vielä mutta taistelen ainakin ykköskuljettajan pestistä.
Miten suhtauduit lähtöösi Teholta?
-Se oli kyllä yllätys, mutta on aika lähteä etsimään jotain uusia haasteita uralle.
Onnea vaan tuleville haasteille!
-Kiitos sitä tarvitaan.
Tämä kaveri on SupForin uusi kuljettaja
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Mukavaa nähdä miten mies handlaa hommansa SupForilla kun Teho Teamin ura (toistaiseksi) loppui loistosuoritukseen!
Vs: SupFor sanomat
6 autoa maaliin Belgiassa
Kokonaista kolme tallia oli muistanut säätää autoaan Belgian kilpailuun, josta seurauksena vain 6 autoa ajoi maaliin Belgian Spassa. Fernando Alonso Team Force Powerilta voitti kilpailun CK:n poikien tullessa perässä.
Tony Dewerty ei osannut kuin naurahtaa asialle:
- Njoo kylläpä tää taas meni hyvin. Onneksi ei oltu ainoita. Vähän tietenkin harmittaa mutta eipä tästä voi syyttää muita kuin itseään.
-Kuule äijä sää et ollu laittanu mulle pensaa autoon! Nick Heidfeld kritisoi tallin työntekijää
Kokonaista kolme tallia oli muistanut säätää autoaan Belgian kilpailuun, josta seurauksena vain 6 autoa ajoi maaliin Belgian Spassa. Fernando Alonso Team Force Powerilta voitti kilpailun CK:n poikien tullessa perässä.
Tony Dewerty ei osannut kuin naurahtaa asialle:
- Njoo kylläpä tää taas meni hyvin. Onneksi ei oltu ainoita. Vähän tietenkin harmittaa mutta eipä tästä voi syyttää muita kuin itseään.
-Kuule äijä sää et ollu laittanu mulle pensaa autoon! Nick Heidfeld kritisoi tallin työntekijää
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
SupFor loisti Span testeissä!
Span yhteistesteissä oli tasan yksi valtias ja se oli Kimi Räikkönen. Kimi kellotti jokaisena päivänä parhaan ajan. Myös SupFor-kuljettajat ajoivat mahtavasti koko testit. Ensimmäisenä päivänä Nick Heidfeld oli loistavasti yhdeksäs ja John Clarkson 14. 2. päivänä Nick oli 10. ja Jenson Button 12. Viimeisenä päivänä SupFor-kuljettajat ajoivat todella tasaisesti, mutta John Clarkson voitti lopulta Buttonin 0.025 sec erolla.
Tästä herääkin kysymys, että kumpi kuljettajista on kakkoskuljettaja. Miehet ovat äärimmäisen tasaisia, mutta Tony Dewerty ajattaa mieluummin Clarksonia, koska on maksanut hänestä loppukaudelle.
Span yhteistesteissä oli tasan yksi valtias ja se oli Kimi Räikkönen. Kimi kellotti jokaisena päivänä parhaan ajan. Myös SupFor-kuljettajat ajoivat mahtavasti koko testit. Ensimmäisenä päivänä Nick Heidfeld oli loistavasti yhdeksäs ja John Clarkson 14. 2. päivänä Nick oli 10. ja Jenson Button 12. Viimeisenä päivänä SupFor-kuljettajat ajoivat todella tasaisesti, mutta John Clarkson voitti lopulta Buttonin 0.025 sec erolla.
Tästä herääkin kysymys, että kumpi kuljettajista on kakkoskuljettaja. Miehet ovat äärimmäisen tasaisia, mutta Tony Dewerty ajattaa mieluummin Clarksonia, koska on maksanut hänestä loppukaudelle.
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Alonso paras Monacon kaduilla
Team Force Powerin Fernando Alonso näytti että on todella taitava kuljettaja ajamalla paalulta voittoon Monacon haastavalla ja legendaarisella katuradalla. Vapaissa harjoituksissa CK:t olivat kärjessä, mutta aika-ajoissa ja kilpailussa Alonso näytti että Team Force Powerin auto on hyvinkin kilpailukykyinen.
SupFor kuljettajat ajoivat normaalia vauhtia. Nick Heidfeld oli vapaissa harjoituksissa 9. ja John Clarkson 13.A-ajoissa Nickin vauhti laski ja tuloksena oli 12. sijaennen Clarksonia. Itse kilpailussa John ajoi valitettavasti ulos ja Nick jäi 9. eikä näin ollen saanut pisteitä. Seuraavaan kilpailuun jää siis vähän petrattavaa.
Team Force Powerin Fernando Alonso näytti että on todella taitava kuljettaja ajamalla paalulta voittoon Monacon haastavalla ja legendaarisella katuradalla. Vapaissa harjoituksissa CK:t olivat kärjessä, mutta aika-ajoissa ja kilpailussa Alonso näytti että Team Force Powerin auto on hyvinkin kilpailukykyinen.
SupFor kuljettajat ajoivat normaalia vauhtia. Nick Heidfeld oli vapaissa harjoituksissa 9. ja John Clarkson 13.A-ajoissa Nickin vauhti laski ja tuloksena oli 12. sijaennen Clarksonia. Itse kilpailussa John ajoi valitettavasti ulos ja Nick jäi 9. eikä näin ollen saanut pisteitä. Seuraavaan kilpailuun jää siis vähän petrattavaa.
Alonsolla oli syytäkin olla iloinen
Sebastian Vettel jätti Heidfeldin yhdeksänneksi
Molemmat Teho Team-kuljettajat kolaroivat
Jenson Button ajaa SupForia seuraavassa kilpailussa!
Viime- ja alkukaudella SupForia ajanut Jenson Button korvaa John Clarksonin. On arveltu että syynä on Clarksonin huono menestys kilpailuissa. Tähän mennessä ei ole pisteitä vielä tippunut. Se, onko tämä vain väliaikaista vaiko pysyvää näemme tulevaisuudessa.
Tony Dewerty kommentoi asiaa:
-Päätettiin antaa Jensonille mahdollisuus ja jos hän käyttää sen hyväkseen saataa hän ajaa pitempäänkin. Mutta katsotaan nyt ensin seuraava kilpailu.
Jenson Button kommentoi puolestaan:
-Kiva päästä taas ajamaan kilpaa!
Ja John Clarkson:
-Ei se pysty tolla autolla ajamaan yhtään kovempaa kun mä
Back to the business. Jenson palaa rattiin Italiassa
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
SupForin onni kääntymässä?
Kaksi viimeisintä kilpailua on mennyt loistavasti SupForinosalta. Molemmissa on ollut sadekeli ja SupForin kuljettajat ovat hyötyneet siitä. Brasiliassa Nick Heidfeld otti tähänastisen parhaan sijoituksensa SupForilla ollen hienosta kahdeksas. John Clarksonin sijaisena ollut Jenson Button oli myös todella hyvin 10.
Argentiinassa nähtiin että loma teki terää John Clarksonille, ja hän sai ensimmäisen pisteensä sijoittumalla kahdeksanneksi.
Kolmen kisan ollessa jäljellä SupFor on sarjassa kahdeksantena kahdeksalla pisteellä. Talli on asettanut tavoitteeksi päästä Maseratin ohi ennen kauden loppua.
Heidfeldin tavoitteena on saada Maserati kiinni ennen kauden loppua
Kubican uran ensimmäinen voitto tuli Argentiinassa
Kaksi viimeisintä kilpailua on mennyt loistavasti SupForinosalta. Molemmissa on ollut sadekeli ja SupForin kuljettajat ovat hyötyneet siitä. Brasiliassa Nick Heidfeld otti tähänastisen parhaan sijoituksensa SupForilla ollen hienosta kahdeksas. John Clarksonin sijaisena ollut Jenson Button oli myös todella hyvin 10.
Argentiinassa nähtiin että loma teki terää John Clarksonille, ja hän sai ensimmäisen pisteensä sijoittumalla kahdeksanneksi.
Kolmen kisan ollessa jäljellä SupFor on sarjassa kahdeksantena kahdeksalla pisteellä. Talli on asettanut tavoitteeksi päästä Maseratin ohi ennen kauden loppua.
Heidfeldin tavoitteena on saada Maserati kiinni ennen kauden loppua
Kubican uran ensimmäinen voitto tuli Argentiinassa
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Onnea vaan (kirjaimellisesti) keskikasti on ollut pirun tasanen ja SupFor on saanu kärsiä siitä.. mukava, että kääntyi teillekin suotuisammat tuulet
Manager X :: Formula X :: Media :: Vanhat Lehdistöt :: Lehdistö 2/08
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa