SupFor sanomat
2 posters
SupFor sanomat
Varaukset päätöksessä, SupForin kokoonpano
Tiistaina alkaneet ja tänään perjantaina loppuneet varaukset olivat varsinkin suunnittelijakamppailun osalta SupForin kannalta erittäin jännittävät. Pitkän väsytyskamppailun jälkeen kuitenkin Maserati Racing vei voiton kilvassa. Kuitenkin Tony Dewerty sanoo olevansa tyytyväinen kokoonpanoonsa:
"tämä ei ole vielä se kokoonpano jolla on mahdollista voittaa, mutta ahkeralla ja onnistuneella auton kehitystyöllä on mahdollista tehdä tästä kelpo talli." Lisäksi Kuskiemme pitää esittää hyviä otteita heti kauden alusta lähtien"
Kokoonpano:
Tallipäällikkö: Vijay Mallya
Sympaattinen karvaturpa jolla on kokemusta myös esimerkiksi panimotoiminnasta
Suunnittelija: James Allison
Suunnittelun piällysmies
Suunnittelija: Jörg Zander
Suunnittelun kisälli
Kuljettaja: Nico Rosberg
Mestarin pojasta yritetään leipoa uutta mestaria SupForin leivissä
Kuljettaja: Bruno Senna
SupForin kuljettajilla mestaruus kulkee suvuissa, Brunon enohan on nyt jo edesmennyt Ayrton
Moottori: BMW
SupFor on sarjan ainut Bemmin moottoreita käyttävä talli, jää nähtäväksi onko se etu vai haitta. Luotettavuutta ainakin pitäisi löytyä
Öljyt: Castrol
Jo vuodesta 1899 asti parhaat öljyt on tehnyt Castrol!
Renkaat: Dunlop
Bemmiin uudet kummid tarjoaa Dunlop!
Sponsori: Marlboro
Vanha kunnon keuhkojen tuhoaja sponssaa. "Olen ja alkanut *köh* teettämään itselleni limaista tupakkayskää *köh* sponsoreita mielistelläkseni" kertoo Nico Rosberg
Tiistaina alkaneet ja tänään perjantaina loppuneet varaukset olivat varsinkin suunnittelijakamppailun osalta SupForin kannalta erittäin jännittävät. Pitkän väsytyskamppailun jälkeen kuitenkin Maserati Racing vei voiton kilvassa. Kuitenkin Tony Dewerty sanoo olevansa tyytyväinen kokoonpanoonsa:
"tämä ei ole vielä se kokoonpano jolla on mahdollista voittaa, mutta ahkeralla ja onnistuneella auton kehitystyöllä on mahdollista tehdä tästä kelpo talli." Lisäksi Kuskiemme pitää esittää hyviä otteita heti kauden alusta lähtien"
Kokoonpano:
Tallipäällikkö: Vijay Mallya
Sympaattinen karvaturpa jolla on kokemusta myös esimerkiksi panimotoiminnasta
Suunnittelija: James Allison
Suunnittelun piällysmies
Suunnittelija: Jörg Zander
Suunnittelun kisälli
Kuljettaja: Nico Rosberg
Mestarin pojasta yritetään leipoa uutta mestaria SupForin leivissä
Kuljettaja: Bruno Senna
SupForin kuljettajilla mestaruus kulkee suvuissa, Brunon enohan on nyt jo edesmennyt Ayrton
Moottori: BMW
SupFor on sarjan ainut Bemmin moottoreita käyttävä talli, jää nähtäväksi onko se etu vai haitta. Luotettavuutta ainakin pitäisi löytyä
Öljyt: Castrol
Jo vuodesta 1899 asti parhaat öljyt on tehnyt Castrol!
Renkaat: Dunlop
Bemmiin uudet kummid tarjoaa Dunlop!
Sponsori: Marlboro
Vanha kunnon keuhkojen tuhoaja sponssaa. "Olen ja alkanut *köh* teettämään itselleni limaista tupakkayskää *köh* sponsoreita mielistelläkseni" kertoo Nico Rosberg
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Ei helvetti tästä plussaa
Sympaattinen karvaturpa jolla on kokemusta myös esimerkiksi panimotoiminnasta
Sympaattinen karvaturpa jolla on kokemusta myös esimerkiksi panimotoiminnasta
Vs: SupFor sanomat
Kauden avaus Australiassa
Ensimmäinen kilpailu kaudella 2010 oli jo perinteeksi muodostuneessa Australiassa, Melbournessa, Albert Parkin radalla. Talvitestien perusteella hienoisena suosikkina pidettiin Teho Teamia ja heidän tehokaksikkoaan Alonsoa ja Webberiä. He lähtivät kisaan kolmannesta ja neljännestä ruudusta, mutta tulokseksi jäi vain Webberin neljäs sija ja Alonson keskeytys. Kaikenlaista muutakin dilemmaa sattui kilpailussa ja lopulta voiton vei seitsemännestä ruudusta upean nousun tehnyt Red Bullin Robert Kubica. Red Bullin päivän täydensi Lewis Hamilton ajaen toiseksi.
SupForin kilpailuviikonloppu meni talvitestien malliin. Nico Rosberg ja Bruno Senna ajoivat samaa totuttua vauhtia, Rosberg harjoituksissa ja a-ajoissa 13. Senna taas harjoituksissa 16. ja a-ajoissa 17. Kilpailussa kävi niinkin harmillisesti että Nicon auton vaihdelaatikko räjähti eikä näin ollen päässyt maaliin. Bruno ajoi puolestaan urhoollisesti maaliin, ollen lopulta kilpailun viimeinen.
Vielä mietteet kuljettajilta:
Nico Rosberg
-Joo, kyllä, ei mennyt hyvin. Meillä kävi pieni *köh* ongelma aika-ajojen jälkeen auton kanssa kun yksi insinöörimme pudotti ainokaisen vaihdelaatikkomme varikkomuurilta *köh* alas. No, reiluna kaverinahan hän tietenkin antoi omasta Fiiatistaan laatikon minun autoon, mutta 88-vuoden nelilovinen Unon vaihdelaatikko *köh* ei enää ole aivan kilpailukykyinen formuloissa. Siihen se kisa oikeastaan kaatui kun se lopulta levisi parinkymmenen kierroksen jälkeen.
Bruno Senna
-Annoin poikien ihan tarkoituksella mennä edelle heti kisan alussa, niillä kun tuntui niin kova kiire olevan. Ja eihän tätä kisaa kannata liian vakavasti ottaa, pidetään vaan hauskaa poikien kanssa ja välillä käydään ajamassa vähän formula-autolla.
Tomittajan kysyessä loppukauden tavoitteita vastaa Bruno Senna:
-Varikkotyttöä kun sais...
Ensimmäinen kilpailu kaudella 2010 oli jo perinteeksi muodostuneessa Australiassa, Melbournessa, Albert Parkin radalla. Talvitestien perusteella hienoisena suosikkina pidettiin Teho Teamia ja heidän tehokaksikkoaan Alonsoa ja Webberiä. He lähtivät kisaan kolmannesta ja neljännestä ruudusta, mutta tulokseksi jäi vain Webberin neljäs sija ja Alonson keskeytys. Kaikenlaista muutakin dilemmaa sattui kilpailussa ja lopulta voiton vei seitsemännestä ruudusta upean nousun tehnyt Red Bullin Robert Kubica. Red Bullin päivän täydensi Lewis Hamilton ajaen toiseksi.
SupForin kilpailuviikonloppu meni talvitestien malliin. Nico Rosberg ja Bruno Senna ajoivat samaa totuttua vauhtia, Rosberg harjoituksissa ja a-ajoissa 13. Senna taas harjoituksissa 16. ja a-ajoissa 17. Kilpailussa kävi niinkin harmillisesti että Nicon auton vaihdelaatikko räjähti eikä näin ollen päässyt maaliin. Bruno ajoi puolestaan urhoollisesti maaliin, ollen lopulta kilpailun viimeinen.
Vielä mietteet kuljettajilta:
Nico Rosberg
-Joo, kyllä, ei mennyt hyvin. Meillä kävi pieni *köh* ongelma aika-ajojen jälkeen auton kanssa kun yksi insinöörimme pudotti ainokaisen vaihdelaatikkomme varikkomuurilta *köh* alas. No, reiluna kaverinahan hän tietenkin antoi omasta Fiiatistaan laatikon minun autoon, mutta 88-vuoden nelilovinen Unon vaihdelaatikko *köh* ei enää ole aivan kilpailukykyinen formuloissa. Siihen se kisa oikeastaan kaatui kun se lopulta levisi parinkymmenen kierroksen jälkeen.
Bruno Senna
-Annoin poikien ihan tarkoituksella mennä edelle heti kisan alussa, niillä kun tuntui niin kova kiire olevan. Ja eihän tätä kisaa kannata liian vakavasti ottaa, pidetään vaan hauskaa poikien kanssa ja välillä käydään ajamassa vähän formula-autolla.
Tomittajan kysyessä loppukauden tavoitteita vastaa Bruno Senna:
-Varikkotyttöä kun sais...
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: SupFor sanomat
Hieno uutinen :-)
Hieman hankalalta vaikuttaa teille ainakin tämä alkukausi, mutta päätä vaan pystyyn
Hieman hankalalta vaikuttaa teille ainakin tämä alkukausi, mutta päätä vaan pystyyn
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa