Lada Magazine
+6
warquz
Adrian Campos
Mika Häkkinen
Vilkku
Tony Dewerty
Mike Fordings
10 posters
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: GP2 X-Series :: Lehdistö
Sivu 1 / 4
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Lada Magazine
Tämä on Lada Racingin virallinen tiedotuslehti joka pyörähtää nyt käyntiin.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
FORDINGS ON TYYTYVÄINEN AFANASIEVIN SUORITUKSIIN
Lada Racingin tallipäälikkö Mike Fordings on todella tyytyväinen ykköskuskinsa Sergei Afanasievin suorituksiin.Afanasiev on ollut viime kisoissa kuuden parhaan joukossa ja tuonotu täten tasaisesti lisää pisteitä ja rahaa tallileen.
Mike:Afanasiev on nuori ja nopea kuljettaja.On mukavaa nähdä hänet tuomassa tallilemme pisteitä.Mike Hill taas ei osaa ajaa yhtään, mutta hänen suorituksista näette automme luotettavuuden.Ei siis luotettavuus ongelmia.Olemme panostaneet paljolti auton runkoon ja moottoriin näistä siis lisänopeutemme.nelisen kisaa sitten olimme vielä vasta kympin sakissa, mutta nyt on jo paljon parempi.Näin sanoi siis Lada Racingin tallipäälikkö Mike Fordings.
Ja nyt haastatteluun.Haastatelussa on Monacon kilpailun parhaimmistoa ja Sergrei Afanasiev.Ensimmäisenä Sebastian Buemi.
Kauden toinen voitto sinulle Sebastian.Mitä mieltä olet siitä?
SB:Olen todella iloinen päästessäni voittamaan.Autoni on todella hyvä ja kilpailu kykyinen harmi vaan tuossa pari kisaa sitten tapahtunut moottorivika jossa autoni ei liikkunut senttiäkään, mutta nyt on jo paljon parempi.
Lähdit ruudusta kaksi.Voitto taisi siis olla aika helppo.
SB:Kyllä.Nakajiman kesketyksen jälkeen ajoin vain auton maaliin välttäen turhia riskejä.Tallimme on saatava pisteitä jos aiomme säilyttää nelos sijamme tallipisteissä koska Catepillar GP2 Racing on vain pisteen päässä.
Kiitos.Kiitos vaan itsellesi
Seuraavaksi vuorossa Kobayashi.
Kauden paras sija sinulle.Mitä meiltä olet siitä?
KK:Olen todella tyytyväinen Monacon kilpailuun.Kakkossija oli kyllä minulle henkilökohtaisesti iso yllätys,mutta se antaa lisäpotkua tuleviin koitoksiin.
Mitä mieltä olet tallisi kilpailukyvystä?
KK:Automme on todella kilpailukykyinen ja sen todistaa valmistajien MM-pisteissä sija 1.Sen sijan me aiomme pitää ja nousta ensi kaudeksi F1:seen
Ja seuraavana vuorossa Monacon kilpailun kolmas Yelmer Buurman.
Yelmer mahtava kisa talliltasi.Mistä tuollainen nopeus?
YB:Kehityksistä ja Asiatechin moottorista.Kaikki vaan osui nyt nappin ja kolmos ja nelos sija oli mahtavaa ajatellen MM-pisteitä.Olemme nyt kolmantena, mutta meilla on vielä mahdollisuuksia ainakin kakkossijalle.
Seuraavana on Ladan oma poika Sergei Afanasiev.
Sergei Mahtavat pari edellistä kisaa.Kehityksistä on ollut näköjään apua.
SA:Kyllä todellakin kehityksistä on ollut suuri apu.Hyviä sijoja on tullut ja aiomme nousta kuudenneksi valmistaien MM-pisteissä.Se on meidän tämän kauden tavoite ja muusta emme ole hirveästi edes puhuneet.Mike Hill on huono kuljettaja, mutta olemme Miken kanssa kumminkin sen verran asiasta puhunut, että Hill erotetaan ensi kaudella ja minut siirretään toden näköisesti kakkoskuskiksi ja hankimme hyvän ykköskuskin.Siten tavoitteena sarjanousu.Kiitos.
Tässä vielä kuvia Monacon kisasta.
Buemi juhlii voittoaan
Buurman juhlii onnistunutta kilpailuaan
Kobayashi lehdistötilaisuudessa
Lada Racingin tallipäälikkö Mike Fordings on todella tyytyväinen ykköskuskinsa Sergei Afanasievin suorituksiin.Afanasiev on ollut viime kisoissa kuuden parhaan joukossa ja tuonotu täten tasaisesti lisää pisteitä ja rahaa tallileen.
Mike:Afanasiev on nuori ja nopea kuljettaja.On mukavaa nähdä hänet tuomassa tallilemme pisteitä.Mike Hill taas ei osaa ajaa yhtään, mutta hänen suorituksista näette automme luotettavuuden.Ei siis luotettavuus ongelmia.Olemme panostaneet paljolti auton runkoon ja moottoriin näistä siis lisänopeutemme.nelisen kisaa sitten olimme vielä vasta kympin sakissa, mutta nyt on jo paljon parempi.Näin sanoi siis Lada Racingin tallipäälikkö Mike Fordings.
Ja nyt haastatteluun.Haastatelussa on Monacon kilpailun parhaimmistoa ja Sergrei Afanasiev.Ensimmäisenä Sebastian Buemi.
Kauden toinen voitto sinulle Sebastian.Mitä mieltä olet siitä?
SB:Olen todella iloinen päästessäni voittamaan.Autoni on todella hyvä ja kilpailu kykyinen harmi vaan tuossa pari kisaa sitten tapahtunut moottorivika jossa autoni ei liikkunut senttiäkään, mutta nyt on jo paljon parempi.
Lähdit ruudusta kaksi.Voitto taisi siis olla aika helppo.
SB:Kyllä.Nakajiman kesketyksen jälkeen ajoin vain auton maaliin välttäen turhia riskejä.Tallimme on saatava pisteitä jos aiomme säilyttää nelos sijamme tallipisteissä koska Catepillar GP2 Racing on vain pisteen päässä.
Kiitos.Kiitos vaan itsellesi
Seuraavaksi vuorossa Kobayashi.
Kauden paras sija sinulle.Mitä meiltä olet siitä?
KK:Olen todella tyytyväinen Monacon kilpailuun.Kakkossija oli kyllä minulle henkilökohtaisesti iso yllätys,mutta se antaa lisäpotkua tuleviin koitoksiin.
Mitä mieltä olet tallisi kilpailukyvystä?
KK:Automme on todella kilpailukykyinen ja sen todistaa valmistajien MM-pisteissä sija 1.Sen sijan me aiomme pitää ja nousta ensi kaudeksi F1:seen
Ja seuraavana vuorossa Monacon kilpailun kolmas Yelmer Buurman.
Yelmer mahtava kisa talliltasi.Mistä tuollainen nopeus?
YB:Kehityksistä ja Asiatechin moottorista.Kaikki vaan osui nyt nappin ja kolmos ja nelos sija oli mahtavaa ajatellen MM-pisteitä.Olemme nyt kolmantena, mutta meilla on vielä mahdollisuuksia ainakin kakkossijalle.
Seuraavana on Ladan oma poika Sergei Afanasiev.
Sergei Mahtavat pari edellistä kisaa.Kehityksistä on ollut näköjään apua.
SA:Kyllä todellakin kehityksistä on ollut suuri apu.Hyviä sijoja on tullut ja aiomme nousta kuudenneksi valmistaien MM-pisteissä.Se on meidän tämän kauden tavoite ja muusta emme ole hirveästi edes puhuneet.Mike Hill on huono kuljettaja, mutta olemme Miken kanssa kumminkin sen verran asiasta puhunut, että Hill erotetaan ensi kaudella ja minut siirretään toden näköisesti kakkoskuskiksi ja hankimme hyvän ykköskuskin.Siten tavoitteena sarjanousu.Kiitos.
Tässä vielä kuvia Monacon kisasta.
Buemi juhlii voittoaan
Buurman juhlii onnistunutta kilpailuaan
Kobayashi lehdistötilaisuudessa
Viimeinen muokkaaja, Mike Fordings pvm To 10 Huhti 2008 - 17:44, muokattu 2 kertaa
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Mahtava juttu
Tony Dewerty- Manageri
- Viestien lukumäärä : 661
Registration date : 05.01.2008
Vs: Lada Magazine
Kiitti
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Lada Magazineen tulee myös juoru osio jos vaa juoruttavia asioita riittää.Asioita saa ehdolle yv:nä
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Huomenna tulee massiivinen uutinen edelliskisasta jos vain suinkin mahdollista
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
FORD JA SPEEDERS =VOITTAMATON TALLI
Tällä hetkellä näyttää että Speeders ja Ford menevät menojaan kukin omassa MM-pistekamppailussaan.Ford on ohittanut Cosworthin moottorivalmistajien MM-pisteissä.Eroa on jo peräti kolmetoista pistettä.Speedersillä on puolestaan kaksi todella hyvää kuljettajaa.Sen takia emme yhtään ihmettele miksi juuri he hallitsevat valmistajien MM sarjaa.Eroa seuraavana tulevaan Red Bull Racingiin on jo kaksikymmentä pistettä.Kuljettajien MM sarja taas on hyvin tasainen Jonathan Summerton johtaa vain yhdellä pistellä seuraavana tulevaa Kazuki Nakajimaa.Kuka vaan näistä seuraavaksi lueteltavista herroista voi vielä voittaa himoitun pystin:Jonathan Sumerton(57), Kazuki Nakajima(56), Sebastian Buemi(45), Franck Mailleux(42), Kamui Kobayashi(41) ja Yelmer Buurman(40).Nyt pari haastattelua ennen kisa katsausta.
Ensiksi Fordin johtaja Mr Ford.
Johdatte nyt moottorivalmistajien MM sarjaa kolmellatoista pistellä.Miten aiotte säilyttää eron?
MR:Olen puhunut mootoriamme käyttävien tallien kanssa ja luotan heidän kykyihin pitää tuo ero.Olemme jo myös puhunut vähän ensi kauden moottori sopimuksista ja minä ainakin henkilökohtaisesti haluaisin pitää Speedersin mukana.
Seuraavaksi vuorossa Wilsans Speed.
Wilsans hallitsette sarjaa.Mitkä ovat tavoitteet näin loppukautta ajatellen?
WS:Tavoitteemme on saada ensi kaudeksi myös Speeders F1 x seriesiä ajamaan.Gp2 tämän kauden tavoitteet on siis selvä valmistajien mestaruus ja kuljettajien mestaruus.Meillä on riittävästi rahkaeita siihen joten siihen me myös pyrimme.
Ja nyt kisakatsaukseen.
Kauden yhdeksäs kilpailu ajettiin Imolassa.Jo aika-ajoissa nähtiin yllätyksiä kun Kamui Kobayashi ajoi paalulle.Fordit ottivat kolme ensimmäistä sijaa jonka jelkeen tuli yksi Asiatech ja kaksi Cosworthia.Teho team oli melkoinen pettymys.Heidän suorituksensa ovat laskeneet koko kauden ajan ja nyt ykköskuskikin oli vasta 16.
Kilpailussa ei muuta ihmeelistä nähty kuin se, että Speeders kaksikko Nakajima, Kobayashi ajoivat historian ensimmäisen jaetun nopeimman kierroksen.Kilpailua hallitsi siis Speeders ja Ford.Kilpailun voittajakis kruunattiin Kamui Kobayashi.Toisena, hienosti Speedersien ja Wilsans Speedin päivä täydentäen oli Kazuki Nakajima.Kolmas oli Sebastian Buemi.Kilpailun ainut keskeyttäjä oli Edoardo Piscopo joka keskeytti Asiatechin moottorin sanottua sopimuksen irti.
Ja nyt lehdistötilaisuuten.Lehdistötilaisuudessa mukana Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima ja Sebastian Buemi.
Kamui, kauden eka paalu ja voitto.Olet kovassa vireessä.
KK:Kyllä olen löytänyt todella hyvän ajovireen ja Imolan rata on yksi lempareistani.Olen harjoitellut siellä paljon ja oli todella mahtavaa voittaa siellä.
Wilsans näyttä antavan sinun ja Kazukin ajavan tosissaan vaikka valmistajien mestaruus on jo melko varmasti plakkarissa.Mitä mieltä olet siitä?
KK:On todella mukavaa, että Wilsans antaa minun ja Kazukin ajaa kisaa tosissaan.En ole hyvä ajamaan varmistellen koska sillon en saa rytmistä kiinni ja kisa menee huonosti.
Seuraavana kilpailun kakkonen Kazuki Nakajima.
Hävisit tallitoverillesi.Mitkä ovat tunnelmat?
KN:Olen tietysti vähän maassa, mutta ei siinä mitään kun saatin hieno ja todella tärkeä kaksoisvoitto tallille.Ei voisi paljon paremmin mennä.Ja oli tosi mukava nähdä Kamui niin iloisena.Hän oli yrittänyt kovasti ja nyt se yritys palkittiin parhaalla mahdollisella tavalla.Voitolla.
Tavoitteet loppukauteen?
KN:Pari voittoa ja kuljettajien MM mestaruus.Eiköhän siinä ole sopivasti haastetta.
Viimeisenä muttei niinkuin legendaarinen sanonta sanoo vähäisempänä.Kisan kolmonen Sebastian Buemi.
Hyvä kilpailu sinulta.Olisitko pystynyt parempaan?
SB:En usko.Speeders talli ja heidän kuljettajansa ovat minulle ja muille liian kova pala.Tällä hetkellä uskon, että sija kolme on se sija jolle meillä on mahdollisuuksia.Hyvän päivän tulessa ehkä parempi, mutta silloin Speederseillä on satuttava virheitä.
Pidät siis Speedersiä voittomattomana?
SB:No niinkin voisi sanoa, mutta tulemme hyvänä kakkosena tai vähintäänkin kolmosena.Uskon kumminkin, että loppukauden kisoista tulee todella tiukkia.
Ja vielä sitten kuvia tästä Imolan kilpailusta.
Imolan rataa ilmasta
Kobayashi voittaa ja talli on innoissaan
Nakajima lehdistötilaisuudessa
Buemi on tyytyväinen kolmos sijaansa
Tällä hetkellä näyttää että Speeders ja Ford menevät menojaan kukin omassa MM-pistekamppailussaan.Ford on ohittanut Cosworthin moottorivalmistajien MM-pisteissä.Eroa on jo peräti kolmetoista pistettä.Speedersillä on puolestaan kaksi todella hyvää kuljettajaa.Sen takia emme yhtään ihmettele miksi juuri he hallitsevat valmistajien MM sarjaa.Eroa seuraavana tulevaan Red Bull Racingiin on jo kaksikymmentä pistettä.Kuljettajien MM sarja taas on hyvin tasainen Jonathan Summerton johtaa vain yhdellä pistellä seuraavana tulevaa Kazuki Nakajimaa.Kuka vaan näistä seuraavaksi lueteltavista herroista voi vielä voittaa himoitun pystin:Jonathan Sumerton(57), Kazuki Nakajima(56), Sebastian Buemi(45), Franck Mailleux(42), Kamui Kobayashi(41) ja Yelmer Buurman(40).Nyt pari haastattelua ennen kisa katsausta.
Ensiksi Fordin johtaja Mr Ford.
Johdatte nyt moottorivalmistajien MM sarjaa kolmellatoista pistellä.Miten aiotte säilyttää eron?
MR:Olen puhunut mootoriamme käyttävien tallien kanssa ja luotan heidän kykyihin pitää tuo ero.Olemme jo myös puhunut vähän ensi kauden moottori sopimuksista ja minä ainakin henkilökohtaisesti haluaisin pitää Speedersin mukana.
Seuraavaksi vuorossa Wilsans Speed.
Wilsans hallitsette sarjaa.Mitkä ovat tavoitteet näin loppukautta ajatellen?
WS:Tavoitteemme on saada ensi kaudeksi myös Speeders F1 x seriesiä ajamaan.Gp2 tämän kauden tavoitteet on siis selvä valmistajien mestaruus ja kuljettajien mestaruus.Meillä on riittävästi rahkaeita siihen joten siihen me myös pyrimme.
Ja nyt kisakatsaukseen.
Kauden yhdeksäs kilpailu ajettiin Imolassa.Jo aika-ajoissa nähtiin yllätyksiä kun Kamui Kobayashi ajoi paalulle.Fordit ottivat kolme ensimmäistä sijaa jonka jelkeen tuli yksi Asiatech ja kaksi Cosworthia.Teho team oli melkoinen pettymys.Heidän suorituksensa ovat laskeneet koko kauden ajan ja nyt ykköskuskikin oli vasta 16.
Kilpailussa ei muuta ihmeelistä nähty kuin se, että Speeders kaksikko Nakajima, Kobayashi ajoivat historian ensimmäisen jaetun nopeimman kierroksen.Kilpailua hallitsi siis Speeders ja Ford.Kilpailun voittajakis kruunattiin Kamui Kobayashi.Toisena, hienosti Speedersien ja Wilsans Speedin päivä täydentäen oli Kazuki Nakajima.Kolmas oli Sebastian Buemi.Kilpailun ainut keskeyttäjä oli Edoardo Piscopo joka keskeytti Asiatechin moottorin sanottua sopimuksen irti.
Ja nyt lehdistötilaisuuten.Lehdistötilaisuudessa mukana Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima ja Sebastian Buemi.
Kamui, kauden eka paalu ja voitto.Olet kovassa vireessä.
KK:Kyllä olen löytänyt todella hyvän ajovireen ja Imolan rata on yksi lempareistani.Olen harjoitellut siellä paljon ja oli todella mahtavaa voittaa siellä.
Wilsans näyttä antavan sinun ja Kazukin ajavan tosissaan vaikka valmistajien mestaruus on jo melko varmasti plakkarissa.Mitä mieltä olet siitä?
KK:On todella mukavaa, että Wilsans antaa minun ja Kazukin ajaa kisaa tosissaan.En ole hyvä ajamaan varmistellen koska sillon en saa rytmistä kiinni ja kisa menee huonosti.
Seuraavana kilpailun kakkonen Kazuki Nakajima.
Hävisit tallitoverillesi.Mitkä ovat tunnelmat?
KN:Olen tietysti vähän maassa, mutta ei siinä mitään kun saatin hieno ja todella tärkeä kaksoisvoitto tallille.Ei voisi paljon paremmin mennä.Ja oli tosi mukava nähdä Kamui niin iloisena.Hän oli yrittänyt kovasti ja nyt se yritys palkittiin parhaalla mahdollisella tavalla.Voitolla.
Tavoitteet loppukauteen?
KN:Pari voittoa ja kuljettajien MM mestaruus.Eiköhän siinä ole sopivasti haastetta.
Viimeisenä muttei niinkuin legendaarinen sanonta sanoo vähäisempänä.Kisan kolmonen Sebastian Buemi.
Hyvä kilpailu sinulta.Olisitko pystynyt parempaan?
SB:En usko.Speeders talli ja heidän kuljettajansa ovat minulle ja muille liian kova pala.Tällä hetkellä uskon, että sija kolme on se sija jolle meillä on mahdollisuuksia.Hyvän päivän tulessa ehkä parempi, mutta silloin Speederseillä on satuttava virheitä.
Pidät siis Speedersiä voittomattomana?
SB:No niinkin voisi sanoa, mutta tulemme hyvänä kakkosena tai vähintäänkin kolmosena.Uskon kumminkin, että loppukauden kisoista tulee todella tiukkia.
Ja vielä sitten kuvia tästä Imolan kilpailusta.
Imolan rataa ilmasta
Kobayashi voittaa ja talli on innoissaan
Nakajima lehdistötilaisuudessa
Buemi on tyytyväinen kolmos sijaansa
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Mahtava uutinen!!! Toisaalta olen miettiny Speedersin noususta F1x sarjaan ja en usko, että ensi kaudella talli ei jatka GP2ssa..
Vs: Lada Magazine
Tämä oli kyllä loistavan massiivinen uutinen näitä kaivataankin missä sisältöä piisaa! 5 tähteä
Vieraili- Vierailija
Vs: Lada Magazine
KOBAYASHI VOITTI TRIPLAN
Viikonloppuna ajetiin taas yksi todella kiinnostava Gp2 kilpailu.Kilpailunäyttämönä toimi Japanin Fuji rata joka korvasi tänä vuonna Suzukan.Kilpailu oli yhden miehen hallintaa.Kamui Kobayashi voitti kotikisassaan ns.Triplan Ajamalla pallulle,voittoon ja kisan nopeimman kierroksen.Kamui oli todella onnellinen ja hänen kommenteja sitten lopussa haastattelu osiossa.Ladan oma poika Sergei Afanasiev ajoi kilpailussa viidenneksi mikä oli Mike Fordingsille positiivinen yllätys.Mike Hill oli kilpailun viimeisenä maalin tullut auto, mutta se osoittaa kumminkin kuinka kestävä Cosworthin moottori on.
Viljami Kutvonen oli todella tyytyväinen kuljattajiensa suorituksiin ja saimme häneltä henkilökohtaisen haastattellun:
Mitä mieltä olet viikonlopusta?
VK:Olen erittäin tyytyväinen vauhtiimme ja tämä opetti myös sen ettei kärjessä pysytä, jos ei tee töitä tarpeeksi.
Kobayashi otti triplan.Vaikuttaa tämä hänen paikkaansa ensi kaudella?
VK:Kyllä, Kobayashi on osoittanut taitonsa ja nyt alkaa Nakajiman ja Kobayashin välinen taistelu loppukaudesta. Parempi saa parempaa.
Nakajima on nyt hävinnyt Kobayashille kolme kisaa putkeen vaikka yksi olikin keskeytys.Muuttaako tämä kuljettaja järjestystä?
VK:Kuskimme järjestys on tasapuolinen.
Tämän viikonlopun kilpailu muokkasi jonkin verran ellei jopa ratkaisevan paljon maailman mestaruus kampailuja.Ford hallitsi kamppailuaan ja Speeders myös.Nämä kaksi mestaruuta näyttää jo ratkenneilta.Kuljettajien maailmanmestaruus on tiukkaa kamppailua.Johtoon nousi kisan jälkeen kisan neljäs Kazuki Nakajima joka ohitti Jonathan Summertonin kolmella pisteellä kun ennen tätä kisaa ero oli yhden pisteen verran Summertonille.Kolmantena on Sebastian Buemi ja Kamui Kobayashi.Kobayashi näyttää vahvalta ehdokkaalta tämän mestaruuden voittajaksi koska pari viime kisaa on ollut hänen hallintaansa.Koska vain kahdeksan parasta kuljettajaa saa rahapalkintoja keskikastissa on tiukkaa kamppailua.Kahdeksantena oleva Sergei Afanasiev on kolmen pisteen päässä Michael Ammermullerista joka on seitsemäntenä.Afanasievin takana on Edoardo Piscopo ja Roman Grosjean.He ovat neljän pisteen sisällä.Todella tiukkaa siis.
Nyt tulee kilpailun haastateluosio.Haastatelussa on Kamui Kobayashi, Yelmer Buurman ja Sebastian Buemi.
Ensiksi kilpailun voittaja Kamui Kobayashi.
Voitit triplan kotiyleisön edessä.Tämä oli varmasti mieluisaa.
KK:Oli todella mukavaa voittaa tripla ja se sattui vielä kaikista parhaimassa paikassa.En voisi kuvitella parempaa paikkaa voittaa triplaa kuin oma kotikisa.Tämä on todella mahtavaa ja fiilikset on ihan katossa.Tämä oli paljon hauskempaa kuin melkein tripla Imolassa jossa minä ja Kazuki jaoimme nopeimman kierroksen.
Kolmessa viime kisassa olet ollut kerran toinen ja voittanut kahdesti.Oletko löytänyt jotain uutta autosta näihin kolmeen kisaan.
KK:En itseasiassa ole.Minulla on vain ollut hyvä vire päällä ja toivon,että se jatkuu myös kauden loppuun.
Seuraavaksi kilpailun kakkonen Yelmer Buurman.
Yelmer,Kuvaileppa hieman kisaa kohdaltasi.
YB:Aika-ajojen suoritus olisi voinut olla parempi kuin neljäs, mutta se oli ihan hyvä lähtö asetelma kisaa.Ohitin alussa Kazuki Nakajiman ja varikkotaktiikan ansiosta Buemikin jäi taakseni olen todella ylpeä suoritukseeni
Olet ainoa kärkipään kuljettaja joka ajaa Asiatechin moottorilla.Mitä mieltä olet tästä?
YB:Onhan se hieman ihme, että muut Asiatechiä käyttävät eivät pärjää yhtä hyvin kuin minä, mutta jos ei niin ei.On se myös hieman sääli koska tallimme joutuu sitten mitä todennäköisemmin maksamaan -10Milliä koska moottorivalmistajamme oli sarjansa viimeinen.
Ja taas kolmantena Sebastian Buemi.
Sebastian,aika-ajojen jälkeen odotukset olivat korkealle.Oliko kolmas sija pettymys?
SB:Olihan se hieman.Olisin halunnut voittaa tämän kilpailun ja lähtökohdat sihen olivat hyvät, mutta varikkohenkilökunta ei saanut vasemman eturenkaan pulttia heti kiinni ja siini hävisimme ainakin yhden sijan.Kyseinen Varikkomies on nyt erotettu.
Tavoitteet ensi kisaan?
SB:Löytää uusi varikkomies ja tietysti voittaa.
Ja nyt kuvia Fujin kilpailusta.
Fujin pääsuora on todella pitkä
Kobayashi testasi tulevaisuutta ajetellen
Buurmanin taktiikka toimii
Buemi etsii katsellaan tiettyä varikkomiestä
Viikonloppuna ajetiin taas yksi todella kiinnostava Gp2 kilpailu.Kilpailunäyttämönä toimi Japanin Fuji rata joka korvasi tänä vuonna Suzukan.Kilpailu oli yhden miehen hallintaa.Kamui Kobayashi voitti kotikisassaan ns.Triplan Ajamalla pallulle,voittoon ja kisan nopeimman kierroksen.Kamui oli todella onnellinen ja hänen kommenteja sitten lopussa haastattelu osiossa.Ladan oma poika Sergei Afanasiev ajoi kilpailussa viidenneksi mikä oli Mike Fordingsille positiivinen yllätys.Mike Hill oli kilpailun viimeisenä maalin tullut auto, mutta se osoittaa kumminkin kuinka kestävä Cosworthin moottori on.
Viljami Kutvonen oli todella tyytyväinen kuljattajiensa suorituksiin ja saimme häneltä henkilökohtaisen haastattellun:
Mitä mieltä olet viikonlopusta?
VK:Olen erittäin tyytyväinen vauhtiimme ja tämä opetti myös sen ettei kärjessä pysytä, jos ei tee töitä tarpeeksi.
Kobayashi otti triplan.Vaikuttaa tämä hänen paikkaansa ensi kaudella?
VK:Kyllä, Kobayashi on osoittanut taitonsa ja nyt alkaa Nakajiman ja Kobayashin välinen taistelu loppukaudesta. Parempi saa parempaa.
Nakajima on nyt hävinnyt Kobayashille kolme kisaa putkeen vaikka yksi olikin keskeytys.Muuttaako tämä kuljettaja järjestystä?
VK:Kuskimme järjestys on tasapuolinen.
Tämän viikonlopun kilpailu muokkasi jonkin verran ellei jopa ratkaisevan paljon maailman mestaruus kampailuja.Ford hallitsi kamppailuaan ja Speeders myös.Nämä kaksi mestaruuta näyttää jo ratkenneilta.Kuljettajien maailmanmestaruus on tiukkaa kamppailua.Johtoon nousi kisan jälkeen kisan neljäs Kazuki Nakajima joka ohitti Jonathan Summertonin kolmella pisteellä kun ennen tätä kisaa ero oli yhden pisteen verran Summertonille.Kolmantena on Sebastian Buemi ja Kamui Kobayashi.Kobayashi näyttää vahvalta ehdokkaalta tämän mestaruuden voittajaksi koska pari viime kisaa on ollut hänen hallintaansa.Koska vain kahdeksan parasta kuljettajaa saa rahapalkintoja keskikastissa on tiukkaa kamppailua.Kahdeksantena oleva Sergei Afanasiev on kolmen pisteen päässä Michael Ammermullerista joka on seitsemäntenä.Afanasievin takana on Edoardo Piscopo ja Roman Grosjean.He ovat neljän pisteen sisällä.Todella tiukkaa siis.
Nyt tulee kilpailun haastateluosio.Haastatelussa on Kamui Kobayashi, Yelmer Buurman ja Sebastian Buemi.
Ensiksi kilpailun voittaja Kamui Kobayashi.
Voitit triplan kotiyleisön edessä.Tämä oli varmasti mieluisaa.
KK:Oli todella mukavaa voittaa tripla ja se sattui vielä kaikista parhaimassa paikassa.En voisi kuvitella parempaa paikkaa voittaa triplaa kuin oma kotikisa.Tämä on todella mahtavaa ja fiilikset on ihan katossa.Tämä oli paljon hauskempaa kuin melkein tripla Imolassa jossa minä ja Kazuki jaoimme nopeimman kierroksen.
Kolmessa viime kisassa olet ollut kerran toinen ja voittanut kahdesti.Oletko löytänyt jotain uutta autosta näihin kolmeen kisaan.
KK:En itseasiassa ole.Minulla on vain ollut hyvä vire päällä ja toivon,että se jatkuu myös kauden loppuun.
Seuraavaksi kilpailun kakkonen Yelmer Buurman.
Yelmer,Kuvaileppa hieman kisaa kohdaltasi.
YB:Aika-ajojen suoritus olisi voinut olla parempi kuin neljäs, mutta se oli ihan hyvä lähtö asetelma kisaa.Ohitin alussa Kazuki Nakajiman ja varikkotaktiikan ansiosta Buemikin jäi taakseni olen todella ylpeä suoritukseeni
Olet ainoa kärkipään kuljettaja joka ajaa Asiatechin moottorilla.Mitä mieltä olet tästä?
YB:Onhan se hieman ihme, että muut Asiatechiä käyttävät eivät pärjää yhtä hyvin kuin minä, mutta jos ei niin ei.On se myös hieman sääli koska tallimme joutuu sitten mitä todennäköisemmin maksamaan -10Milliä koska moottorivalmistajamme oli sarjansa viimeinen.
Ja taas kolmantena Sebastian Buemi.
Sebastian,aika-ajojen jälkeen odotukset olivat korkealle.Oliko kolmas sija pettymys?
SB:Olihan se hieman.Olisin halunnut voittaa tämän kilpailun ja lähtökohdat sihen olivat hyvät, mutta varikkohenkilökunta ei saanut vasemman eturenkaan pulttia heti kiinni ja siini hävisimme ainakin yhden sijan.Kyseinen Varikkomies on nyt erotettu.
Tavoitteet ensi kisaan?
SB:Löytää uusi varikkomies ja tietysti voittaa.
Ja nyt kuvia Fujin kilpailusta.
Fujin pääsuora on todella pitkä
Kobayashi testasi tulevaisuutta ajetellen
Buurmanin taktiikka toimii
Buemi etsii katsellaan tiettyä varikkomiestä
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
joo kyllä tää on tosi hienoa että joku jaksaa ja kerkee ja osaa kirjottaa tälläsiä mahtavia uutisia. Näitä on kyllä tosi kiva lukee ja lisää vaan samanlaisia jatkossakin
Adrian Campos- Manageri
- Viestien lukumäärä : 471
Registration date : 03.01.2008
Vs: Lada Magazine
Kiitos kommenteista.Tarkotus olisi että jatkossa teen aina joka kisa viikonlopusta tälläsen paketin.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Viikonloppu katsaus tulossa sen jälkeen kun protestointi on saata selväksi
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
KOBAYASHI SEURAAVA SCHUMACHER?
Itävällassa ajetiin kysymysten täyteinen viikonloppu joka oli täynnä hienoa moottoriurheilua ja myös epäurheilijamaista käytöstä.Sarjaan saatiin myös uusi manageri Jannesky88.Toimitus toivottaa onnea hänelle.Hänen tallinsa Skytech korvaa DDR Racingin.Ennen viikon lopun alkua Wargus heitti ilmoille pari kysymystä:"Jatkaako Kobayashi loistavaa virettään"?, "Nostaako Nakajima itsensä entiselle tasolleen"? ja "Vajoaako Red Bull vieläkin alemmas"?Näihin kysymyksiin siis vastauksia tässä lehdessä
ja sitten kuten tapoihini on kuulunut tulee kilpailukatsaus ja parhaiten haastattelu.Myös joitain kuvia taas tiedossa kisasta.Elikkä tämän viikonlopun kilpailu ajettiin Itävallassa A1-Ringillä joka on tehnyt paluuta kisakalenteriin.Viikonloppuun lähdettiin MM kampailuihin seuraavissa merkeissä:Ford johtaa selvästi ja Speeders on jo "varma" mestari.Kaikista kutkuttavin kamppailu on siis kuljettajien kesken. Ykkösenä oli Kazuki Nakajima, toisena Jonathan Summerton ja kolmantena Sebastian Buemi ja Kazuki Nakajima. Katsotaan muutuiko järjestys tänä viikonloppuna.Nyt siis kisa katsaus.
Viikonloppu alkoi tuttuun tapaan Speedersin hallinalla.Ei ollut enään mikään yllätys, että eturivin valtasi Speedersin kuljettajat:Kamui Kobayashi ja Kazuki Nakajima.Hyvänä kolmantena tuli Yelmer Buurman.Tämä oli Kobayashi kolmas paalu peräkkäin.Aika vakuuttavaa siis.Kilpailussa ei juuri ohituksia nähty ja suurin yllättäjä oli Camposin Edoardo Piscopo.Hän nousi sijalta kahdeksan sijalle viisi.Kilpailun voitti Kamui Kobayashi.Tämä oli hänen kolmas triplansa peräkkäin.Ihmemies.Speedersin kisaviikonlopun menestystä lisäsi Kazuki Nakajiman kakkosija.Kaksoisvoitto siis Speedersille.Kolmas oli Yelmer Buurman.
Siinä koko tulokset.Nyt haastattelu osioon jossa mukana tuttuun tapaan kilpailun kolme parasta.Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima ja Yelmer Buurman.
Ensiksi "the king".Kamui Kobayashi.
Taas yksi mahtava viikonloppu sinulle.Alatko tylsistymään voittoihin?
KK:Eihän voittamiseen koskaan tylsisty.Elän elämäni parasta aikaa ja toivon, että saan ajaa näin hyvässä tallissa myös tulevaisuudessa.Nykyinen tallini Speeders on todella uskomaton ja minulla kävi todellinen tuuri kun he valitsivat minut kuskikseen.Viljami on todella loistotyyppi ja hänen kanssa on helppo tulla toimeen ja puhua kaikesta.Tallimme tukee toisiamme ja siinä on voittomme salaisuus.
Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi?
KK:Toivoisin, että ajaisin Speedersillä tai Team Force Powerilla.Minulle käy vaikka testikuskin paikka mutta mielummin tietysti ajan kisaa.Siinä ne taisivat sitten olla.
Nyt vuorossa Kazuki Nakajima joka on saanut pettymyksiä pettymysten jälkeen vaikka itse kilpailu tulokset ovat olleet hyviä.
Hävisit taas Kamuille.Oletko tyytyväinen suorituksiisi?
KN:En ole.Ajoin ennen paljon paremmin, mutta sitten menetin vireeni.En vain tiedä mitä on käynyt, mutta Kamui ajaa niin kovaa, ettei minulla ole osaa eikä arpaa häntä vastaan.Hän vain on todella nopea.
Tulevaisuutesi suunnitelmat?
KN:Haluaisin ajaa vielä pari kautta GP2 kokemuksia keräten.En ole vielä valmis F1:seen.
Kolmantena vuorossa Yelmer Buurman.Hän on ainut todella menestyvä kuljettaja joka käyttää Asiatechin moottoria.Onnitelut siis hänelle.
Tallisi sai tässä kilpailussa sijat 3 ja 5.Oletteko kehittäneet autoa vai?
YB:Emme ole kehittäneet autoa.Meillä kävi vain tuuri kun Mailleux kiilasi Afanasievin radalta kummatkin putosivat pelistä.Tämä auttoi Edoardoa,mutta olisi hän muutenkin ollut pisteillä uskoakseni.Olen todella tyytyväinen tämän viikonlopun suoritukseen.
Siinä siis haastattelu osio.Nyt kuvia.Ainoa huono juttu muuten on siinä kun speeders aina voittaa eikä heidän kuskeista ole niin hyviä kuvia kuin muista mutta kyllä niillä pärjää.
Kamuista on tehty jo postikortti
Tou.Se tapahtui taas.
Hän on valmiina toimintaan.
Itävällassa ajetiin kysymysten täyteinen viikonloppu joka oli täynnä hienoa moottoriurheilua ja myös epäurheilijamaista käytöstä.Sarjaan saatiin myös uusi manageri Jannesky88.Toimitus toivottaa onnea hänelle.Hänen tallinsa Skytech korvaa DDR Racingin.Ennen viikon lopun alkua Wargus heitti ilmoille pari kysymystä:"Jatkaako Kobayashi loistavaa virettään"?, "Nostaako Nakajima itsensä entiselle tasolleen"? ja "Vajoaako Red Bull vieläkin alemmas"?Näihin kysymyksiin siis vastauksia tässä lehdessä
ja sitten kuten tapoihini on kuulunut tulee kilpailukatsaus ja parhaiten haastattelu.Myös joitain kuvia taas tiedossa kisasta.Elikkä tämän viikonlopun kilpailu ajettiin Itävallassa A1-Ringillä joka on tehnyt paluuta kisakalenteriin.Viikonloppuun lähdettiin MM kampailuihin seuraavissa merkeissä:Ford johtaa selvästi ja Speeders on jo "varma" mestari.Kaikista kutkuttavin kamppailu on siis kuljettajien kesken. Ykkösenä oli Kazuki Nakajima, toisena Jonathan Summerton ja kolmantena Sebastian Buemi ja Kazuki Nakajima. Katsotaan muutuiko järjestys tänä viikonloppuna.Nyt siis kisa katsaus.
Viikonloppu alkoi tuttuun tapaan Speedersin hallinalla.Ei ollut enään mikään yllätys, että eturivin valtasi Speedersin kuljettajat:Kamui Kobayashi ja Kazuki Nakajima.Hyvänä kolmantena tuli Yelmer Buurman.Tämä oli Kobayashi kolmas paalu peräkkäin.Aika vakuuttavaa siis.Kilpailussa ei juuri ohituksia nähty ja suurin yllättäjä oli Camposin Edoardo Piscopo.Hän nousi sijalta kahdeksan sijalle viisi.Kilpailun voitti Kamui Kobayashi.Tämä oli hänen kolmas triplansa peräkkäin.Ihmemies.Speedersin kisaviikonlopun menestystä lisäsi Kazuki Nakajiman kakkosija.Kaksoisvoitto siis Speedersille.Kolmas oli Yelmer Buurman.
- Koodi:
1. Kamui Kobayashi Speeders - Ford
2. Kazuki Nakajima Speeders - Ford
3. Yelmer Buurman Campos - Asiatech
4. Sebastien Buemi Bincarro - Ford
5. Edoardo Piscopo Campos - Asiatech
6. Jonathan Summerton Red Bull - Cosworth
7. James Jakes Kingston - Ford
8. Romain Grosjean Vauhti - Asiatech
9. Alexander Rossi Teho - Asiatech
10. Steven Guerrero Kingston - Ford
11. Michael Ammermüller Red Bull - Cosworth
12. Nico Hülkenberg Vauhti - Asiatech
13. Robert Thorne Todt - Ford
14. Felipe Polehtto Bincarro - Ford
15. Daniel Morad Catepillar - Cosworth
16. Maxime Pelletier DDR - Asiatech
17. Mike Hill Lada - Cosworth
K Dani Clos Todt - Ford
K Philip Major Teho - Asiatech
K Nelson Piquet Jr. DDR - Asiatech
K Sergey Afanasiev Lada - Cosworth
K Franck Mailleux Catepillar - Cosworth
Siinä koko tulokset.Nyt haastattelu osioon jossa mukana tuttuun tapaan kilpailun kolme parasta.Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima ja Yelmer Buurman.
Ensiksi "the king".Kamui Kobayashi.
Taas yksi mahtava viikonloppu sinulle.Alatko tylsistymään voittoihin?
KK:Eihän voittamiseen koskaan tylsisty.Elän elämäni parasta aikaa ja toivon, että saan ajaa näin hyvässä tallissa myös tulevaisuudessa.Nykyinen tallini Speeders on todella uskomaton ja minulla kävi todellinen tuuri kun he valitsivat minut kuskikseen.Viljami on todella loistotyyppi ja hänen kanssa on helppo tulla toimeen ja puhua kaikesta.Tallimme tukee toisiamme ja siinä on voittomme salaisuus.
Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi?
KK:Toivoisin, että ajaisin Speedersillä tai Team Force Powerilla.Minulle käy vaikka testikuskin paikka mutta mielummin tietysti ajan kisaa.Siinä ne taisivat sitten olla.
Nyt vuorossa Kazuki Nakajima joka on saanut pettymyksiä pettymysten jälkeen vaikka itse kilpailu tulokset ovat olleet hyviä.
Hävisit taas Kamuille.Oletko tyytyväinen suorituksiisi?
KN:En ole.Ajoin ennen paljon paremmin, mutta sitten menetin vireeni.En vain tiedä mitä on käynyt, mutta Kamui ajaa niin kovaa, ettei minulla ole osaa eikä arpaa häntä vastaan.Hän vain on todella nopea.
Tulevaisuutesi suunnitelmat?
KN:Haluaisin ajaa vielä pari kautta GP2 kokemuksia keräten.En ole vielä valmis F1:seen.
Kolmantena vuorossa Yelmer Buurman.Hän on ainut todella menestyvä kuljettaja joka käyttää Asiatechin moottoria.Onnitelut siis hänelle.
Tallisi sai tässä kilpailussa sijat 3 ja 5.Oletteko kehittäneet autoa vai?
YB:Emme ole kehittäneet autoa.Meillä kävi vain tuuri kun Mailleux kiilasi Afanasievin radalta kummatkin putosivat pelistä.Tämä auttoi Edoardoa,mutta olisi hän muutenkin ollut pisteillä uskoakseni.Olen todella tyytyväinen tämän viikonlopun suoritukseen.
Siinä siis haastattelu osio.Nyt kuvia.Ainoa huono juttu muuten on siinä kun speeders aina voittaa eikä heidän kuskeista ole niin hyviä kuvia kuin muista mutta kyllä niillä pärjää.
Kamuista on tehty jo postikortti
Tou.Se tapahtui taas.
Hän on valmiina toimintaan.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Kauheasti en näitä GP2 sarjan lehtiä lue mutta nyt luin ja on kyllä erinomaista tekstiä.
Vs: Lada Magazine
Kiitos kommenteista.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
Lehdessämme on ollut vähän aikaa hiljsta mutta nyt yritän tästä viikonlopusta tehdä jos seuraava kisa ei pukkaa päälle.Tällä viikolla tuskin ehdin mutta yritän saada jossain vaiheessa.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
LADA RACING OLI TULOKAS TALLI. MITÄ SE ON ENSIKAUDELLA?
Ainakin yksi asia on varmaa.Ensi kaudella Lada Racing ei enää ole sarjassa koska he vaihtavat tallinsa nimeä. Tallin uudeksi nimeksi tulee Dream Racers.
Mistä tämä nimenvaihto johtuu Mr Fordings?
MF:Halusimme saada jotain uutta sävyä talliimme. Dream racers on mahtava nimi ja haluamme olla nimemme veroisia.
Lada Racing oli kaudella 1/2008 valmistajien MM-sarjan kuudes.Se oli hyvä sijoitus ja siitä on hyvä jatkaa.Tavoite kaudella 2/2008 on tietenkin sama kuin varmaan kaikilla muillakin.Nousu F1 seriesiin. Tähän tähtää myös Dream racers jonka tavoiteena olisi saada varauksissa hyvä ykköskuski ja kakkoskuskiksi Lada Racingissä hyvin ajanut Sergey Afanasiev.Tämä on kuitenki melko mahdotonta koska rahatilanne on aika huono. Lada Racingin kakkoskuski Mike Hill tuskin pääsee ajamaan mihinkään talliin mutta toivotamme hänelle silti onnea.Ensi kaudesta on siis tulossa kiinostava.Katsotaan mitä tapahtuu ja tietysti tapahtumista voi lukea tästä hienosta lehdestä joka pysyy DReam Racerin tiedotusvälineenä.
Ainakin yksi asia on varmaa.Ensi kaudella Lada Racing ei enää ole sarjassa koska he vaihtavat tallinsa nimeä. Tallin uudeksi nimeksi tulee Dream Racers.
Mistä tämä nimenvaihto johtuu Mr Fordings?
MF:Halusimme saada jotain uutta sävyä talliimme. Dream racers on mahtava nimi ja haluamme olla nimemme veroisia.
Lada Racing oli kaudella 1/2008 valmistajien MM-sarjan kuudes.Se oli hyvä sijoitus ja siitä on hyvä jatkaa.Tavoite kaudella 2/2008 on tietenkin sama kuin varmaan kaikilla muillakin.Nousu F1 seriesiin. Tähän tähtää myös Dream racers jonka tavoiteena olisi saada varauksissa hyvä ykköskuski ja kakkoskuskiksi Lada Racingissä hyvin ajanut Sergey Afanasiev.Tämä on kuitenki melko mahdotonta koska rahatilanne on aika huono. Lada Racingin kakkoskuski Mike Hill tuskin pääsee ajamaan mihinkään talliin mutta toivotamme hänelle silti onnea.Ensi kaudesta on siis tulossa kiinostava.Katsotaan mitä tapahtuu ja tietysti tapahtumista voi lukea tästä hienosta lehdestä joka pysyy DReam Racerin tiedotusvälineenä.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
LADA MAGAZINE KAUDEN 1/2008 PARAS LEHTI
Toimitus kiittää tästä ja olemme hyvin onnellisia saamastamme huomiosta.Ensi kaudella yritämme olla vielä parempia koska loppukaudesta ote alkoi hieman lipsumaan.Meillä olisi tavoiteena tehdä tuollainen suuri paketti mikä on aikasemminkin ollut ja sitten saada henkilökohtaisia haastatteluja managereilta jos vaan mahdollista joten taivoisin että laitat tänne lehteen tai lähetät yv:tä jos olet halukas yhteistyöhön eli suostut haastatteluihin.Näin saadan lisämaustetta eikä kukaan voi valittaa emmä noi ois sanonu.
Toimitus kiittää tästä ja olemme hyvin onnellisia saamastamme huomiosta.Ensi kaudella yritämme olla vielä parempia koska loppukaudesta ote alkoi hieman lipsumaan.Meillä olisi tavoiteena tehdä tuollainen suuri paketti mikä on aikasemminkin ollut ja sitten saada henkilökohtaisia haastatteluja managereilta jos vaan mahdollista joten taivoisin että laitat tänne lehteen tai lähetät yv:tä jos olet halukas yhteistyöhön eli suostut haastatteluihin.Näin saadan lisämaustetta eikä kukaan voi valittaa emmä noi ois sanonu.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Vs: Lada Magazine
PIQUET JR DREAM RACERSIIN?
Agentimme ovat kuullet huhua että Nelson Piquet Jr on Dream Racerin ensi kauden ykköskuljettaja.
Nelson, onko huhussa mitään perää?
NP:Onhan siinä jotain perää.Olen jutellut Miken(Fordings) kanssa tästä asiasta.Toki muutkin tallit ovat tehneet tarjouksia mutta tällä hetkellä Dream Racers kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta.
Miksi juuri Dream Racers?
NP:Se on kehittyvä talli jolla on tulevaisuus edessä.
Kiitos
NP:Kiitos.
Agentimme ovat kuullet huhua että Nelson Piquet Jr on Dream Racerin ensi kauden ykköskuljettaja.
Nelson, onko huhussa mitään perää?
NP:Onhan siinä jotain perää.Olen jutellut Miken(Fordings) kanssa tästä asiasta.Toki muutkin tallit ovat tehneet tarjouksia mutta tällä hetkellä Dream Racers kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta.
Miksi juuri Dream Racers?
NP:Se on kehittyvä talli jolla on tulevaisuus edessä.
Kiitos
NP:Kiitos.
Mike Fordings- Manageri
- Viestien lukumäärä : 650
Ikä : 29
Registration date : 07.01.2008
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Manager X :: Muuta :: Arkistot :: GP2 X-Series :: Lehdistö
Sivu 1 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa