Ajurin Sanomat
2 posters
Ajurin Sanomat
Japanilaista pörinää
Suoer Ajuri odottaa innolla tulevaa kautta. Tallissa ei lähdetä hakemaan heti menestystä vaan aiotaan nostaa pikkuruinen talli aikanaan mestariksi. Tallissa keskitytään Japanilaisuuteen tietyissä määrin. Sen vuoksi Takuma Sato ja Sakon Yamamoto ovatkin vahvimmat ehdokkaat kuljettajiksi. Aguri Suzuki halutaan tallipäälliköksi, koska hän luultavasti osannee nyt asiansa paremmin. Hondalta saanemme kohtalaiset moottorit, niillä ei pystytä luultavasti edes pisteistä taistelemaan kauden alussa. Lisäksi autosta tulenee melko heikko kilpaileviin talleihin nähden, suuria päivityksiä talli aikoo alkaa suunnittelemaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jotta kauden lopussa olisi mahdollisuuksia jo pisteille. Talli jää nyt odottelemaan tulevia koitoksia jännityksellä, sen tiedämme että olemme hitaita, mutta emme vielä että kuinka hitaita.
Suoer Ajuri odottaa innolla tulevaa kautta. Tallissa ei lähdetä hakemaan heti menestystä vaan aiotaan nostaa pikkuruinen talli aikanaan mestariksi. Tallissa keskitytään Japanilaisuuteen tietyissä määrin. Sen vuoksi Takuma Sato ja Sakon Yamamoto ovatkin vahvimmat ehdokkaat kuljettajiksi. Aguri Suzuki halutaan tallipäälliköksi, koska hän luultavasti osannee nyt asiansa paremmin. Hondalta saanemme kohtalaiset moottorit, niillä ei pystytä luultavasti edes pisteistä taistelemaan kauden alussa. Lisäksi autosta tulenee melko heikko kilpaileviin talleihin nähden, suuria päivityksiä talli aikoo alkaa suunnittelemaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jotta kauden lopussa olisi mahdollisuuksia jo pisteille. Talli jää nyt odottelemaan tulevia koitoksia jännityksellä, sen tiedämme että olemme hitaita, mutta emme vielä että kuinka hitaita.
Janne Skyman- Manageri
- Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 36
Paikkakunta : Vaala
Registration date : 23.04.2008
Vs: Ajurin Sanomat
Suuret tuulet
Aasian suurin lentoyhtiö Japan Airlines ryhtyi sponsoroimaan tallia. Super Ajuri sai täten vakuuttavan tukijan riveinhinsä, päätukijana kuitenkin toimii Google. Talli toivookin saavansa uudelta tukijaltaan uusia ideoita auton aerodynamiikan suhteen.
Super Ajuri päätti palkata myös lisää henkilöstöä. Nyt tallin päämajalla työskentelee peräti 22 ammattilaista painien auton vaikeuksien kanssa. Ajokki on Ymamamoton sanojen mukaan mahdoton ajaa ja uudistus on välttämätön. Talli onkin ruvennut suunnittelemaan ahkerasti uutta ajokkiaan, valmistuttuaan se kantaa nimeä SA02.
Lisäksi sarjan lehditöön on vuotanut väärää tietoa auton värityksestä, auton värityksen julkaisua ei ole vielä tehty. Joku hakkeri on luultavasti päässyt sekoittamaan maalauslaitteemme, jonka vuoksi auto on täysin vääränlainen. Virallinen värityksemme julkistetaan pian.
Aasian suurin lentoyhtiö Japan Airlines ryhtyi sponsoroimaan tallia. Super Ajuri sai täten vakuuttavan tukijan riveinhinsä, päätukijana kuitenkin toimii Google. Talli toivookin saavansa uudelta tukijaltaan uusia ideoita auton aerodynamiikan suhteen.
Super Ajuri päätti palkata myös lisää henkilöstöä. Nyt tallin päämajalla työskentelee peräti 22 ammattilaista painien auton vaikeuksien kanssa. Ajokki on Ymamamoton sanojen mukaan mahdoton ajaa ja uudistus on välttämätön. Talli onkin ruvennut suunnittelemaan ahkerasti uutta ajokkiaan, valmistuttuaan se kantaa nimeä SA02.
Lisäksi sarjan lehditöön on vuotanut väärää tietoa auton värityksestä, auton värityksen julkaisua ei ole vielä tehty. Joku hakkeri on luultavasti päässyt sekoittamaan maalauslaitteemme, jonka vuoksi auto on täysin vääränlainen. Virallinen värityksemme julkistetaan pian.
Janne Skyman- Manageri
- Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 36
Paikkakunta : Vaala
Registration date : 23.04.2008
Vs: Ajurin Sanomat
Pettymysten Melbourne
Harjoituksissa onnistuimme keräämään arvokasta tietoa radasta. Molemmat autot toimivat kohtalaisen hyvin. Takuma Sato 1m 40.408s oli harjoitusten 18. , jääden 5.219s päivän nopeimmasta Stoca Racing Teamin Felipe Massasta 1m 35.189s. Toista ajokkiamme kuskannut Sakon Yamamoto 1m 42.171s oli päivän 20. , jääden 6.982s Massasta. Yamamoto oli siis peräti 1.763s Satoa hitaampi, ero on tallin sisällä todella suuri.
Aika-ajoissa autostamme ei otettu aivan kaikkea irti vaan tehoja säästeltiin itse kilpailuun. Takuma Sato 1m 40.563s oli tuloksissa jälleen 18. , hän jäi paalun vallanneesta Racing Matikaisen Kimi Räikkösestä 1m 34.790s huikeat 5.773s. Sakon Yamamoto 1m 42.429s oli edelleen 20. , hänellä eroa paaluun kertyi erittäin paljon 7.639s. Yamamoton ja Saton ero pysyi melkein samana kuin harjoituksissa, Sato oli nyt 1.866s nopeampi.
Kilpailuun lähdettiin siis melko heikoista asetelmista, mutta Team QS oli kuitenkin takana. Molemmat autot jouduimme valitettavasti jättämään kentälle ja palaamaan jalan varikolle. Nopeus meillä olisi ollut nyt kalustoomme nähden hyvää ja keskeytykset jäivät harmittamaan. Takuma Saton nopein 1.43.272 oli 6.652s hittaampi nopeimman ajaneen FryRaceFormula 1 tallin Sebastian Vettelin 1m 36.620s aikaan verrattuna. Sakon Yamamoton nopein 1.44.822 jäi 8.202s Vettelistä. Saton ja Yamamoton ero oli nopeimmissa 1.550s Takuman hyväksi.
Tallimme lähti kauden avaukseen tavoitteenaan molempien autojen maaliin saaminen. Toisin kuitenkin kävi ja molemmat autot jouduttiin hylkämään radalle. Tekniikka meillä kuitenkin toimi ihan kohtalaisen hyvin ja säädöt olivat melkein kohdillaan, pientä säätöä niihin olisi vielä voinut tehdä. Melbournessa nähtiin myös se, että automme on erittäin hidas kärkeen verrattuna ja paljon joudutaan tekemään jotta saataisiin eroa hieman pienemmäksi. Takuma oli myös selvästi Sakonia nopeampi, joka oli odotettavissa. Mietimme jo, että siirtäisimmekö panostuksemme osittain jo Takuman ajokkiin. Espanjaan saamme autoomme suuren päivityksen ja uskomme sen auttavan meitä hieman lähemmäs muita.
Harjoituksissa onnistuimme keräämään arvokasta tietoa radasta. Molemmat autot toimivat kohtalaisen hyvin. Takuma Sato 1m 40.408s oli harjoitusten 18. , jääden 5.219s päivän nopeimmasta Stoca Racing Teamin Felipe Massasta 1m 35.189s. Toista ajokkiamme kuskannut Sakon Yamamoto 1m 42.171s oli päivän 20. , jääden 6.982s Massasta. Yamamoto oli siis peräti 1.763s Satoa hitaampi, ero on tallin sisällä todella suuri.
Aika-ajoissa autostamme ei otettu aivan kaikkea irti vaan tehoja säästeltiin itse kilpailuun. Takuma Sato 1m 40.563s oli tuloksissa jälleen 18. , hän jäi paalun vallanneesta Racing Matikaisen Kimi Räikkösestä 1m 34.790s huikeat 5.773s. Sakon Yamamoto 1m 42.429s oli edelleen 20. , hänellä eroa paaluun kertyi erittäin paljon 7.639s. Yamamoton ja Saton ero pysyi melkein samana kuin harjoituksissa, Sato oli nyt 1.866s nopeampi.
Kilpailuun lähdettiin siis melko heikoista asetelmista, mutta Team QS oli kuitenkin takana. Molemmat autot jouduimme valitettavasti jättämään kentälle ja palaamaan jalan varikolle. Nopeus meillä olisi ollut nyt kalustoomme nähden hyvää ja keskeytykset jäivät harmittamaan. Takuma Saton nopein 1.43.272 oli 6.652s hittaampi nopeimman ajaneen FryRaceFormula 1 tallin Sebastian Vettelin 1m 36.620s aikaan verrattuna. Sakon Yamamoton nopein 1.44.822 jäi 8.202s Vettelistä. Saton ja Yamamoton ero oli nopeimmissa 1.550s Takuman hyväksi.
Tallimme lähti kauden avaukseen tavoitteenaan molempien autojen maaliin saaminen. Toisin kuitenkin kävi ja molemmat autot jouduttiin hylkämään radalle. Tekniikka meillä kuitenkin toimi ihan kohtalaisen hyvin ja säädöt olivat melkein kohdillaan, pientä säätöä niihin olisi vielä voinut tehdä. Melbournessa nähtiin myös se, että automme on erittäin hidas kärkeen verrattuna ja paljon joudutaan tekemään jotta saataisiin eroa hieman pienemmäksi. Takuma oli myös selvästi Sakonia nopeampi, joka oli odotettavissa. Mietimme jo, että siirtäisimmekö panostuksemme osittain jo Takuman ajokkiin. Espanjaan saamme autoomme suuren päivityksen ja uskomme sen auttavan meitä hieman lähemmäs muita.
Janne Skyman- Manageri
- Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 36
Paikkakunta : Vaala
Registration date : 23.04.2008
Vs: Ajurin Sanomat
Super Ajuri jättää radat
Talli on jo pitkään seurannut sarjan jatkoa. Sarja ei ole nyttemmin jatkunut ja kilpailuja on ollut harvassa.
Talli päättääkin veätytyä sarjasta.
Super Ajurin johto kiittää menneistä kisoista ja ehkä vielä palaamme. Kiitokset Managerin perustajalle warquzille näistä kisoista ja kausista jotka olen mukana vietellyt.
Talli on jo pitkään seurannut sarjan jatkoa. Sarja ei ole nyttemmin jatkunut ja kilpailuja on ollut harvassa.
Talli päättääkin veätytyä sarjasta.
Super Ajurin johto kiittää menneistä kisoista ja ehkä vielä palaamme. Kiitokset Managerin perustajalle warquzille näistä kisoista ja kausista jotka olen mukana vietellyt.
Janne Skyman- Manageri
- Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 36
Paikkakunta : Vaala
Registration date : 23.04.2008
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa